ראיון עבודה עובר מסך

ראיון עבודה עובר מסך

אחרי 30,000 ריאיונות עבודה בפלטפורמת וידיאו, חברת TalentRooster מסבירה את היתרונות הבולטים של השיטה ומכנה אותה 'שיטת הגיוס העתידית'

שיתוף
ראיון וידאו

ראיון וידאו

 מועמד יקר, בוא לא נפתח יומנים ולא נבדוק מתי אתה יכול להגיע אלינו. אני לא אשלח לך הוראות הגעה למשרד ולא אסדר לך חניית אורח. נעמי לא תמתין לך בקבלה ולא תיקח אותך למשרד שם אתה תמתין בסלבנות לתורך (כי המרואיין הקודם איחר בגלל הפקקים)… יש לנו פלטפורמת וידיאו ושם יתקיים לו ריאיון העבודה. מקובל?

 איזה מועמד לא ישמח לשמוע את זה?

חברת TalentRooster המספקת פלטפורמה לניהול ריאיון עבודה בטכנולוגיית וידיאו, הכריזה לאחרונה כי היא הפיקה 30,000 ראיונות עבודה. כך על פי ידיעה שהתפרסמה באתר משאבי אנוש Human Resources News.

TalentRooster הינה אחת מבין החברות שמספקות פלטפורמה לניהול ראיונות עבודה באמצעות הווידיאו. בקרב לקוחותיה נמנות חברות שונות במשק, מקומיות כמו גם רב  לאומיות, והיא צופה שזו תמשיך לתפוס תאוצה ואף תהפוך כבר בעתיד הקרוב לשיטת הגיוס השלטת.

דיוויד דה-קפאו, מנכ"ל TalentRooster,  אמר בראיון לאתר תקשורתי: "אנחנו רואים עליה חדה בביקוש בקרב קהילת משאבי אנוש לפתרונות אפקטיביים לניהול ראיונות עבודה. אנשי הגיוס רוצים להסתמך כמה שפחות על 'ניירת' ולקבל רושם כמה שיותר 'ממשי' על המועמד. בנוסף, מה שמאוד מעניין כיום מנהלי גיוס הם הכישורים החברתיים של המועמדים, הנדרשים כיום כדי להצליח במשק, והכוונה כמובן לכישורי הרשת החברתית או נוכחות ברשת משמע social network presence."

לדברי דה-קפאו, ראיונות הווידיאו מאפשרים למגייסים בארגונים ללמוד רבות על המועמדים שלהם, עם דגש על הפרסונה במרחב הווירטואלי והגישה לממשקים טכנולוגיים, כפי שלא ניתן ללמוד ממסמכי קורות חיים סטנדרטיים. בנוסף, ראיונות עבודה בפלטפורמת וידיאו מקצר לארגון תהליכים וחוסך זמן ארגוני יקר (של תיאום מועד לריאיונות ומשך הריאיון עצמו).

לדברי דה-קפאו, ראיון עבודה באמצעות הווידיאו מאפשר לארגון "לקצר את זמן הריאיון ובו בעת לקצר את פרק הזמן שלוקח ללמוד להכיר את המועמד שיושב מולך. זוהי שיטה שמאפשרת לאבחן את המועמד בהיבטים אישיותיים והמקצועיים בהתאם לפרופיל משרה/ פרופיל עובד שהוכן מבעוד מועד."

לדברי דה-קפאו ארגונים מגייסים יכולים לבנות לעצמם עמוד חברה/ פרופיל חברה ייחודי, כך שהם יכולים גם למתג את החברה (עם השם, הלוגו, צבעי הלוגו וערכי החברה). כמו כן, פלטפורמה זו מאפשרת למנהלי הגיוס ולשאר מנהלים מקצועיים הלוקחים חלק בגיוס להעלות בפני המועמד שאלות אישיותיות ו/או מקצועיות, תוך כדי הראיון, כך שאין הגבלה של כמות מנהלים מגייסים שיכולים להשתתף בתהליך.

כל מנהל יכול: 1. לצפות בראיון 2. להעביר שאלות למועמד. מדובר יתרון עצום שכן ככל שיש יותר גורמים מקצועיים שלקוחים חלק בתהליך הגיוס (צופים בריאיון, מאזינים למועמד, מציפים אותו בשאלות ברבדים אישיותיים ומקצועיים שונים), כך גדל הסיכוי שהמועמד שייבחר אכן יתאים לפרופיל.

במציאות הארגונית למנהלים אין זמן לשבת בראיונות עבודה וחלקם אף לא נמצאים פיזית בבניין (בחברות מרושתות ו/או רב לאומיות או בחברות שבהן מנהלים עובדים מרחוק). על כן פלטפורמת הווידיאו מהווה פיתרון אשר לא רק חוסך בזמן יקר ומקל הן על המגייסים והן על המועמדים, זו שיטה שמשדרגת משמעותית את תהליך הראיון.

בואו לשמוע על שיטות גיוס חדשניות – בכנס HR-Tech! לחצו כאן לפרטים

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה