פרטנר (עדיין) לא נערכת לפיטורים המוניים

פרטנר (עדיין) לא נערכת לפיטורים המוניים

לאחר השמועות על פיטורים, פרטנר הודיע כי קיימה שימוע ל-40 מתוך 200 עובדי סניף ירושלים והציבה להם בחירה: לעבור תפקיד או להתפטר.

שיתוף
צמצומי כוח אדם

לאחר חרושת שמועות באמצעי התקשורת, לפיהן פרטנר נערכת לפיטורי עובדים המוניים, נמסר היום מדוברות החברה כי פיטורים בכלל ובוודאי שפיטורים המוניים – אינם על הפרק בשלב זה.

החברה מוסרת כי 40 עובדי מחלקות הטלמרקטינג והטלמיטינג (תיאום פגישות), מסניף ירושלים זומנו היום (יום ה') לשימוע. לציבור העובדים, המהווה כרבע מעובדי הסניף הירושלמי המונה היום כ-200 עובדים, נאמר כי החברה מבצעת שינויים ארגוניים הכוללים צמצום שתי המחלקות המדוברות.

לעובדים נאמר כי הם יכולים להישאר במוקד החברה בתפקידים שונים, לדוגמא שירות לקוחות. מי שיבחר להישאר – תימצא לו עבודה חילופית ומי שיבחר לעזוב – יהיה זכאי לפיצויי פיטורים מוגדלים. בנוסף על פיצויי פיטורים על פי חוק, יקבלו העובדים מענק כספי בסך 2,000-4,000 ₪ כמענק פרישה.

לקראת שבוע הבא ישיבו העובדים תשובות רשמיות להנהלה, ותהיה תמונה ברורה יותר לגבי מספר המפוטרים הרשמי.

מהנהלת פרטנר נמסר, כי "בפירוש לא מדובר על פיטורים" וכי כל מי שיבחר להישאר בחברה בתפקידים שונים במוקד – מוזמן להישאר וכי החברה מקווה שכמה שיותר עובדים, אכן יבחרו להמשיך להיות עובדי פרטנר. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

תגובה 1

  1. פרטנר מוזמנת לקרוא את עבודת התיזה שלי (MA לימודי עבודה) משנת 1991 שנעשתה על הסתגלות עובדים למעברי תפקיד מאולצים\כפויים שבוצעו בתעשייה האווירית תחת איום גל פיטורי הלביא…

השאר תגובה