עמודי הלינקדאין המוצלחים ביותר

עמודי הלינקדאין המוצלחים ביותר

במהלך השנים האחרונות, רשת לינקדאין התפתחה במהירות מרשת חברתית קלילה של מחפשי עבודה להרבה מעבר. כיום עמודי הלינקדאין משמשים בעיקר לתוכן ממוקד וממותג לאיתור מועמדים וקידום חברות

שיתוף

האבולוציה של לינקדאין החלה בשנת 2012 עם רכישת SlideShare, והמשיכה עם רכישת אפליקציית התוכן Pulse. מאוחר יותר באותה השנה, הרשת החברתית נכנסה חזק לשוק התוכן המקורי עם השקת תכנית ההשפעה שפרסמה פוסטים של ריצ'רד ברנסון וסוזי אורמן. כשבפברואר 2014, לינקדאין פתחה את פלטפורמת הפרסום שלה לכל המשתמשים.

כל המהלכים הללו הפכו את לינקדאין למקום בו אנשים מגיעים לצרוך תוכן מקצועי. זה היה בגדר חדשות טובות עבור מותגים רבים, כשלינקדאין אפשרה להם קהל יעד חדש אליו יוכלו להגיע באמצעות התוכן שלהם – ע"י יצירת עמודי חברה עסקיים מעניינים.

להלן 5 חברות אשר ניצלו הזדמנות זו ויצרו עמודים עסקיים למשיכת גולשים רבים:

Coca-Cola

קוקה-קולה

עמוד הלינקדאין של חברת קוקה קולה מדגיש באופן קבוע תכנים ממסעה של החברה. המגזין הדיגיטלי של חברת קוקה קולה פרסם למעלה מ -2,000 סיפורים מאז השקתו בנובמבר 2012 והציג הצלחה מסחררת, במיוחד בנושאים חברתיים. למרות ש- 59% מהקהל של המגזין הוא בגילאי 18-35, חברת קוקה קולה מבחינה באינטראקציה רבה בין למעלה מ- 917,000 עוקבי עמוד החברה בלינקדאין. החברה מדווחת על קהל עצום ומקצועי לעמוד שלה בלינקדאין, אחוז גבוה מאוד של הקלקות וכניסות לסיפורים המתפרסמים בו ועניין רב בתכנים המתפרסמים.

AppleOne

AppleOne

כסוכנות תעסוקה, AppleOne יכולה פשוט לפרסם את המשרות הפנויות שלהם בלינקדאין מידיי יום אך במקום זה הם משתפים תכני ייעוץ מקצועי עבור מחפשי עבודה. התוכן מגיע מהבלוג של AppleOne ומאתרים נוספים בהם היא כותבת. הפוסטים שלהם בעמוד הלינקדאין כולל גם מידע המבדיל אותם מחברות אחרות דומות, תוך כדי נגיעה במשימת הליבה שלהם. לדוגמה, הם כותבים:
"שירות התעסוקה AppleOne הוא ייחודי בכך שאנו רואים את מחפש העבודה כלקוח. חברות כוח אדם אחרות רואות בו כמו סחורה נמכרת, וזה מוצג באופן בו הם מתייחסות אליו. השירותים שלנו הם חינמיים למחפשי העבודה ואנו ממליצים לכם לנצל את מלוא היתרונות שלהם. "
הצהרה וחזון זה מוצגים בתיאור עמוד הלינקדאין של החברה.

Mashable

Mashable

לחברת Mashable יש מגוון עצום של תוכן פוטנציאלי לשיתוף אבל בלינקדאין הם בעיקר מחלקים עצות עסקיות ופרודוקטיביות, כגון "איך להצליח בעסקים בלי להיות מכור לעבודה." בעוד שהחברה מפרסמת מאמרים רבים בנושאים "מטופשים" כמו פנדות חמודות באתר החברה, בעמוד הלינקדאין שלה החברה מפרסמת פוסטים רלוונטיים לעדכונים בלינקדאין על מנת להגיע לקהל היעד הרלוונטי. המדיה שלהם הממוקדת שתכנים חברתיים מייצרת מעורבות רבה ושיתופים, כמו לדוגמה פוסט שהם כתבו בנושא: "אם לגיבורי הסדרה היה עמוד לינקדאין…".

L'Oréal

L'Oréal

בתי עסק רבים להם חברות בת רבות תחת שם אחד, מקימים עמודי לינקדאין שונים המכילים Showcases. חברת L'Oréal למשל, מחזיקה מותגים פופולאריים שונים כגון לנקום, איב סן לורן, ונוספים וע"י יצירת עמודי Showcase בלינקדאין עבור כל אחד מהמותגים, החברה יכולה לשתף תוכן רלוונטי עבור קהל יעד שונה וספציפי בכל עמוד.

The Nature Conservancy

The Nature Conservancy

כמו AppleOne גם החברה לשימור הטבע מספקת בעמוד הלינקדאין שלה תכנים מקצועיים ומעניינים ומייצרת מעורבות בפרסום התכנים ע"י הוספת תמונות מזעריות בפוסטים, אליהם צריך להיכנס כדי לראות אותם היטב ו"על הדרך" נחשפים לקישורים לבלוג החברה. הטכניקה הזו מייצרת כניסות רבות מתוך עניין לצפות בתמונות בגודל מלא.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה