סוכנות תמורה הקימה מחלקה לפורשים לגמלאות ולגיל השלישי

סוכנות תמורה הקימה מחלקה לפורשים לגמלאות ולגיל השלישי

תכנון הביטוח הפנסיוני כפוף לכללי מיסוי משתנים ומחייב התמצאות רבה בתחום

שיתוף
גיל הפרישה לנשים יישאר 62
גיל הפרישה לנשים יישאר 62

יציאת עובד לגמלאות לאחר שנות עבודה רבות בארגון היא אירוע מכונן לעובד וגם לחברה. מי אשר מצא את עצמו מגיע מידי יום ובמשך שנים למקום העבודה, יתחיל את יום המחרת בביתו מתכנן סדר יום חדש לחלוטין. רבים מן הארגונים במשק, בעיקר במגזר הציבורי, מסייעים לעובד לעבור את תהליך הפרישה באופן מסודר, הם מעמידים לרשותו סל משאבים הכולל יעוץ פנסיוני וכלים שיסייעו לו בבחירת קריירה שנייה. מחלקות הפרישה של צה"ל ושל משטרת ישראל למשל, אמונות על הנושא שנים ארוכות ונעזרות במיטב אנשי המקצוע במגוון נושאים- יועצי פנסיה וסוציולוגים, מאפשרות לעובדים להסתייע במכונים למיון ולהשמה כמו פיל"ת, כדי לקבל משוב על הכישורים והיכולות שלהם להמשך הדרך.

[adrotate banner="27"] נושא הפנסיה הוא אחד המרכזיים במסע הפרישה. סוכנות תמורה, חברת בת של כלל ביטוח, הקימה מחלקה מיוחדת העוסקת בפרישה והגיל השלישי, מתוך הכרה בחשיבות תכנון נכון של הפרישה והרצון לסייע לפורשים על מנת להבטיח את עתידם הכלכלי ואת ערך כספם.

למחלקת הפרישה של תמורה מומחי פרישה המסייעים לפורשים להפיק את המרב מכספם ומהזכויות שצברו במהלך שנות העבודה. מומחי הפרישה בוחנים את שלל האפשרויות, תוך התייחסות להשלכות הפנסיוניות והכלכליות הנוגעות לכל החלטה, משלב התכנון עד לאחר הפרישה. בין מגוון השירותים אותם מציעים מומחים אלו נמצאים –תכנון מס, הכולל תכנון מס אופטימאלי באמצעות סימולציה אותה פיתחה תמורה.

תכנון הביטוח הפנסיוני כפוף לכללי מיסוי משתנים ומחייב התמצאות רבה בתחום. מציאת הפתרון הנכון בהיבט המיסוי, עשוי להגדיל באופן משמעותי את הכנסת הפורש ולצמצם חבויות מס. מומחים אחרים יסייעו בתכנון שכר ותנאי פרישה לבכירים, כולל שימוש בסימולאטורים ומנגנונים ייחודיים להגדרת התגמול בזמן סיום העבודה, תהליך חשוב ומורכב יותר לבעלי שכר גבוה.

הליווי האישי וההכוונה עשויה להמשך גם לאחר הפרישה. בין השאר עשויים פורשים להיעזר במומחי החברה כדי להפיק את המיטב מהוון שנצבר בידי העובד ולהבטיח לו הכנסה חודשית קבועה שתקנה לו ביטחון כלכלי בשנות הפרישה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה