עליה בשילוב תוכן קולינרי במתנות לעובדים

עליה בשילוב תוכן קולינרי במתנות לעובדים

נרשמה עלייה של 60% בביקוש מעסיקים לשילוב תוכן קולינרי, בשוברי מתנה דיגיטליים לעובדים בפסח הקרוב

שיתוף

על פי נתוני חברת BuyMe, הפלטפורמה הדיגיטלית ל- Gift Cards, בפסח הקרוב נרשמה עלייה של 60% בביקוש של מעסיקים לשילוב תוכן קולינרי בשוברי מתנה דיגיטליים לעובדים.

על פי הנתונים, בענף ההייטק נרשמה עליה של 36% במספר המעסיקים המעניקים לעובדים גיפט קארד דיגיטלי למסעדות.

הנתונים מתייחסים למתנות לעובדים לחג פסח הקרוב, ומגלים כי מסתמנת עלייה של 60% בביקוש של מעסיקים לשוברים דיגיטליים הניתנים למימוש גם במסעדות, זאת לצד הקטגוריות המסורתיות של אופנה ופנאי.

בענף ההייטק, על פי הנתונים, שם נהנים העובדים במהלך כל השנה מהטבות ופינוקים קולינריים, כגון ארוחות שף, Happy Hour, כרטיסי הטבות המעניקים הנחות במסעדות או אפשרות להזמין ארוחה למשרד על חשבון המעסיק בשעות עבודה ממושכות, אף שם נרשמה עלייה של 36% במספר חברות ההייטק המעניקות לעובדים Gift Cards למסעדות במתנה לחג. 

מגמה מעניינת נוספת בענף ההייטק על פי חברת BuyMe- עובדי ההייטק מעדיפים מתנות מתוחכמות המספקות חוויה. על פי נתוני החברה, ישנה עלייה של 22% במימוש של עובדי ההייטק של שוברי מתנה חווייתיים, במסעדות, פעילויות קולינריות, ואפילו בחדרי הבריחה שהפכו ללהיט התורן השנה.

עוד נרשמה הלימה בין גודל הארגון לבין זמן ההערכות שלו מראש בקניית מתנות לעובדים, כך על פי נתוני BuyMe. ככל שהארגון גדול יותר (1,000 עובדים ומעלה), כך הוא נערך מבעוד מועד לרכישת מתנות לעובדים, כשנתונים מצביעים על רכישת שוברי מתנה דיגיטליים לעובדים כשלושה חודשים לפני החג. בסמוך לחג, מצטרפים גם העסקים הקטנים והבינוניים, כשאלה מבצעים את הרכישה כשבועיים עד שלושה שבועות לפני החג.

לדברי יונתן אלון, מנכ"ל BuyMe, הם רואים יותר ויותר את הצורך של העובדים במתנות חוויתיות, לעומת קבלת מוצר כזה או אחר, ולכן מעסיקים רבים עוברים לדיגיטל ומספקים לעובדים חווית בחירה ישירות לנייד או למייל העובד – כל אחד בוחר לעצמו את המתנה שהוא באמת רוצה. את מקומו של הג'ינס או הבושם החדש תופסים הארוחה במסעדה או חדר הבריחה, מה שמעיד על סף ריגוש גבוה של העובדים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה