משאבי אנוש עוברים לענן

משאבי אנוש עוברים לענן

5 סיבות לכך שמשאבי אנוש צריכים לעבור לענן

שיתוף
משאבי אנוש במיקור חוץ

משאבי אנוש במיקור חוץ

נגישות קלה, קבצים הניתנים לשיתוף, גישה מהירה למידע ואחסון מאובטח הן מילות המפתח של תשתית מבצעית איתנה בכל עסק.

מיחשוב ענן הפך למונח שגור בכל החברות, גדולות כקטנות, בשנים האחרונות, כאשר מלבד הנ"ל המתאפשרות באמצעות הטכנולוגיה, מוצעת גם האפשרות להעביר את כל המערכות שלכם ממקום למקום בעתיד. לכן, אם אתם עדיין מנהלים את מערכות האחסון שלכם בהתקנים יקרים וישנים, זה הזמן לחשוב מחדש על מעבר לענן.

להלן 5 סיבות לכך שמשאבי אנוש צריכים לעבור לענן:

אבטחת נתונים

ללא קשר לאופי החברה, אף אחד לא יכול להרשות לעצמו זליגת נתונים כיום. במיוחד , במחלקת משאבי אנוש שם מרוכזים כל המידע והסודות הכמוסים של העובדים והמנהלים. כיום, התשתית הדיגיטלית עושה שימוש באבטחה מקסימלית של נתונים והתקני אחסון פיזיים אשר רגישים לנוזקות. בעת פרישה מדויקת, תוכנות אבטחה המבוססות על מערכות ענן יכולות לשמור על כל המידע שלכם מאובטח מכל האיומים. אין צורך לבצע גיבוי ידני יותר, הכל מגובה בענן.

ניהול עלויות

התקני אחסון עולים הרבה כסף. כדי לשמור טונות של נתונים, חברות צריכות שרתים ומתקני אחסון בעלויות יקרות להחריד. מצד שני, מערכות אחסון בענן קלות לשימוש וחסכוניות ביותר. הן ניתנות כשירות על פי שימוש במודל SAAS, וניתן לרכוש אחסון וירטואלי בכל הפלטפורמות הזמינות ולשלם רק עבור שטח האחסון הנדרש. כך תוכלו ליהנות משליטה טובה יותר על הכספים.

דיוק

תהליך האחסון הידני הוא לא רק מייגע, אלא נוטה לטעויות אנוש. כאשר אתם מאחסנים את הקבצים שלכם בהתקני האחסון הפיזיים, אתם עשויים ליפול בחוסר דיוק. כדי לשמור על דיוק טוב יותר בעת המעבר למסדי נתונים מקוונים, השיטה של הגיבוי האוטומטי בענן חוסכת מכם עבודה רבה ומתישה וכן מייעלת את הדיוק למצב האופטימלי.

מערכת שיתופית

במערכות אחסון ידניות, בלתי אפשרי שמספר אנשים יעבדו יחד עם אותה התוכנה או הקובץ, הם גם לא יוכלו להציג את הקבצים בו זמנית. באחסון ידני, עליך לאחסן את הקבצים בכוננים נפרדים או לבצע עותקים כפולים. עם זאת, בתוכנת ענן ישנה אפשרות להשתמש בקבצים ממספר מיקומים וע"י מספר אנשים. חברות רב לאומיות, או חברות עם משרדים במקומות שונים יכולים לשתף פעולה באמצעות טכנולוגיה זו. הם יכולים להסתנכרן בצורה טובה יותר, ולגשת לאותו מסמך ממיקומים שונים באופן מידי.

אינטגרציה פשוטה

אחת התכונות הטובות ביותר של מערכות בענן היא, שהן מציעות מציעה תכונות אינטגרציה פשוטה עם תוכנות אחרות. ניתן להתקין הרחבות במערכות האחסון האלה. לדוגמה, מערכת חשבונאית הופכת להיות קלה יותר בעת התקנת ניהול תוסף שכר, או כלי עזר במערכת בענן שלכם. זה עושה את הפעולות פשוטות ומהירות. החברות עוברות יותר ויותר למערכות אחסון ענן כדי ליהנות מגמישות זו. ניתן לשלב את כל כלי המערכות על אותה פלטפורמה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה