מכוורת דבורת התבור מציעה: משלוחי שי לחג על טהרת הכחול לבן ושיתוף...

מכוורת דבורת התבור מציעה: משלוחי שי לחג על טהרת הכחול לבן ושיתוף בעלי צרכים מיוחדים בעשייה

שיתוף

מכוורת דבורת התבור מצויה בימים אלה בשיא עונת ההכנות של משלוחי שי מיוחדים ומעוצבים, כולם תוצרת ישראל כחול לבן, עבור חברות וארגונים שונים לקראת ראש השנה.

חבילות שי לעובדיםאיש המכוורת בועז בן זאב, מספר על ההשקעה האישית הרבה שנעשית סביב המשלוחים המיוחדים של המקום:
"אצלנו כל מארזי השי נתפרים במיוחד לבקשת הלקוח על פי רצונו. יש לנו בקטלוג עשרות הצעות הגשה של מארזים אבל אנחנו מאפשרים ללקוח להתאים ולארגן את כל פרטי המשלוח על פי רצונו כשהוא ממש בונה אותו לחלוטין. חשובים לנו מהבחינה הזו כל הדגשים והעיצובים שלו כשאין כאן שבלונה מוכנה מראש אלא אפילו הסמלים והברכות שלו מוכנסים ידנית לכל אריזה ואז איש שלנו מביא את המארזים עד הלקוח עצמו כדי לוודא שאף אחד לא ניזוק ונפגע במהלך התהליך".

"יש אצלנו עובדים עם צרכים מיוחדים שמהווים לכתחילה חלק מהצוות. אחת העובדות היא חירשת ואחרים ממש בעלי קשיים כשכל אחד עושה את השלב בייצור שהוא יכול לבצע, אם זה להדביק את המדבקות או לשים את בקבוקי היין השונים. אנחנו גם קונים את האריזות שלנו ממפעל שמעסיק בני נוער בסיכון והנושא הזה ממש מרכזי אצלנו ככל שזה מתאפשר" מספר בועז בן זאב. במכוורת מדגישים בנוגע לכך כי "אנו מאמינים כי ערך הנתינה הוא מרכיב חשוב בחברה שלנו ולכן שמנו לנו למטרה לשלב עובדים עם צרכים מיוחדים (בייחוד בני נוער) בתהליך הייצור והאריזה של מארזי השי שאנו מציעים".

למי מתאימים משלוחי השי של המכוורת?

אנחנו מייעדים את המשלוחים שלנו לחברות ולארגוני עובדים שנעים בין 50 ל-1000 עובדים. אנחנו לא מייצרים לאנשים פרטיים. בין הלקוחות שלו בז"ן, רשת אורט, חברת אשדר, בנקים, למשל בנק יהב חברות מכירת מכוניות כמו יגואר ולנדרובר, ארגון עובדי הכנסת, בית החולים וולפסון ובתי חולים אחרים, משרדי עריכת דין גדולים. היתרון שלנו בתחום הוא המודולריות. אנחנו יושבים עם הלקוח ומייצרים לו חבילה שיכולה לנוע מ30 שקלים עד 400 ולעיתים אפילו יותר. לעיתים זו דבש עם ברכה יפה כתוספת לתווי שי ולעיתים מדובר במארז מרשים במאות רבות של שקלים שמוזמנים על ידי חברות עורכי דין כמתנות ללקוחות גדולים שלהם.

בכל הנוגע לתוכן משלוחי השי של מכוורת דבורת התבור מדובר בכל סוג של משלוח שעולה על הדעת ובכל סוג של תוכן לאו דווקא דבש. "התחלנו אמנם במארזי דבש לראש השנה אבל היה ביקוש גדול של המוצרים שלנו והעיצוב המיוחד שלנו גם לחגים אחרים. כך התרחבנו והיום יש לנו כל סוג של מארז שאפשר להעלות על הדעת חלקם בכלל ללא דבש. עבור לקוח אחד אפילו ייבאנו כלים מעוצבים ומיוחדים מחו"ל כמתנת שי לעובדים שלו. זה תחום שלם שבו חשובה לנו מאד דעת הלקוח ושביעות הרצון שלו" מסביר בועז בן זאב.

מעבר לתחום מתנות השי לחגי השנה מכוורת דבורת התבור מייצרת דבש איכותי לאורך כל השנה במסגרת איגוד הדבוראים ומועצת הדבש, בנוסף דבורת התבור מציעה סיורים והדרכות ייחודיות בנושא הדבורים והדבש לקבוצות מבקרים רבות שפוקדות את המקום כל הזמן. כן נערכות במקום קייטנות ופעילויות רבות בתחום. למשל בחודש תשרי סביב ראש השנה המכוורת כחלק מפסטיבל הדבש מציעה סיורי משפחות במכון רדיית הדבש, בו ניתן לקבל הסברים על האופן שבו מכינות הדבורים את הדבש כמו גם על חשיבותן לטבע. המבקרים גם מצטרפים לדבוראי לביקור במצפה הדבורים היכן שרואים את הדבורים עצמן, מקבלים הסבר באולם גידול המשי (החווה היחידה בארץ לגידול משי) ולילדים יש שפע של פעילויות יצירה כמו הכנת נר מדונג, קישוט גבס, שלט לחדר ושכמיית דבורה.

את הקטלוג המלא של מארזי דבורת התבור ניתן לראות באתר או ליצור קשר באופן ישיר
ב- 04-6769598 או ב- 050-5637645

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה