מי מפחד ממשאבי אנוש?

מי מפחד ממשאבי אנוש?

אנשי משאבי אנוש צריכים להתגבר על החשש ולהתחיל לאמץ מגמות עולמיות במהירות

שיתוף
מגמות משאבי אנוש

מגמות משאבי אנוש

עם כל מגמות משאבי האנוש המתעדכנות במהירות, לעתים, מנהלי משאבי אנוש חוששים לאמץ אותן כיוון שאינם בטוחים בהצלחתן.

כל מגמה כמובן, יש לבחון בזהירות ולשקול האם וכיצד היא מתאימה לארגון שלי. איך אני אסביר את המגמה להנהלת הארגון ולעובדים? מה תהיינה התוצאות שלה והיתרונות.

ישנן שלוש מגמות אשר התעדכנו לאחרונה והן מובילות בתחום משאבי האנוש – מדובר בניהול אנשים ולא מוצרים, ולכן הן מתאימות לכל ארגון ולכל עסק.

להלן שלושת המגמות המומלצות לאימוץ השנה:

אימוץ עובדי פרילאנס ועבודה מרחוק

חברות חכמות כבר מבינות את הצד החיובי של עובדי פרילאנס בעת הצורך. חשוב להתרגל לרעיון כי גיוס כישרונות אינו בהכרח להעסיק את העובדים.

האם זה באמת משנה אם העובד יושב אצלך במשרד או נמצא במרחק של עיר או מדינה? כל עוד הוא עושה את עבודתו היטב, זה בהחלט לא משנה. הארגון רוצה לקבל תוצאות ואין זה משנה מאיזה אזור הן התקבלו.
חשוב לבחון את המיומנויות של הפרילאנסר או העובד מרחוק, את מידת ההשקעה שלו והנאמנות שלו לארגון שלכם, ולא עד כמה הוא קרוב למשרד.

בנוסף, יחסי העבודה בין מעסיק ובין קבלן משנה או פרילנאסר הם פשוטים ונוחים הרבה יותר מאשר עובד שכיר. יש לצורת העסקה זו יתרונות רבים, וארגונים כבר מודעים להם היטב.
הדור הצעיר העובד מתמצא בטכנולוגיה הרבה יותר באופן עצמאי. אם מנהלי משאבי אנוש יוכלו לרתום את המגמה הזו ולאפשר לעובדים לבצע עבודה מביתם כל עוד הם יעשו עבודה נהדרת עבור החברה, כל הצדדים ירוויחו.
חברות חכמות כבר עושות את זה. יש לזכור כי אם אתם משלמים לעובד כדי שיביא תוצאות ואתם אכן מקבלים אותן, למעשה עשיתם הכל.
עבודה מרחוק ועבודה גמישה כבר כאן, אז בואו לאמץ אותן כדי להפוך את החברות שלכם לטובות יותר.

בריאות במקום העבודה

עובדים בריאים הם עובדים נמרצים שיש להם יותר כוח ואנרגיה לעבודה. הם פחות נעדרים בשל מחלה ויותר מסורים לעבודה. הם כמובן פרודוקטיביים יותר ושבעי רצון. לכן, תכניות בריאות במקומות עבודה מיושמות חזק בשנים האחרונות והקו הזה צפוי להמשיך.

יצירת מקום עבודה בריא היא הרבה יותר מאשר לעזור לאנשים לטפל בבריאות הגופנית שלהם, חשוב גם לשקול טיפול בבריאות הנפשית של העובדים. ניהול נושא בריאות הנפש צריך לכלול זיהוי סימפטומים של בעיות בריאות הנפש מוקדם ככל האפשר. יש ליישם תרבות של בריאות במקום העבודה עם ארוחות בריאות, חטיפי בריאות בפינות הקפה, מנויים לחדרי כושר, שיעורי פילאטיס ויוגה לעובדים, קבוצות ריצה, משחקי כדור משותפים, ועוד ועוד.

למידה בזמן אמת

למידה בזמן אמת באונליין באמצעות האינטרנט, מספקת לעובדים גישה קלה ונוחה לחומרי למידה כאשר הם זקוקים להם, בזמן שנוח להם ובעלויות נמוכות. ידע ומיומנויות ניתן ללמוד באופן נעים וכיפי כגון ע"י gamification, ו- VR. פתרונות הלמידה העדכניים והמתקדמים הופכים הלמידה ליותר אמיתית ומהנה. חווית הלמידה יכולה להיות מותאמת ליכולות ולצרכים האישיים של העובדים. האתגר יהיה לפקח ולמדוד את הביצועים של העובדים שלמדו כך, כדי לדעת באיזו דרך לבחור לפעמים הבאות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה