שיתוף

לין מרזוק מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש בקבוצת קו מנחה:

לין מרזוק מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש בקבוצת קו מנחה. הקבוצה מספקת פתרונות טכנולוגיים ושירותים לשוק העסקי בתחום השירותים הפיננסים, מוצרים משפטיים, מערכות שוק ההון, מערכות לעסקים ומוצרים נוספים.

במסגרת תפקידה תנהל מרזוק ותלווה את בניית התרבות הארגונית בקבוצה, את נושא מיתוג המעסיק וניהול סביבת עבודה מגוונת, מכילה, אפקטיבית וחדשנית, כל זאת בצד מחוברות ארגונית ורווחת העובד. לדברי החברה, הכול ייעשה בראיית האיזון בין צרכי הקבוצה לצרכי העובד.

מרזוק היא בוגרת משאבי אנוש והתנהגות ארגונית מהאוניברסיטה הפתוחה, ויש לה הכשרת חשב שכר בכיר בלשכת רואי חשבון, הכשרת קואצ'ינג מגומא וקורס דירקטורים באוניברסיטת תל אביב. 

עם פרסום הידיעה אמר צח דרוקר מנכ"ל קו מנחה כי ידוע לכולנו שסביבת שוק העבודה השתנתה. אנחנו עומדים בפתחו של עידן חדש, בו מערכת הקשרים בין המשאב האנושי לבין הנהלת החברה מתורגמת במידה משמעותית ליכולותה של החברה להתמודד עם האתגרים שעומדים בפניה.

לדבריו, מחלקת משאבי האנוש בניהולה של מרזוק, אמונה על סיוע למנהלים ולעובדים בהגשמת המטרות האישיות שלהם, תוך יישום מדיניות החברות והיעדים האסטרטגיים שלה.

בנוסף, תסייע מרזוק ותלווה את המהלך הנרחב בפניו אנחנו עומדים ואני משוכנע שניסיונה הרב יאפשר לנו להתמודד עם אתגרי הגיוס שניצבים בפני הקבוצה.

ניסיונה המקצועי של מרזוק כולל יותר מ-11 שנות ניסיון בתחום משאבי אנוש. בין תפקידיה הקודמים כיהנה מרזוק בתפקיד סמנכל"ית משאבי אנוש, סמנכל"ית תפעול ודירקטורית בקבוצת קולמקס במשך יותר מעשור, שם הובילה תהליכי גיוס משמעותיים וניהלה את כלל מהלכי הרווחה, התרבות הארגונית ומיתוג המעסיק בקבוצה.

מירב צבירן שלמה מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש בחברת ARMO:

מירב צבירן שלמה מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של חברת הסייבר ARMO. המינוי בוצע במסגרת תהליך התרחבות החברה.

ניסיונה המקצועי של צבירן שלמה כולל יותר מ-15 שנות ניסיון בתחום משאבי האנוש. היא כיהנה במגוון תפקידי ניהול משאבי אנוש ותפקידים מקצועיים בתחום משאבי אנוש בחברות גדולות ובסטארט-אפים.

בתפקידה האחרון לפני שמונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בארמו, כיהנה צבירן שלמה בתפקיד מנהלת משאבי האנוש בחברת סטרט אפ העוסקת בפתרונות דאטה בתחום החקלאות הדיגיטלית.

עם ההודעה על המינוי אמרה צבירן שלמה כי "חברת ARMO היא חברה צעירה, הנמצאת בשלבי צמיחה והתרחבות משמעותיים".

לדבריה, חשוב לבנות הון אנושי שידע לפתח, לבנות ולקחת את החברה קדימה, לגייס את הטלנטים המתאימים והטובים ביותר, לשמר את ההון האנושי האיכותי שכבר נמצא בחברה, ולבנות את התרבות הארגונית בחברה. אני נרגשת להצטרף ל-ARMO, ובטוחה שביחד נצליח בעשייה המשותפת ונמשיך לצמוח.

חברת ARMO מפתחת את פלטפורמת אבטחת המידע הראשונה ל-Kubernetes, המבוססת באופן מלא על קוד פתוח.

רעות שפילמן – סמנכ"לית משאבי אנוש – מונתה לתפקיד ראש המועצה הדתית בשפיר:

רעות שפילמן מונתה לתפקיד ראש המועצה הדתית שפיר. שפילמן היא בעלת תואר שני MBA במסלול מצטיינים.

כמו כן היא מכהנת כיום בתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש וכספים, ובנוסף, היא מתנדבת במגן דוד אדום, בגמ"חים שונים, ובקו לחיים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה