מועמדת משאבי אנוש: שירה רביד, נולדה לתחום

מועמדת משאבי אנוש: שירה רביד, נולדה לתחום

שירה רביד מכירה את תחום משאבי האנוש עוד מימי הנעורים, ומאז ועד היום היא כאן

שיתוף
מועמדת משאבי אנוש שירה רביד

מועמדת משאבי אנוש

שירה רביד, ילידת קנדה, עובדת כיום כאחראית משאבי אנוש באינטל במסגרת "משרת סטודנט". היא סיימה את לימודי התואר השני במדעי הניהול באוניברסיטת תל אביב ומחפשת את התפקיד הבא בעולם משאבי האנוש. תפקידה באינטל כולל אחריות על כ-400 עובדי ארגון גלובלי:

מתן יעוץ,ליווי ואימון הדרג הניהולי בתהליכים כגון: הובלה של שינויים ארגוניים, הערכת עובדים, שימור עובדים, קליטת עובדים חדשים ופיטורי עובדים.

  • תמיכה וליווי בתהליכי משאבי אנוש, ביניהם: עריכת אבחונים ארגוניים, נהלים ארגוניים, רילוקיישן, פיטורים, היבטים לגאליים בדיני עבודה, מחלות עובדים ואובדן כושר עבודה, ניהול ימי חופשה, פיתוח והנחייה של ימי צוות  בעיתות של שינויים ארגוניים וארגון  ימי גיבוש וכיף. 
  • פיתוח ארגוני ולווי קורסים מקצועיים וניהוליים תוך הערכת צרכי ההדרכה של הארגון ופיתוח תוכניות הכשרה שיענו על הצרכים הללו. בנוסף, לווי בבניית מסלולי קידום עבור אוכלוסיות המנהלים והעובדים.
  • ניהול תחום עזיבת העובדים (השתתפות בשימועים, תהליכים משפטיים, הטבות וזכויות של עובדים פורשים ואנליזות שוטפות) של עובדי הפיתוח באינטל ישראל. 
  • הובלה וליווי של שני פיילוטים: גיוס תלמידי תיכון לעבודה באינטל, גיוס והכשרת אוכלוסיות צעירות וחסרות אוריינטציה טכנולוגית. 
  • הובלת פרויקטים חוצי ארגון.
  • ביצוע ניתוחים ואנליזות סטטיסטיות, ניהול בסיסי מידע, עריכה וניתוח סקרים ארגוניים.
  • מעורבות ובקרה במערכי השכר, ההטבות והתגמולים.

 את דרכה בעולם משאבי האנוש החלה עוד לפני הצבא, כמרכזת צעירה בתנועת הצופים. בצבא המשיכה כאשר פיקדה על כ-15 חניכים במסגרת קורס והיתה אחראית על פיתוח ההדרכה בקורס, בניית והעברה של שיעורים וכן טיפול שוטף בצרכיהם של החניכים.  

באזרחות המשיכה כיועצת השמה בבמנפאואר, בגיוס והשמת עובדים בתחום ההיי-טק, ביצוע ראיונות פרונטליים וכתיבת חוות דעת, תוך קשר רצוף עם לקוחות אסטרטגיים.

בהמשך היתה רפרנטית גיוס במייקרוסופט. שם היתה אחראית על ליווי  מנהלים בתהליכי גיוס, קשר  מועמדים תאומי ראיונות, Sourcing, סינון קורות חיים והתאמתם למשרות רלוונטיות וכן ראיונות טלפוניים.

שירה מעידה כי לאור ניסיונה והיכרותה של רבדיו השונים של משאבי האנוש, היא פתוחה לכל הצעה בתחום.

ניתן ליצור קשר במייל: shiraravid@gmail.com

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה