מדור "לשכת גיוס": בקורן טק ממליצים למועמדים לבוא עם ראש פתוח

מדור "לשכת גיוס": בקורן טק ממליצים למועמדים לבוא עם ראש פתוח

בכל שבוע תעמוד מחלקת משאבי אנוש אחת למבחן המציאות שלנו. הדשא של השכן, גרסת ה-HR

שיתוף
משאבי אנוש מאחורי הקלעים

 תעודת זהות: מחלקת הגיוס של קורן טק.

 מיקום: קרית ביאליק.

 נציגת המחלקה: עינת יהודה, רכזת גיוס.

 כמה מילים אודות: החברה עוסקת במתן פתרונות טכנולוגיים בתחום החומרה והתוכנה, ומתמחה בתחומי מערכות שליטה ובקרה וסימולטורים למערכות צבאיות ואזרחיות. קורן טק הוקמה בשנת 1988 ולה חברה בת העוסקת גם בתכנון, שרטוט ותרגומים, גרפיקה וכתיבה טכנית ושיווקית.

 כמה עובדים בחברה: כ-200.

 כמה עובדים במחלקת הגיוס: 6.

 לאילו משרות מגייסים? בעיקר לתפקידי מהנדסי תוכנה וחומרה, מהנדסי בדיקות, מהנדסי מערכת, מהנדסי מערכות מידע.

 באילו אמצעים אתם מפרסמים משרות? מפרסמים כמעט בכל אתרי הדרושים באינטרנט. ובאמצעות רשתות חברתיות, לינקדאין ופייסבוק.

 יש מקרי הברזות מראיונות? לא בתדירות גבוהה, אבל יש. מועמד לא הגיע לראיון וטען שהתבלבל ביום הראיון. מועמד אחר טען שלא מצא את המקום.

 מה כולל תהליך הגיוס בחברה? אם אנחנו מגייסות למרכז הפיתוח שלנו, התהליך כולל סדרת ראיונות ומבחן מקצועי בכתב.

 כשמדובר באאוטסורסינג, אנו עורכות סינון טלפוני ראשוני ושולחות את קורות החיים למנהל המגייס בחברה. במקביל, כשנוצר קשר עם המועמד וקיבלנו פידבק חיובי, נקבע לו ראיון אצלנו, שיתמקד בהיבט האישיותי. לאחר מכן המועמד מגיע לחברה לראיון אצל המנהל המגייס. לעתים ישנה דרישה מצד הלקוח לראיון מקצועי גם עם איש טכני שלנו. יש חברות שגם עורכות מרכז הערכה, ולחילופין יש חברות שעורכות ארבעה או חמישה ראיונות אינטנסיביים.

 האם אתם מודיעים לכל המועמדים מה הסטטוס שלהם בתהליך? אנחנו משתדלים מאוד לעדכן את כל מי שנכנס לתהליך. אנחנו לא מעדכנים את כל מי שדיברנו אתו ורק שלחנו את קורות החיים שלו ללקוח ומשם העניין לא התקדם, כי לא נוכל לצאת מזה. אבל אנחנו מודיעים לכל מי שהגיע לראיון, גם אם רק לראיון אחד. חשוב לנו לשמר מועמדים ומי שלא התקבל למשרה אחת אנסה למצוא לו משרה אחרת.

 תני טיפ לרכזת גיוס חדשה: חשוב להכיר טוב את התוכנה שבאמצעותם מאתרים קורות החיים ולדעת איך להשתמש בה ואין למצות אותה. להיות ממוקדת על שלוש-ארבע משרות לכל היותר ביום, ולא לנסות לחלוש על כולן, כי אני דוגלת באמרה תפסת מרובה לא תפסת.

 תני טיפ למועמדים: כדאי להגיע עם ראש פתוח, לא להיסגר בתוך תבנית מסוימת של משרות או מקומות ספציפיים. בנוסף, להיות יותר משוחררים ופחות קפוצים, בעיקר בראיון האישיותי כדי שנוכל לקבל מושג מי אתם.

 מד הלחץ בעבודה מ1 עד 5: תלוי בתקופה, יש תקופות שהלחץ יכול להגיע גם ל- 4.5.

רוצים גם אתם לככב אצלנו בפינה? פנו אלינו וניצור אתכם קשר! – //www.hrus.co.il/contact

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה