שיתוף

בעשור האחרון עברו יותר ויותר תחומים ומקצועות למיקור חוץ. מפיתוחי תוכנה ועד עיצובים גרפיים, ארגונים נוטים להוציא עבודות החוצה. רק המשימה המייגעת של שליחת מכתבים נותרה כנטל בתוך הארגונים, תוך שהיא מעיקה על משאבי הארגון ובראשם משאבי זמן ועלויות.

אלא שכעת גם לכך נמצא פתרון. שירות חדש של דפוס בארי בשם 'מכתב בקליק', מאפשר לארגונים בכלל ולמנהלי משאבי אנוש בפרט, לחסוך זמן יקר, עלויות, ומשאבים נוספים הכרוכים בשליחת מכתבים.

למה בעצם זקוקים מנהלי משאבי האנוש לשירות זה של מכתב בקליק

בגלל מיתוג המעסיק: מתברר כי למכתב המודפס יש ערך גבוה הרבה יותר משיגור הודעת אימייל. המכתב המודפס מכתב בקליק - מעטפההוא אישי, הוא מוחשי, הוא מאפשר למתג את החברה טוב יותר ולהגביר את ערכו של מותג המעסיק.

לדוגמה, מועמד לעבודה שעבר סדרת ראיונות ובסופו של דבר לא התקבל,  יעריך מכתב מודפס שנשלח בדואר, ושמעדכן אותו על כך שהוא לא התקבל, עשרות מונים יותר מאשר הודעת אימייל סתמית שהושקעו בה מינימום של זמן ומחשבה.

מועמד כזה, שמקבל בדואר מכתב שטרחו לעצב אותו במיוחד בשבילו, יזכור את הארגון לטובה גם אם לא התקבל לעבודה, ויהפוך לשגריר חיובי של החברה. המשמעות היא שמכתבים מודפסים תורמים רבות למיתוג המעסיק של הארגון.

בגלל הנוחות: שיגור בלחיצת כפתור

כעת, עם השירות של מכתב בקליק ניתן לשלוח מכתבים בלחיצת כפתור, ממש כפי שמשגרים אימייל. מקבל המכתב לא צריך לדעת שמנהלת משאבי האנוש לא שלחה את המכתב בעצמה.

בגלל האפשרות לייצר שיח עמוק עם מועמדים, ספקים וקולגות

לאילו שימושים מתאיים שירות מכתב בקליק? לכל מכתב אותו תרצו להדפיס במינימום השקעה ועלות:

  • שליחת ברכות שנה טובה לעובדים, קולגות ולקוחות.
  • שליחת ברכות לימי הולדת של עובדים.
  • שליחת מכתבי בונוס לעובדים.
  • שליחת מכתבי תודה לעובדים, קולגות וספקים.
  • הזמנות לאירועים.
  • הזמנות לימי כייף.
  • שליחת מכתב משוב למועמדים שעברו ראיון עבודה.
  • שליחת מכתבים לשמירת קשר עם משפחות העובדים או גמלאי החברה.

בגלל החיסכון בעלויות

ארגונים המשתמשים בשירות מכתב בקליק, לא צריכים לשלם עבור מדפסת, תחזוקת מדפסת, טונר ניירות, מעטפות ועוד. יתרה מכך, הם יכולים, לשלוח את המכתב בלחיצת כפתור כפי ששולחים אימייל, בלי לגזול משאבים של נפח דואר אלקטרוני.

אין יותר צורך לשלוח את המזכירה לדואר ולאבד זמן יקר בעת שהיא ממתינה בתורים האינסופיים. את כל הפעולות הללו עושים עבורכם בדפוס בארי, במסגרת שירות מכתב בקליק.

כמה זה עולה לנו

עלות השירות היא כעלותו של בול. המשמעות היא שהארגון משלם את מחיר הבול, שממילא היה משלם בעת שליחת מכתב, וחוסך את כל שאר העלויות (כאמור, מחיר המעטפות, תחזוקת המדפסת, טונר, ניירות, זמן העבודה של המזכירה וכו).

מה נותר לארגון לעשות

להתקין את המדפסת הווירטואלית של שירות מכתב בקליק על ידי פעולה פשוטה ובהדרכה טלפונית. במקביל, דפוס בארי שולח אל ארגונים שלא מעוניינים לעשות זאת בעצמם, טכנאי שמתקין עבורם את תכנת המדפסת הווירטואלית של מכתב בקליק וגם מבצע הדרכה לשימוש במערכת.

איך זה עובד

מרגע שהמדפסת הווירטואלית הותקנה, ניתן לשלוח אליה, ישירות מהמחשב, כל מסמך או מכתב שרוצים לשלוח בדואר. בדפוס בארי מדפיסים עבורכם את המכתב, בפונט ובצורה שאתם מכינים. הם גם מעצבים את המכתב על פי דרישותיכם עם המיתוג שלכם. לאחר מכן הם מכניסים למעטפה, מדביקים את הבול ושולחים בדואר.

בנוסף, כולל שירות מכתב בקליק גם שירות ארכיון שמאפשר לכם לבצע מעקב אחר המכתב. אתם מקבלים הודעה כאשר המכתב נשלח, וניתן לגשת לארכיון ולאתר כל מכתב שנשלח, בכל עת שרוצים בכך.

ניתן גם לשלוח באמצעות מכתב בקליק מכתבים בדואר רשום או בדואר רשום עם אישור מסירה. במקרה זה תקבלו מיד במערכת מספר ברקוד של כל מכתב למעקב אחר מצב מסירתו לנמען. הליך זה מאפשר למנהלי משאבי האנוש לבצע מעקב לא רק אחר המכתבים אלא גם אחר הקשר עם המועמדים לתפקיד בחברה, כולל עם המועמדים שקיבלו תשובה שלילית. מצב זה הינו חיוני לצורך חווית מועמד חיובית ושמירה על מותג מעסיק חיובי.

אין התחייבות

יתרון נוסף של שירות מכתב בקליק הוא שאין התחייבות לכמויות ונפחים. במילים אחרות, השירות מתאים לא רק לחברות גדולות ששולחות כמויות גדולות של מכתבים. חברה יכולה להירשם היום לשירות, ולקבל הטבה של 50 שקל כדי להתנסות בשירות.

חברה שנרשמת יכולה לבחור באתר של מכתב בקליק את החבילה המתאימה לה ביותר מתוך מגוון האופציות הקיימות לרכישת חבילות. לאחר מכן כל שהיא צריכה לעשות זה להתקין את המדפסת הוירטואלית, ולהתחיל להדפיס כמה מכתבים שהיא צריכה, ורק את מספר המכתבים שהיא צריכה לשלוח. אין שום התחייבות.

מהו היקף החיסכון לארגון

ממחקרים שבוצעו על ידי דפוס בארי בקרב הלקוחות עולה, כי שירות זה חוסך להם כ-35 אחוזים מעלויות הנובעות מהעיסוק במכתבים, הדפסתם ושליחתם בדואר. לא פחות חשוב: השירות חוסך את בלאי המדפסת שבארגון, ואף את הצורך לרכוש מדפסות מורכבות. כמו כן כפי שהזכרנו, הוא חוסך את השימוש בטונר בנייר ובמעטפות, השחתת זמן יקר בשל היתקעות ניירות במדפסת וכו. את כל העלויות הללו מקבלים ללא תשלום כחלק מהשירות של מכתב בקליק על עצמו.

אתם מוזמנים לקרוא על שירות מכתב בקליק: שירות המדפיס ושולח את המכתבים שלכם בעבורכם. הטבה של 50 שקלים להתנסות עם השירות. לפרטים נוספים ניתן להתקשר לטלפון: 03-5376031 וכן לטלפון נייד: 054-7918256 ובאתר 'מכתב בקליק'. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה