לאן לשלוח לך את הקורס הדיגיטלי?

לאן לשלוח לך את הקורס הדיגיטלי?

מודל למידה מכל מקום ובכל זמן הוא המפתח לכוח עבודה מוצלח

שיתוף
ללמוד מכל מקום

ללמוד מכל מקום

ההתקדמות האחרונה לאוטומציה לצד גמישות בעבודה הובילו לפרידה לגיטימית ממודל התעסוקה המסורתי. בעוד שדורות קודמים התמסרו בדרך כלל למקום עבודה אחד למשך כל חייהם ועטפו ברשת של ביטחון את המקום, השינוי כיום הוא במנטליות של ראיית מקום העבודה.

כיום אנשים צפויים לעבוד ב 6-11 מקומות עבודה בממוצע, ומומחים מנבאים שהמספרים יגדלו אף יותר. אנשים בעתיד יעברו כ- 40 מקומות עבודה במהלך הקריירה שלהם ועשויים להחליף כ- 10 קריירות שונות במהלך חייהם.

כתוצאה מכך, אנו פועלים כעת בסביבת עבודה שונה לחלוטין. משמעות הדבר היא שהמעסיקים צריכים להתאים את עצמם ולאמץ את השינויים התכופים כדי למשוך ולשמור על כוח עבודה איכותי ומעורב ולהבטיח שכישוריהם של העובדים יהיו עדכניים, רלוונטיים וניתנים להעברה בקלות.

עם עובדים צעירים שצפויים לעבור מקום עבודה בממוצע כל שלוש שנים – המעסיקים צריכים להיות מסוגלים להתעדכן בקצב השינויים ובמיומנויות הנדרשות עבור הארגון. אחרת, הם יסתכנו בצוותים להם "חיי מדף" קצרים, עם מיומנויות שהופכות למיושנות במהירות ועובדים פחות פרודוקטיביים. חשוב שארגונים וחברות יאמצו גישה חדשה של למידה מתמשכת.

כאשר בוגרי אוניברסיטאות נכנסים כיום לשוק העבודה, רבים מהם נאבקים כדי למצוא מקומות עבודה שיסבסדו את לימודיהם או יסייעו בהחזרת הלוואת שכ"ל. הדבר מעלה את השאלה מהו תפקיד המעסיק בחינוך העובד בעתיד? עם תחלופת העובדים גדלה וחיי המדף קצרים של הכישורים הדרושים, ארגונים ככל הנראה יתחילו במאבק לשמירת כוח העבודה שלהם מיומן ועדכני ככל האפשר.

זו הסיבה שלימוד דרך האינטרנט peer-to-peer יהיה חייב להיות חלק בלתי נפרד של הטבות הארגון לעובדיו. ישנם ארגונים רבים כיום שכבר מאמצים את המודל הזה של לימוד דיגיטלי ועדכני. העובדים שלהם יכולים ללמוד מכל מקום ובכל זמן ובמחיר מוזל של קורסים אונליין, מה שמקל מאוד על כל התהליך. קורסים מקוונים חדשים מפותחים ועולים לרשת מדי יום ומאפשרים לעובדים ללמוד הכל ובגמישות רבה.
אם לימוד מיומנויות חדשות נחשב כהשקעה להזדמנויות הכנסה עתידיות, תהיה דרישה לתעשיית השירותים הפיננסיים לפיתוח מוצרים מותאמים, אשר יוכלו לסייע ליחידים ולארגונים בתהליך זה.

עבור אנשים, ככל שנתיב הקריירה הלינארי הופך ליוצא מן הכלל ולא לנורמה, זה עשוי בהחלט לפעול לטובת פלטפורמות אשר מסוגלות לספק הכנסה לתקופות של אי ודאות פיננסית, כחלק בלתי נפרד מכוח עבודה נזיל שבו אנשים נעים באופן קבוע בין מקומות עבודה. לדוגמה, פלטפורמה המציעה תוכנית חיסכון לפיה התשלומים יכולים להתגמש ובסיס דפוס ההשתכרות ניתן לשינוי, יכולה להיות פופולרית מאוד.

בעידן הדיגיטלי המתקדם של היום, רוב האנשם אוהבים כלי למידה אינטראקטיביים ודיגיטליים במקום לימוד באמצעות ספרים מסורתיים או להרצאות. התלמידים של היום עוסקים במדיה חברתית, בונים את הנוכחות המקוונת שלהם, יוצרים מוזיקה, בונים אפליקציות, כותבים בלוגים ועוד מספר עצום של פעילויות אחרות באינטרנט. הם רוצים לעסוק באינטרנט, והם רוצים לעסוק בכך גם בתחום הלמידה שלהם.

כיום עובדים יכולים ללמוד ולהתפתח דרך האינטרנט בכל זמן ומכל מקום, ובדרך בה הם יבחרו ללמוד. הם רוצים את החופש לגשת לקורסים באמצעות הטלפונים החכמים שלהם, הטאבלט, והמחשב הנייד. בשל לוחות הזמנים העמוסים שלהם, הם צריכים שיתאפשר להם ללמוד במועדים שנוח להם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה