אנגליה: כנס גיוס בינלאומי ברשתות חברתיות יערך בחודש הבא

אנגליה: כנס גיוס בינלאומי ברשתות חברתיות יערך בחודש הבא

כנס ייחודי המוקדש לנישת הגיוס באמצעות רשתות חברתיות יתקיים בלונדון ב-19 באפריל

שיתוף

מייק טיילור, המארגן את הכנס השנתי לגיוס ברשתות חברתיות, מסר כי ההיענות לכנס השנה הייתה עצומה וכי נרשמו משתתפים מחברות גיוס והשמה מכל רחבי אירופה ובעיקר נציגים מהרפובליקה הצ'כית, מגרמניה, משוודיה ומפורטוגל. בנוסף, הייתה השנה היענות שיא מצד אנשי משאבי אנוש מרוסיה ומדרום אפריקה.

במרכז הכנס ידונו, בין היתר שתי הסוגיות הבאות:
– כיצד משתמשים ברשת החברתית כדי למתג חברה כך שמועמדים לא יוכלו לעמוד בפני הפיתוי להגיש מועמדות לעבודה?
– איך הופכים לפרו אקטיביים ומשפרים את תהליך הגיוס (בשינוי של 180 מעלות) באמצעות הרשת החברתית?

מייקל טיילור ייסד את כנס הגיוס ברשתות חברתיות – הראשון מסוגו – בשנת 2009. ומאז ועד היום פקדו אותו מאות משתתפים ממעל 20 מדינות. טיילור: "הכנס הראשון שנערך ב-2009 נראה כל כך רחוק. במרוצת השנים הללו היו כל כך הרבה שינויים ופיתוחים בתחום הרשתות החברתיות ובעקבות כך ההיענות של אנשי המקצוע לכנס רק גדלה והולכת משנה לשנה."

טיילור מציין כי הכנס השנה נהנה מהתעניינות שיא של מבקרים וביניהם מבקרים חדשים אולם הגרעין הקשה של קהל היעד מורכב דווקא מאנשי מקצוע שביקרו בו בעבר. "דווקא אלו שלקחו חלק בכנסים הקודמים מיהרו להירשם לכנס השנתי כי הם מודעים לשינוי מגמות ולטרנדים חדשים, הפוקדים את התחום חדשות לבקרים. הם יודעים שכדי להצליח לגייס באמצעות רשתות חברתיות הם צריכים להיות ערניים לשינויים ולפיתוחים. הם כל הזמן מחפשים אחר כלים חדשים למנף את מערך הגיוסים. זה תחום שלא מפסיק להתפתח ולהפתיע", אמר טיילור וציין את העובדה שהכנס לכשעצמו מהווה ההזדמנות נדירה ליצור קשרי שיתוף פעולה Networking בין חברי הקהילה.

לדברי טיילור, כנס הגיוס ברשתות חברתיות מיועד לאנשי מקצוע בעלי ניסיון בגיוס ברשתות חברתיות, אשר מבקשים להתעדכן בפיתוחים חדשים ולשמוע סיפורי הצלחה וטיפים ממובילי הקהילה. אך באותה מידה הכנס מתאים גם למנהלי גיוס חדשים ו/או מנהלי גיוס חסרי ניסיון במדיה החברתית, העושים את צעדיהם הראשונים בתחום. הנכס נועד לתת להם את מכלול הידע והכלים המקצועיים הנחוצים להם לפתח ערוצי גיוס אפקטיביים. 

כנס קהילת הגיוס – ישראל

במקביל נציין כי בישראל, כנס קהילת הגיוס המאורגן ע"י HRD התקיים במקביל לכנס האנגלי באותם השנים, ואף הוא התמקד לא פעם בגיוס באמצעות הרשתות החרתיות. הכנס שמאורגן בארץ אינו נופל מהכנס בחו"ל הן בגודלו והן בתכניו, ומציב את קהילת משאבי האנוש בישראל בראש הפירמידה במסגרת האירופית מבחינת ידע ותפוצה של תחום זה.

לסיקור כנסי קהילת הגיוס.

* מחקר חדש בוחן את האפקטיביות של שלושת הרשתות החברתיות ככלי לגיוס עובדים (פייסבוק, לינקדאין וטוויטר). המסקנות מפתיעות, כולל ההבדלים בין העולם לישראל… לתוצאות המחקר: גיוס עובדים ברשתות חברתיות

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה