כוחם של טיולי תמריץ

כוחם של טיולי תמריץ

בשנים האחרונות טיולי תמריץ הפכו להיות מונח שגור, אצל מרבית החברות הגדולות. בין אם מדובר בנופש בארץ, טיסה לחו"ל או הפלגה באניית פאר, העיקר שהנופש יהיה ייחודי ומושקע

שיתוף
סנורמה

אחד האתגרים הגדולים של ארגון, הוא למצוא דרכים חדשניות להניע את העובדים. טיולי תמריץ מושקעים הם אחד מהדרכים היעילות והמוכחות להנעת עובדים באמצעות חוויה מיוחדת שתאפשר להם לקחת הפסקה מהעבודה האינטנסיבית, להתרפק על חופשה מיוחדת ולשוב לעבודה לאחר מכן, עם זיכרון שלא יישכח.

טיולי תמריץ יכולים להתקיים כסוג של תגמול לאחר עבודה קשה, או כפרס על מאמץ והשקעה ממושכים בפרויקט ספציפי, או בעבודה השוטפת. דרך נוספת להשתמש בטיולי תמריץ, כפרס צוותי על עמידה במשימות או הגעה ליעד מסוים. כך או כך, חשוב שהטיול יהיה מתגמל ומספק ויצבור חוויות בחובו.

להלן חמש סיבות לכך שטיולי תמריץ מהווים את ההנעה המקסימלית לעובדים:

השגת יעדים עסקיים

טיולי תמריץ מציעים לעובדים הזדמנות להשקיע יותר ולשפר את ביצועיהם. טיול מושקע שיעדו ספציפי ותואם לרוח העובדים ולתחביביהם, מניע את העובדים להתמקד ולשקול בדיוק מה עליהם לעשות כדי להשיג את מטרתם. כשהטיול הוא התמריץ, העובדים יודעים שעליהם להתאמץ על מנת להשיג אותו, ולכן ישקיעו זמן ומשאבים כדי להשיג את המטרות. כתוצאה מכך ובנוסף להשקעה ולעמידה ביעדים הדרושים, גם המורל ועבודת הצוות יהיו גבוהים בהתאם.

חידוש כוחות

נסיעות תמריץ מאפשרות לעובדי החברה ולהנהלה, להירגע מהעבודה לזמן מסוים, להיטען מחדש באנרגיות ולהקל על תחושת הלחץ. יתרון נוסף שטיול תמריץ מאפשר הוא חידוש כוחות, כך שכאשר כולם ישובו לעבודה, הם יהיו טעונים באנרגיות חדשות להשגת המטרה הבאה שלהם.

מיתוג

בטיול תמריץ מושקע יש ערך מוסף ייחודי שבא בצורה של מיתוג. חברה שמוציאה את העובדים לנופש יוקרתי בחו"ל, או לשיט באניית פאר, תזכה למיתוג גבוה יותר מחברה שמוציאה את העובדים לטיול מחנאות קצר למשל. העובדים ישמחו לעבוד בחברה המשקיעה בהם, ישתפו את ההנאה הזו למכריהם ולחבריהם והמיתוג יועבר לאנשים נוספים שירצו לעבוד בחברה, המשקיעה בעובדים שלה.

מחיר סביר

למרות שנופש מושקע מתקשר לנו באופן טבעי למחיר יקר, אין זה תמיד כך. בעידן הגלובלי של היום כשהכל קרוב וזמין יותר, גם נופש באניית פאר מושקעת ויוקרתית לא חייב להיות בהכרח יקר. ישנם דילים רבים המציעים מחירים אטרקטיביים במיוחד, על מנת שחברות יעמדו בהם. כיום ניתן למצוא דילים של נופש באנייה במחירים של עד 100$ ליום, הכוללים את כל מה שהעובדים והמנהלים זקוקים לו, לצורך החופשה המושלמת שלהם.

 חוויה בלתי נשכחת

טיולי תמריץ משיגים ערך מיוחד של חוויה בלתי נשכחת. העובדים חשים כי מאמציהם הוכרו וכי העבודה הקשה שבצעו זוכה לתגמול. החוויה שתיצרב בזיכרונם העובדים מהטיול המושקע אותו חוו, תישמר איתם לאורך זמן, ותניע אותם לעבודה מאומצת בהמשך, על מנת לזכות ב"פרס" הזה פעם נוספת. המוטיבציה בטיולי תמריץ מושקעים היא ספירלית. העובדים ישובו ויזכרו בחוויה שוב ושוב, וימשיכו להשקיע בחברה שמשקיעה בהם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה