חוגגים את Valentines day במקום העבודה

חוגגים את Valentines day במקום העבודה

5 רעיונות פשוטים, מפתיעים ולא יקרים לציון Valentines day במשרד

שיתוף
במשרד Valentines day

במשרד Valentines day

האם אי פעם חשבתם להשתמש ביום האהבה – Valentines day כתירוץ לעשות קצת כיף בעבודה?

אתם וודאי מבלים את מרבית שעות היום שלכם במשרד ובמקרים רבים הקולגות שלכם כבר הפכו ל"בני משפחה", מדוע אם כך, שלא תחגגו יחד איתם? ה- Valentines day, יום האהבה המצוין ברחבי העולם מבטא חיבה, אהדה, אהבה,

אושר, ואופטימיות. חברות רבות בוחרות לחגוג יום זה גם במשרד עם העובדים.
לפני שמתחילים בחגיגות ה- Valentines day המשרדיות, יש לזכור שתי מילות מפתח: שוקולד ופרחים.

להלן 5 רעיונות פשוטים ויצירתיים לחגיגות יום האהבה במשרד שישמחו את העובדים:

שוקולד.. שוקולד.. שוקולד..

שוקולדים ארוזים על שולחן העבודה, אגרטלי זכוכית מלאי שוקולד, צנצנות ממתקים צבעוניים, כל אלו הן בגדר מחוות פשוטות אך סופר משמחות וגם אם העובדים שלכם לא חובבי ממתקים, הם ישמחו להפתעה המרגשת שתמתין להם במשרד. בנוסף, הם תמיד יכולים לחזור הביתה לילדים ולבני הזוג ולהעניק גם להם את המתנות המתוקות. חשוב כמובן להשקיע בעטיפת מתנת השוקולד שתהיה יפה ומעוצבת ואם אתם ממש רוצים לשמח את העובדים צרפו למתנה ברכה Happy Valentines day משמחת עם שם העובד ואפילו תמונה שלו.

תחרויות עם פרסים

תחרויות נושאות פרסים קטנים ולא יקרים, הן דרך נהדרת לחגוג עם העובדים ולגבש אותם יחד. אין כמו תחרות בריאה לשבירת שגרה. התחרות צריכה להיות כמובן בקונספט יום האהבה, כגון: להציג אגרטל ענק עם עשרות נשיות מרנג בתוכו, כך שהעובד שינחש את מספר הנשיקות הקרוב ביותר למספר האמיתי, יקבל כמתנה את האגרטל, ומחווה נוספת כגון: כרטיס זוגי להצגה/סרט/ארוחה רומנטית במסעדה/ספא וכד'.

תחרות אפשרית נוספת היא שכל עובד ירשום על פתק באופן אנונימי כיצד הוא הכיר את בן הזוג שלו במידה ומדובר בסיפור מעניין ומשעשע, או לחילופין על רגע משעשע במיוחד שקרה לו עם בן הזוג. הפתקים יוכנו לקופסה כך שכל עובד ישלוף פתק בתורו וינסה לנחש באיזה עובד מדובר. המנחשים נכונה יזכו בפרס.

תחרות נוספת יכולה להיות בקונספט חדר בריחה. הקצאת אחד המשרדים בבניין לחדר בריחה מתוכנן מראש, עם חידות הקשורות ב- Valentines day כגון: כיצד היום הזה נוצר, כמה שנים חוגגים אותו, וכד'. המנצחים כמובן יזכו בפרסים.

פרחים

רוב הנשים אוהבות פרחים ולכן זר פרחים צבעוני או עציץ קטן במתנה שימתין לעובדות על שולחן המשרד שלהן, יכול להתקבל בברכה ובהתרגשות. מומלץ גם לקשט את הלובי, הדלפקים והמשרדים כולם בעיצובי פרחים ושוקולד.

סדנת עוגות

אפשר לקיים סדנת אפית עוגה לכבוד ה- Valentines day שתועבר ע"י קונדיטור חיצוני לעובדי ומנהלי החברה. בסדנה, העובדים ילמדו על הכנת עוגה בצורת לב, עוגה מבצק סוכר, או עוגת שכבות מיוחדת, והפרס שלהם יהיה לקחת את העוגה הביתה לבני הזוג שלהם, בסוף יום העבודה.

אהבת הקהילה

תוכלו לחקור ולבחון דרכים משמעותיות בהן העובדים יוכלו לשתף את כישוריהם כתרומה לקהילה. לדוגמה, איש השיווק בחברה יוכל לשווק מתנ"ס קהילתי שפועל ללא מטרת רווח לקדם אותו לאוכלוסייה. עובדי המכירות יוכלו לסייע לבעל חנות מקומית באזור שעסקיו חלשים, לקדם את המכירות שלו ולהכניס לו יותר כסף. מנהלי אתר האינטרנט של החברה יוכלו לסייע ולהקים אתרי אינטרנט לעמותות, וכן הלאה. תרומה לקהילה היא נושא חשוב ומוערך אצל עובדים רבים, והתרומה הזו תתוקשר ותהיה חלק משמעותי וחשוב ממותג המעסיק.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה