את תדאגי לעבודה והעבודה תדאג שהתינוק שלך יקבל את החלב שלו

את תדאגי לעבודה והעבודה תדאג שהתינוק שלך יקבל את החלב שלו

ארה"ב: ענקית המחשבים IBM מקדמת יוזמה חדשה שתשפר את מעמדה בקרב נשים עובדות: שירותי שילוח לחלב אם של עובדות מניקות

שיתוף
נשים עובדות

כמו כל ארגון גלובאלי חזק שמוביל את המשק, גם IBM רוצה ליהנות מהיתרון העסקי המובהק שכרוך בדייברסיטי. כמו גוגל, פייסבוק ועוד מותגים שמובילים את העולם החדש, גם IBM נלחמת על מועמדות מהמין היפה כדי לזכות ביתרון עסקי. על פי נתון שפורסם לאחרונה באתר משאבי אנוש ,HR Grapevine רק 29% מקרב הטאלנטים ב-IBM הן עובדות. בדומה לפייסבוק שם רק 31% נשים לוקחות חלק בהצלחה ואפל שם רק 30% מכוח העבודה משתייך למין היפה. לכן, לא מפתיע לשמוע על היוזמה החדשה שהנהלת IBM מקדמת בימים אלו במשרדי הקורפורייט בארה"ב – שילוח חלב אם היישר מהעובדת אל התינוק הרך.

היוזמה החדשה של IBM שירותי שילוח של חלב אם מהאתר בו נמצאת האם העובדת אל ביתה, על מנת שהחלב הטרי יגיע אל התינוק הרך במיידי ובטמפרטורה המתאימה. כך, נשים יוכלו לצאת לפגישות עסקיות, להשתתף בכנסים, תערוכות, ישיבות ממושכות וכיו"ב, מבלי לדאוג מכך שהן מחסירות מהתינוק הרך את חלב האם הטרי לו זקוק התינוק. חברת IBM אף הרחיבה לאחרונה בנושא תוכנית השילוח של חלב האם והודיעה כי בימים אלו המפתחים שלה עובדים על אפליקציה שתאפשר לנהל את האופרציה הלוגיסטית הזו בצורה חכמה. מטרת האפליקציה הינה לאפשר לנשים לעדכן, בכל יום מחדש, היכן הן נמצאות, על מנת שניתן יהיה להגיע אליהן, בכל מקום, בזמן המתאים עם האריזות הייעודיות לשילוח החלב.

ברברה בריקמאייר, סמנכ"לית שכר והטבות ב-IBM: "אנחנו עורכים ניסיון [לשירות החדש] כעת ובודקים לכמה נשים זה מתאים וכל עוד תהיה דרישה והעובדות שלנו ירגישו שזה מאפשר להן לשמור על איזון בין בית לעבודה, אנחנו נמשיך לספק את השירות."

רוצים לשפר את היכולת שלכם לבנות חבילות שכר אטרקטיביות? הירשמו עוד היום לכנס שכר והטבות!       פרטים והרשמה כאן

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה