הדרך הבריאה לגייס עובדים

הדרך הבריאה לגייס עובדים

ארה"ב: Select International, החברה לייעוץ והשמת עובדים, השיקה אתר דרושים חדש ייעודי לענף הבריאות

שיתוף
אתר דרושים
אתר דרושים

בענף הבריאות, שכולל שירותי רפואה, פארמה ומכשור רפואי, כלל לא הורגש המיתון. לא רק שהעובדים בענף הבריאות ניצלו מגזרת הפיטורים שפקדה את מרבית הסקטורים בשוק, ענף הבריאות בארה"ב סובל מזה כמה שנים ממחסור תמידי בכוח אדם מקצועי. על פי התחזיות, צפויה בהלה לכוח אדם בתחום זה ובעיקר לאחיות, אנשי סיעוד, מומחים לטכנולוגיית מידע רפואי, חוקרים ומהנדסים.

Select International, העוסקת בשירותי מיון והשמת עובדים בתחומים שונים ומגוונים, המציעה גם שירותי גיוס לענף הבריאות, זיהתה את הצורך של בתי חולים, מרכזי בריאות, חברות תרופות וחברות לפיתוח מכשור רפואי, בכוח עבודה מקצועי בעל השכלה רלוונטית, כישורים ספציפיים, תעודות והסמכות וניסיון קונקרטי בנישות ספציפיות ביותר בענף. על כן היא אפיינה אתר ייעודי לגיוס מקצועי בענף הרפואה. האתר מחולק לקטגוריות ראשיות כמו רופאים, אחיות, מדענים, מומחים לבריאות ותזונה ועוד. כאשר בכל קטגוריה ניתן לרדת לרזולוציות הנמוכות ביותר של הגדרות מקצועיות ומאפיינים אישיותיים רלוונטיים לתפקיד.

בריאן וורן, מנהל תחום הגיוס לענף הבריאות ב- Select International, אמר לרגל השקת האתר: "ענף הבריאות הוא ענף ייחודי עם צרכים מקצועיים ייחודיים ולכן, כדי לתת בידי המגייסים את הכלים המתאימים ביותר, ייסדנו את האתר. זה אתר שמדבר בשפה המקצועית שלהם, עם דגש על הטרמינולוגיה שלהם, על המקצועות, תחומי ההתמחות והנישות השונות בענף הבריאות. התאמנו את ה-Look&feel של האתר כך שידבר אל המגייסים גם בשפה העיצובית הייחודית לעולם הרפואה."

Select International ממוקמת בפיטסבורג פנסילבניה והיא מספקת שירותי מיון והשמה לרבות כלים מתקדמים לאבחון מועמדים בצורת מרכזי הערכה, מבחני התאמה, פורמטים לראיונות עבודה און-ליין ועוד כלים מקצועיים המבטיחים גיוסים אופטימליים עבור מגוון רחב של לקוחות. מתוך ההכרות שלהם עם קהילת המגייסים מענף הבריאות, והבנת האתגרים והצרכים הייחודיים שלהם, משוכנעים כיום מנהלי Select International כי אתר הגיוסים החדש ישרת נאמנה את קהל היעד שלו.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה