דרושים במשאבי אנוש – קבוצת אמן

דרושים במשאבי אנוש – קבוצת אמן

לקבוצת אמן דרוש /ה רכז /ת גיוס טכנולוגי

שיתוף
אמן לוגו

קבוצת אמן הינה אחת מהחברות המובילות והותיקות בישראל באספקת פתרונות, מוצרים ושירותים בתחום ה-IT. הקבוצה מעסיקה מעל ל-1000 מקצועני IT בתחומים שונים ומציעה ללקוחותיה פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ביותר.

המורכבות הטכנולוגית של ימינו והתלות הרבה בעולם המחשוב לביצוע תהליכים עסקיים אינה מקלה על הבחירה בשותף IT.

בקבוצת אמן מבינים את הצורך של הלקוח בקבלת מענה מקצועי וטכנולוגי מתקדם אשר יענה על כל צרכי המחשוב בארגון שלך ויקדם אותו עסקית.

אנו נוהגים לתאר את הקבוצה כקניון המכיל שורה ארוכה של חנויות "בוטיק", המתמחות כל אחת בנדבכים שונים של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים הכוללים, בין היתר: ייעוץ טכנולוגי והנדסי, פתרונות אינטגרציה של תשתיות תוכנה, תקשורת ואבטחת מידע, טיפול מלא במערך הנתונים, פיתוח מערכות, פתרונות לעולם הפיננסיים, שירותי הנדסת אנוש, ניהול סיכונים ועוד.

כאחת הקבוצות הותיקות בתחום,קבוצת אמן, המונה כיום למעלה מ-1000 מקצוענים בתחומי המערכות והתוכנה, תשתיות IT, ייעוץ, ניהול הפרויקטים וההטמעה, מספקת שירותי IT מקצועיים לכלל המגזרים במשק הישראלי ופעילה גם בשוק הבינלאומי. אנו מתמחים במתן פתרונות מערכתיים אינטגרטיביים ואיכותיים המבוססים על ידע וניסיון רב אשר נצבר בחברה, תוך מתן דגש מיוחד על שירות איכותי. כל אלה מבטיחים לך, הלקוח, שיתוף פעולה מלא, הוגנות ושותפות לאורך זמן.

במרוצת השנים צורפו לקבוצה חברות בנות התורמות לתפישת השירות "הכול תחת קורת גג אחת" וכיום החברה יודעת לספק ללקוחותינו פתרונות ושירותים משולבים המיושמים על כל סוגי פלטפורמות החומרה, התוכנה, בסיסי הנתונים והתקשורת.

בנוסף, מסופקים פתרונות מיקור חוץ במודלים שונים אשר חלקם ייחודים בישראל.
יכולות אלה, יחד עם הצבת הלקוח במרכז וגיוס האנשים הטובים ביותר לקבוצה, הביאו רבים וטובים להימנות על לקוחותינו. בוא וגלה גם אתה כיצד קבוצת אמן יכולה לעמוד לשירותך.

לקבוצת אמן דרוש /ה רכז /ת גיוס טכנולוגי

התפקיד כולל אחריות מלאה על תהליכי הגיוס הטכנולוגי מקצה לקצה: ראיונות טלפוניים ופרונטליים, עבודה רבה ברשתות החברתיות (לינקדין ופייסבוק), סורסינג, עבודה מול מנהלי לקוחות ולקוחות, עבודה מול חברות ההשמה השונות.
עבודה בסביבה מקצועית עם אופק קידומי נרחב.

בחברה מציעים תנאים מצוינים, אירועי חברה רבים ומגוונים, הכשרות מקצועיות ועוד.

דרישות התפקיד

ניסיון של שנה לפחות כרכז /ת גיוס (ניתן גם ללא ניסיון בגיוס טכנולוגי) חובה.

ניסיון בראיונות טלפונים ופרונטליים- חובה.

תואר רלוונטי- חובה.

יכולות בינאישיות גבוהות, תקתקנות, חריצות, יכולת עבודה עצמאית ובצוות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

ניתן לפנות לאתר החברה לשליחת קורות חיים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה