דרוש/ה רכז/ת הדרכה גלובלי/ת לסודהסטרים

דרוש/ה רכז/ת הדרכה גלובלי/ת לסודהסטרים

סודהסטרים מגייסת רכז/ת הדרכה גלובלי/ת ומחפשת איש/אשת משאבי אנוש עם ניסיון בתחום, מוטיבציה ורצון לגדול ולהתפתח. נדרשת זמינות מיידית!

שיתוף
משרות משאבי אנוש
סודהסטרים

סודהסטרים מחפשת בימים אלה רכז/ת הדרכה גלובאלית, למשרה מלאה (חמישה ימי עבודה בשבוע) באיירפורט סיטי, קרית שדה התעופה. התפקיד יהיה בכפיפות ל- Corporate HR & OD Manager.

 התפקיד כולל יזום, פיתוח וריכוז של תחום ההדרכה והפיתוח הארגוני של החברה, ופיקוח על הקמת תשתית הדרכה והוצאתה לפועל בהתאם לאסטרטגיה הארגונית.

תחומי אחריות:

  • בניית תכנית הדרכה שנתית בהתאם לצרכים המשתנים בארגון
  • הנעת וניהול פרויקטים בתחום הכשרות והדרכות בממשק עם מנהלים בארגון
  • ארגון ותיאום קורסים, הכשרות לעובדים, העשרות, מסלולי קידום ופיתוח תוך מציאת דרכים לצמצום בעלויות
  • תכנון, בנייה והעברת הדרכות לעובדים ולמנהלים
  • ליווי תהליכי הצבת יעדים, הערכת עובדים, משובי 360, ניהול כישורים ועוד
  • פיתוח תכניות חניכה, הכשרות, סדנאות תוכן וכיוצא בזה
  • הכשרה ופיתוח מדריכים פנים וחוץ ארגוניים
  • הטמעת מערכות טכנולוגיות ושינויים בכלל בארגון
  • התוויה והטמעה של תהליכי עבודה

דרישות התפקיד:

  • ניסיון מוכח של שלוש שנים לפחות בתפקיד של פיתוח, תכנון וארגון הדרכה/ פיתוח מנהלים – חובה
  • ניסיון בעבודה בחברה גלובלית – יתרון משמעותי
  • תואר אקדמי בתחומים רלוונטיים (מדעי התנהגות, יעוץ ארגוני וכדומה)
  • ידיעת השפה האנגלית ברמת שפת אם – חובה
  • שליטה גבוהה בהכנה והעברה של מצגות – חובה
  • זמינות מיידית

אתמול פורסם כי סודהסטרים זכתה בפרס היצואנית המצטיינת לשנת 2011 (הפרס הוענק באיחור של שנה). את אות ההצטיינות העניק אתמול הנשיא שמעון פרס לנציגי החברה – עובד מהרשות הפלשתינית ומנכ"ל החברה. החברה פועלת בהתנחלויות ובשטחי הרשות וסופגת לא פעם ביקורת בנושא מגורמים באירופה.

תכונות אישיות נוספות נדרשות:   

  • כושר ביטוי וניסוח ברמה גבוהה
  • מקצוענות בתחום ההדרכה
  • אנרגטי, חיוני, אסרטיבית ותקשורתי, מוכוונת תוצאות, עצמאי, אחראי, יעיל, בעל יוזמה, ובעל מוטיבציה
  • יכולת ונכונות לעבודה בצוות
  • תודעת שרות גבוהה

קורות חיים מתאימים יש לשלוח למייל:  career@sodastream.com.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה