חדשנות בטכנולוגיית למידה

חדשנות בטכנולוגיית למידה

ג'ון ברייס הדרכה קיימה יום עיון מקצועי למנהלי הדרכה בנושא חדשנות בטכנולוגיות למידה בענן ובמובייל

שיתוף

ג'ון ברייס הדרכה (השייכת לחטיבת ההדרכה של מטריקס), קיימה יום עיון מקצועי למנהלי הדרכה מנהלי פרויקטים, מנהלי משאבי אנוש ומנמ"רים ממגוון רחב של ארגונים הנמנים בין לקוחות מטריקס. 

במסגרת יום העיון הוכרז רשמית שיתוף הפעולה החדש של ג'ון ברייס הדרכה עם מטריקס לשיווק והטמעת פתרון ניהול הלמידה של חברת Cornerstone הבינלאומית, המיוצגת בישראל על ידי מטריקס.

ג'ון ברייס הדרכה יזמה וקיימה את הכנס בתל אביב במטרה להציג כלים וטכנולוגיות חדשניות בענן ובמובייל בתחום הלמידה ביניהם: פתרון לאימון במיומנויות רכות באמצעות סימלוטור של חברת Trainica, משחק טריוויה ארגוני חוויתי באמצעות המובייל של חברת Mindefy ופתרון של חברת Walkme, שהינו כלי EPSS לתמיכה מקוונת בביצועי העובדים אל מול מערכת המידע הארגונית. בנוסף, הוצגה בפני עשרות המשתתפים באירוע מערכת LMS (מערכת ניהול למידה) חדשנית מבית חברת Cornerstone.

פתרון הענן של Cornerstone מספק לארגונים (קטנים וגדולים כאחד) פתרון ליישום קל, מהיר, נגיש וחסכוני יחסית לניהול המשאב האנושי בתהליכים השונים במחזור העסקתו, החל משלב הגיוס ועד לפרידה מעובד. במסגרת הצגת היכולות והיתרונות של מערכת Cornerstone הוצגו והומחשו החוזקות הטכנולוגיות של המערכת לניהול הדרכה (LMS) ברמה הגבוהה הנדרשת לארגונים לצורך פיתוח ושימור טאלנטים.

אביבית בן סימון, Chief Learning Officer באגף פתרונות הדרכה ולמידה בג'ון ברייס הדרכה: "עולם טכנולוגיות הלמידה נמצא בהתפתחות מתמדת על רקע השינויים והתמורות בעולם הלמידה וההדרכה. זאת בין היתר בזכות עידן הענן והמובייל, שפותחים בפני הארגונים עולם שלם של טכנולוגיות למידה ייחודיות אשר מאפשרים יישום של תפיסות למידה חדשניות ומשלבים אלמנטים מעולם ה Social, Gamification, Learning Communities ועוד. אנשי ההדרכה בארגונים צריכים להתאים את עצמם לטכנולוגיות ולמגמות העתידיות כדי לאפשר תהליכי למידה מותאמים לדור הלומדים ולעולם המשתנה".

בן סימון עוד הוסיפה בעניין שיתוף הפעולה החדש עם מטריקס כי, "פתרון ה LMS של חברת CORNERSTONE העולמית אינו רק פתרון טכנולוגי חדשני אלא מביא עמו שינוי ממשי בתפיסת הלמידה, מעבר מניהול תהליכי למידה ליצירת ENGAGMENT ללמידה ארגונית, בה הלומד פעיל, חוקר ומשתף בידע. אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה יביא ערך רב ללקוחותינו בשיפור מערכי הלמידה וההדרכה הארגוניים ויאפשר להם להתמודד בהצלחה רבה יותר עם האתגרים של עולם הלמידה המשתנה".

לדברי מוטי הדס, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס: "ההתפתחות הטכנולוגית בעשור האחרון הביאה לשינויים רבים בדרך בה ארגונים פועלים. תהליכי הלמידה הארגונית חייבים להיות מותאמים לאתגרי הארגון ולדרך שבה העובדים צורכים יכולות אלו. הפתרונות של Cornerstone לניהול ההדרכה בארגון מביאים לשוק הישראלי בשורה משמעותית ביצירת החיבור בין למידה מסורתית , לשיטות למידה מתקדמות מבוססות מובייל, רשתות חברתיות, קהילות ופורמים ובחיזוק הזהות הארגונית של העובד והעמידה ביעדי הארגון העסקיים".

 סמנכ"ל/ית משאבי אנוש? הירשם/הירשמי עוד היום לפורום סמנכלי HR – פרטים והרשמה כאן 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה