אירוע "שלום כתה א" לילדי עובדי KLA-Tencor

אירוע "שלום כתה א" לילדי עובדי KLA-Tencor

ילדי עובדי חברת ל KLA-Tencor העולים לכתה א' נהנו מאירוע מושקע במיוחד ובסיומו מתנה מפתיעה ומקסימה לכל ילד

שיתוף

המעבר מהגן לכיתה א' הוא אירוע מרגש, לילדים ולמשפחה כולה.

במרכז הפיתוח של KLA-Tencor במגדל העמק, הוחלט שיש כאן סיבה למסיבה, והילדים יחד עם ההורים הגאים הוזמנו ליום כיף וחגיגה משותפת.

באירוע המוזמנים נהנו מהצגה של תאטרון אורנה פורת, מהפעלות חווייתיות, וממשחק "חפש את האותיות" בחורש הירוק שמקיף את מבנה החברה, כאמור במגדל העמק. הילדים לא חזרו הביתה בידיים ריקות, וכל ילד קיבל תיק טרולי אורתופדי במתנה להגנה על הגב.

 ד"ר עמי אפלבום, נשיא KLA-Tencor ישראל, אמר: "כחברה שמשקיעה רבות בקידום החינוך, אנחנו רואים חשיבות רבה בכניסה לבית הספר. היה לנו חשוב לחגוג עם העובדים וילדיהם את השלב החדש בחייהם. אנחנו מאחלים לכל 'האקדמאים' הצעירים הרבה הצלחה בדרכם החדשה".

עוד אפלבים הוסיף: "ישראל היא ׳אומת סטארט אפ׳ בזכות ההון האנושי שלה. פיתוח וטיפוח מצוינות ישראלית בטכנולוגיה עילית, כמו גם גידול דור העתיד של המהנדסים בישראל הם חלק מחזון החברה. עובדי החברה הם אלה שסייעו ל- KLA Tencor ישראל להגיע למקום המכובד שבו החברה נמצאת כיום. 

ויקי פלטניק, מנהלת משאבי האנוש של KLA- Tencor ישראל, אמרה: החברה פועלת רבות לעידוד המוחות הצעירים באקדמיה להשגת פיתוחים מדעיים פורצי דרך הנדרשים מאוד לתעשייה הישראלית. אנחנו עובדים ומשקיעים הרבה מאוד כסף מדי שנה בשיתופי פעולה עם מוסדות האקדמיה הטובים בישראל. אנו גם מעודדים פיתוח מצוינות טכנולוגית בקרב הדור הצעיר באמצעות חונכות של מהנדסים שלנו עם תלמידים מהאזור, בין אם בשיעורי העשרה ובין אם באמצעות פעילות חווייתית ובניית רובוטים.

חשוב לנו להיות חלק מהקהילה ולהעניק למגדל העמק בחזרה על ידי השקעה בדור הבא. כחלק בלתי נפרד מכך אנו גם משקיעים בעובדים ובילדיהם. חשוב לנו לגרום לעובדים ולמשפחותיהם להרגיש חלק ממשפחה אחת גדולה ולהיות מחוברים למקום עבודתם, גם מבחינה אישית. חשוב לנו שהילדים ייחשפו כבר מגיל צעיר, מכיתה א׳, לסביבה בה ההורים שלהם פועלים ביום יום ומעודדים ביקורים שלהם בחופשות ובהזדמנויות חגיגיות, כמו תחילת שנת הלימודים. מי יודע? אולי מהחבר׳ה הצעירים, בנים ובנות, יצמחו המהנדסים הבאים שלנו?".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה