אזרחים עובדי המשטרה יפגינו מול המשרד לביטחון פנים

אזרחים עובדי המשטרה יפגינו מול המשרד לביטחון פנים

יו"ר ועד אזרחים עובדי המשטרה: אנו קוראים לחדול מההתעלמות המוחלטת בנו ולהיכנס אתנו למו"מ אינטנסיבי, להסדרת תנאי העסקתנו במסגרת הסכם קיבוצי

שיתוף
משטרת ישראל - פנסיה, גמלאים

אזרחים עובדי המשטרה יקיימו  הפגנה מול המשרד לביטחון הפנים.

העובדים פתחו ביום רביעי השבוע בשביתה, במחאה על הסחבת במו"מ לקראת הסכם קיבוצי. במסגרת השביתה לא ניתן מענה לוגיסטי פנים משטרתי, לרבות שירותי רכב ואחסנה. הושבת באופן חלקי המרכז לפניות נהגים והייתה פגיעה בכל הקשור לדו"חות של נהגים. המזכירות בכלל תחנות המשטרה שובתות ולא מתקיימות הקלדות של כתבי אישום פליליים ותעבורתיים על ידי קלדניות המועסקות על ידי המשטרה.

עם זאת, דובר המשטרה גיל נשיאל ציין כי "משטרת ישראל, נערכה מבעוד מועד לאפשרות שאזרחי המשטרה ישבתו, והנחיות בעניין הופצו לכלל המפקדים."

יו"ר ועד העובדים הארצי של אזרחי עובדי המשטרה, ירון קרילה אמר כי "אנו נפגין מול המשרד לביטחון הפנים בקריאה לחדול מההתעלמות המוחלטת בנו ולהקפאת תנאינו עד אשר ייכנסו אתנו למו"מ אינטנסיבי, להסדרת תנאי העסקתנו במסגרת הסכם עבודה קיבוצי. לא ייתכן שלמעלה מ- 70% מהעובדים מקבלים שכר מינימום או השלמת הכנסה כאשר חלקם הגדול הוא בעל ותק של 10 שנים ומעלה".

 "העובדים מתאספים למחאה, לאחר שהמתינו למעלה מ- 3 שנים להסכם שלא מגיע", ציין יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי.

יעקובי הוסיף כי "המדינה מתנהלת במכוון על מנת למשוך זמן ולא להגיע להסכם קיבוצי עם העובדים וכל זאת בניגוד לסיכומים ולהבטחות שלטוניות מוקדמות, להסכם קיבוצי מסודר בין הסתדרות עובדי המדינה לבין מדינת ישראל ומשטרת ישראל".

במשרד האוצר האשימו דווקא את ההסתדרות בכשלון המו"מ עם ועד האזרחים עובדי המשטרה. לדברי דוברת האוצר יעל בן שמחון, "המדינה הייתה מוכנה להציע להם תנאי העסקה ראויים אשר ישפרו את שכרם של רבים מן העובדים, יעניקו להם אופק קידום שכרי ויבטיחו את ביטחונם התעסוקתי לטווח הארוך. המו"מ לא צלח בשל הדרישות הכלכליות של ההסתדרות, לתוספות שכר מעבר למה שהמדינה יכולה להסכים לו ומעבר לשכר השוטרים בתפקידים דומים."

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה