סיכום שנת 2018 במשאבי אנוש: ServiceNow

סיכום שנת 2018 במשאבי אנוש: ServiceNow

רועי קונקי, מנהל משאבי אנוש בחברת ServiceNow, מסכם את שנת 2018 בהיבט חוויית העובדים ויצירת תרבות תומכת בגיוון והכללה

שיתוף
רועי קונקי.צילום יח

רועי קונקי.צילום יח"צ

רועי קונקי, מנהל משאבי אנוש ServiceNow–  מובילה עולמית בתחום של אוטומציה חכמה של תהליכי
עבודה, מסכם את שנת 2018 בהיבט ההון האנושי.

"בשנת 2018 המשכנו את הצמיחה שלנו לרבות גידול של 30% במספר העובדים, מגמה עליה
אנו שומרים מאז שהקמנו את גוף הפיתוח שלנו בישראל". הוא אומר.

קונקי מבטיח כי בשנה הבאה מספר העובדים ימשיך לצמוח בלמעלה מ—30%, "שנת
2019 מסומנת כשנה בה מרכז הפיתוח בישראל יהפוך למרכז המובייל העולמי של החברה"
הוא מכריז.

"השנה התאפיינה בהשקעת תשומת לב ומשאבים בחוויית העובד וביצירת תרבות ארגונית
המעודדת גיוון, הכללה ושייכות. אנו נוהגים לומר בחברה: We Drink our own
Champagne”" אומר קונקי ומסביר, "הפלטפורמה של ServiceNow נועדה לשפר תהליכי
עבודה ולעזור ללקוחות שלנו לייצר חווית משתמש מעולה. עבורנו לא מדובר רק בביזנס
אלא בערך ארגוני מרכזי המעניק משמעות לעובדים שלנו, כך שאני רואה הלימה מלאה
בין הפתרון שאנו מספקים ללקוחות לבין התרבות הארגונית שלנו."

הביקור של ג'ון דוהניו, מנכ"ל ונשיא החברה בישראל, בחודש פברואר הקרוב, יהיה
ביקורו הראשון בישראל, ומסמל גם הוא את תשומת הלב והמשקל שמקבל הסניף הישראלי
בחברת ServiceNow העולמית.

סדנת פרזנטציה אפקטיבית והעברת מסרים מרחוק

אין תגובות

השאר תגובה