שיתוף פעולה ראשון בין HRus לאשף הגיוסים ברשת החברתית מאנגליה

שיתוף פעולה ראשון בין HRus לאשף הגיוסים ברשת החברתית מאנגליה

הנכם מוזמנים לכנס השנתי לגיוס ברשתות חברתיות שיערך בלונדון, ב-19 באפריל, בהנחה מיוחדת לחברי HRus

שיתוף
גיוס ברשתות חברתיות
גיוס ברשתות חברתיות

הכנס לגיוס ברשתות חברתיות 2012 יתקיים ב-19 באפריל בלונדון. מארגן הכנס, כמיטב המוסרות, הוא מייק טיילור, שייסד את מודל הכנס כבר בשנת 2009 ומאז ועד היום פקדו אותו מאות משתתפים ממעל 20 מדינות. טיילור: "הכנס הראשון שנערך ב-2009 נראה כל כך רחוק. במרוצת השנים הללו היו כל כך הרבה שינויים ופיתוחים בתחום הרשתות החברתיות, זה תחום כל כך דינאמי ומרתק! ובעקבות זאת, ההיענות של אנשי המקצוע לכנס רק גדלה והולכת משנה לשנה."

בריאיון בלעדי למערכת HRus, מסר טיילור כי ההיענות לכנס השנה הייתה עצומה וכי נרשמו משתתפים מחברות גיוס והשמה מכל רחבי אירופה לרבות נציגים מגרמניה, משוודיה, מהרפובליקה הצ'כית, מפורטוגל ועוד. כמו כן, נרשמה השנה היענות שיא מצד אנשי משאבי אנוש מרוסיה ומדרום אפריקה. כעת, מקווה טיילור לראות נציגים מקהילת ה-HR בישראל "שמעתי שהמדיה החברתית מפותחת מאוד בישראל ומסקרן אותי לדעת כיצד אתם מגייסים, באילו רשתות ובאילו מודלים. אני חושב שהטרוגניות באירוע מסוג זה היא מבורכת ואשמח לראות כמה שיותר אנשי מקצוע מכמה שיותר ענפים, תחומים ונישות בעולם הגיוס."

לדברי טיילור, כנס הגיוס ברשתות חברתיות מיועד לאנשי משאבי אנוש העוסקים בגיוס ברשתות חברתיות, ומגיעים השנה על מנת להתעדכן בפיתוחים חדשים ולשמוע סיפורי הצלחה וטיפים ממובילי הקהילה. וכמו כן, הכנס מיועד גם לרכזי גיוס חדשים ו/או חסרי ניסיון במדיה החברתית, העושים את צעדיהם הראשונים בתחום. הכנס, אותו מובילים מיטב המרצים בתחום אמצעי גיוס מתקדמים – נועד לתת להם את מכלול הידע והכלים המקצועיים הנחוצים להם לפתח ערוצי גיוס אפקטיביים.

יורם שולטהייס, מנכ"ל HRusיורם שולטהייס, מנכ"ל HRus: "במטרה להעניק לקהילת משאבי האנוש בישראל את הכלים המתקדמים ביותר לניהול אפקטיבי של ההון האנושי, אנחנו צריכים לשמור על קשר הדוק עם קהילות משאבי האנוש במדינות המערב. שיתוף הפעולה עם מייק טיילור, שנחשב למומחה עולמי לגיוס עובדים ובכירים באמצעות רשתות חברתיות, הוא רק אחד מיני שיתופי פעולה רבים שנרקמים בימים אלו וירקמו בעתיד, כך שנוכל להציע לכם, קהל הקוראים שלנו – הנחות ותנאים מיוחדים להשתתפות בכנסים ובסמינרים המובילים בעולם."
אלון פיאדה, סמנכ"ל HRusאלון פיאדה, סמנכ"ל שיווק ב-HRus: "ענף משאבי אנוש התפתח בארץ אולי יותר מכל ענף אחר במרוצת השנים האחרונות אבל הדרך עוד ארוכה. הנהלת HRus שמה לה למטרה לחשוף אתכם בפני מרב החידושים והפיתוחים בתחום (וזה כולל סקירת מודלים חדשים, ספרות מקצועית, פתרונות טכנולוגיים, פלטפורמות חברתיות ועוד), כדי לתת בידכם את הכלים לא רק להצליח אלא לעשות חייל!"

בלעדי לקוראי HRus – דמי השתתפות מוזלים בעלות של 250 יורו (במקום 350 יורו). ההרשמה לכנס באמצעות המייל:
mike@web-based-recruitment.com
*נא לציין שאתם חברי  HRus

למידע נוסף על הכנס – כנס גיוס ברשתות חברתיות

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה