קריאטיביות בהתאם לתקציב הרווחה

קריאטיביות בהתאם לתקציב הרווחה

בכנס חדשנות במשאבי אנוש הציג אלון מורשת, מנכ"ל איתן הפקות, פתרונות רווחה פשוטים ונגישים לכל כיס

שיתוף
אלון מורשת כנס חדשנות במשאבי אנוש

אלון מורשת כנס חדשנות במשאבי אנוש

אלון מורשת, מנכ"ל איתן תיירות הפקות, הרצה בכנס החדשנות במשאבי אנוש על דרך יצירתית המאפשרת לעובדים ליהנות מחיי רווחה בארגון, בהתאם לתקציב המוגבל שבידנו.

אלון מורשת: שאלתי מנהלת רווחה באחד הארגונים מהי בעצם המטרה שלה ביום גיבוש, והיא השיבה לי בפשטות: "..שהעובדים יהיו מרוצים ויאמרו שהיה אירוע מוצלח ובמקביל, גם לנסות להעצים את ערכי החברה".

אנו כחברת הפקה יכולים לסייע לכם לעמוד ביעדים שלכם כחברה עיסקית. התפקיד המרכזי שלנו הוא להיות שותף מקצועי שלכם. אנו צריכים לעבוד בשבילכם ולתווך בתהליכים שקורים בחברתכם. נהיה שותפים לנושאים כמו חיבור העובדים למוצרים החדשים בחברה, שותפים תומכים בשינויים בכוח האדם, בערכי החברה כגון התנדבות ותרומה לקהילה וכו'. כל זאת, דרך פעילויות מחוץ למשרד עם העובדים כחלק מיום כיף או יום גיבוש.

פתרון לכל צורך

לפני קרוב לשנה הפקנו יום גיבוש צוותי עם מנהלת הרווחה שסיפרה על הבעיות מול חברות הפקה. הבעיות התמקדו בעיקר בנושאי מחיר, שקיפות, שיתוף וזמינות. לקחנו את הדברים שהיא אמרה, עשינו סקר מקיף בענף ויצרנו מוצר שנותן פתרון לכל התהליך בצורת מערכת איטרנטית: אנו קוראים לזה – מחולל ההצעות של חברת איתן תיירות.

המערכת מאפשרת בחירה בהזנת נתונים כגון: סוג פעילות, מיקום בארץ, תקציב, מספר משתתפים והמערכת מאתרת תוכנית מתאימה ומציעה הצעות. כך למעשה, באמצעות שלושה קליקים בלבד, מתקבלות הצעות מחיר. המערכת כיום עוזרת למנהלות משאבי אנוש ורווחה לחפש רעיונות יפים ומתאימים לפעילויות והיא נמצאת חינם ברשת, כאשר ניתן תמיד להיעזר בנו וביחד לחשוב איך מתאימים את היום לצרכים המיוחדים שלכם. למערכת תכנון ימי גיבוש.

מערכת גולד – GOLD

לפני מספר חודשים הוזמנתי לכנס שבו הרצה רמי לוי, מנכ"ל שיווק השקמה. שמתי לב שרמי לוי חזר בכל פעם על אותו משפט המגלם את סוד ההצלחה שלו: מחיר נמוך, בלי לפגוע באיכות ובשירות יוצר מוצר מושלם. התחלתי לחשוב איך אנו נייצר מוצר מושלם?

ובכן, מה זה מחיר נמוך? הבנתי שמחיר נמוך הוא פונקציה של כוח קניה. ככל שכוח הקניה גדול המחיר נמוך יותר. אם אבוא אל הספקים עם הרבה לקוחות, אקבל מחיר נמוך. בנושא איכות אני מכיר את השוק, אז החלטתי להציע אך ורק מוצרים איכותיים.
אך מהו שירות? כיצד אתן שירות מעולה כדי ליצור מוצר מושלם? הגעתי למסקנה ששירות טוב מתבטא בנתינה ללקוח שלך מה שהוא צריך, אם תתפור לו את החליפה שמתאימה בדיוק בשבילו. משום שלכל אירגון יש את הצרכים המיוחדים לו.

מהרעיון הזה הקמנו את תוכנת "גולד". זוהי תוכנה שאנו למעשה יוצרים לכל לקוח שלנו בנפרד. אנו עורכים אפיון מדויק של  צרכי החברה ובונים לה מערכת פנימית שלה, בהתאם לסוג העובדים בה, לסוג התקציבים, רמות הביטוחים, זמן הפעילות, סוג האוכלוסייה וכו'. המערכת ממוקמת אצל אותה חברה ויש בה את לוגו החברה, אפשרויות סינון שלה, וישנה גם אפשרות לתת חוות דעת ולשוחח עם עמיתים בחברה או חברות אחרות ולשתף חוויות, מכיוון שעל אותה פלטפורמה ישנו מספר רב של חברות נוספות כך שגם העלות אינה גבוהה לחבילות. כיום יש מספר גדול של חברות שנהנות ממערכת אישית לארגון שלהם, ואנו שמחים שבעזרת הטכנולוגיה אנו יכולים להעניק מחיר טוב בלי לפגוע באיכות או בשרות ויש לנו מוצר בהחלט איכותי וייחודי בתחומו. תוכנת "הגולד" שלנו כיום נמצאת במספר רב של ארגוני ענק ואנו שמחים שיש הענות ודרישה רבות למוצר ייחודי זה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה