עובדי יוניליוור גויסו לסיעור מוחות למציאת דרכים לסייע להשגת יעדי החברה

עובדי יוניליוור גויסו לסיעור מוחות למציאת דרכים לסייע להשגת יעדי החברה

יוניליוור ערכה פעילות עבור עובדי החברה במטרה לאתר דרכים באמצעותן יוכלו העובדים לסייע בהעלאת המודעות ובנקיטת פעולות להשגת יעדי החברה

שיתוף
יוניליוור לוגו

חברת יוניליוור ישראל ערכה לאחרונה פעילות עבור עובדי החברה במטרה לאתר דרכים באמצעותן יוכלו העובדים לסייע בהעלאת המודעות ובנקיטת פעולות יום-יומיות להשגת יעדי החברה.

החברה מחזיקה בבעלותה מותגים רבים בתחומי המזון, המשקאות, והטיפוח הביתי והאישי, ומעסיקה ברחבי העולם כ-180 אלף עובדים בלמעלה מ-190 מדינות.

בחברה מסבירים כי ליעדים כפי שנוסחו על ידי העובדים יש השפעה משמעותית על הצמיחה העסקית של החברה, ועליה להיות חלק מהשינוי בשותפות ממשלות, ארגונים וחברות אחרות.

בוועידת האו"ם לפיתוח בר-קיימא שהתקיימה בספטמבר השנה, ניסחו נציגי המדינות המשתתפות 17 יעדים לפיתוח בר-קיימא (Sustainable Development Goals) במטרה להגשים 3 מטרות בתוך 15 שנים: לשים קץ לעוני הקיצוני השורר ברחבי העולם, להילחם בחוסר השוויון ואי צדק וכן להתמודד עם שינויי האקלים – כך על פי דיווח של ארגון מעלה, המעודד עסקים למנהיגות חברתית. המטרה הינה לשלב יעדים אלו בפעילות העסקית של הארגונים הפועלים במדינות הללו, וכך לעצב סדר יום חדש מעתה ועד לשנת 2030.

על מנת לסייע לחברות לעמוד ביעדים הללו, ארגון הגלובל קומפקט בשיתוף WBCSD וארגון ה-GRI עיצבו מצפן ליעדים לפיתוח בר-קיימא המדריך את הארגונים השונים כיצד עליהם לשלב את היעדים באסטרטגיה העסקית של החברה, ומעניק כלי ניהול ומדידה.

 

 17 יעדים לפיתוח בר-קיימא

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה