העובדים הצעירים לא צריכים מכונת קפה מגניבה

העובדים הצעירים לא צריכים מכונת קפה מגניבה

חשבתם שאתם יודעים איך למשוך ולשמר עובדים צעירים? סקרים חדשים מראים שאתם לא בכיוון!

שיתוף
דור המילניום

דור המילניום מכונה "דור מפונק", "ילדי מחשבים" ואפילו "צעירים שחיים בסרט". דורות בוגרים יותר חושבים שזהו דור שרוצה לקבל דברים כאן ועכשיו, דור שמתלהב מגאדג'טים וצעצועים ודור שבו כל אחד חושב רק על עצמו. כמה סקרים עדכניים שצורפו יחדיו לדוח אחד מראה לנו תמונה אחרת לגמרי על בני דור המילניום וספציפית על מה הם מחפשים במקום העבודה.

אתר משאבי אנוש The Undercover Recruiter מראה לנו מה העובדים הצעירים באמת רוצים במקום העבודה ולא, הם לא רוצים שולחן פינג פונג מגניב. ולא, הם לא רוצים גיימיפיקיישן. ולא, הם לא יבחרו בכם כי יש לכם מכונת קפה "מגניבה".

ערכים. 58% מקרב העובדים הצעירים יסכימו להפחתת שכר בעד 15% בכדי לעבוד בחברה שיש לה ערכים שאיתה העובדים מזדהים (חברה ירוקה, חברה ששומרת על הסביבה, חברה שפועלת למען הקהילה וכיו"ב).

מוטיבציה מתוך שייכות והבנת התמונה הגדולה. 95% מקרב העובדים הצעירים יסכימו לעבוד קשה יותר ולתת מעצמם יותר לאורך זמן בתנאי שהם יבינו את מטרות הארגון וירגישו שייכים ומחוברים אל המטרה ויבינו את תפקידם בכוח.

יצירתיות והחופש ליצור. 78% מקרב העובדים הצעירים בוחרים עבודה לפי השיקולים הבאים: עד כמה החברה נחשבת יצירתיות, חדשנית ופורצת ועד כמה היא מאפשרת לעובדים שלה לבטא את היצירתיות שלהם.

כפי שניתן ללמוד מתוצאות הסקרים שלפנינו, בני דור המילניום לא יגיעו לחברה ובוודאי שלא יישארו בה לאורך זמן בגלל: משחקים, פינוקים, ארוחות, מכוניות וימי כייף. מה שבאמת חשוב ל"ילדי המחשבים המפונקים" זה: ערכים משותפים, תחושת שייכות, התחושה שמשתפים אותם וסומכים עליהם, היכולת לראות את התמונה הגדולה ולהבין את תפקידם בארגון והרבה מאוד חופש יצירה וחופש ביטוי. אז אם חשבתם שאתם צריכים לקנות משחק "מגניב" או לצבוע את הקירות בוורוד צועק כדי למשוך את תשומת לבם של הצעירים, זה הזמן לשנות גישה.

סדנת פרזנטציה אפקטיבית והעברת מסרים מרחוק

אין תגובות

השאר תגובה