ספר חדש המוקדש לטרנדים החדשים בתחום ה-HR יצא לאור

ספר חדש המוקדש לטרנדים החדשים בתחום ה-HR יצא לאור

Global Business Driven HR Transformation: The Journey Continues ספר חדש הסוקר את הטרנדים החדשים בתחום ה-HR

שיתוף
טרדנים במשאבי אנוש

ספר חדש בשם Global Business Driven HR Transformation: The Journey Continues, הסוקר את הטרנדים המובלים בענף ה-HR, יצא לאור.

[adrotate banner="27"] מאחורי הספר עומדת חברת הייעוץ הפיננסית Deloitte Consulting, המספקת לחברות במשק שירותי ייעוץ מס, ניהול פיננסי, חישוב סיכונים וייעוץ עסקי.

 ג'ייסון גלר, מנהל ענף HR ב- Deloitte Consulting, אמר לרגל יציאת הספר לאור: "עבדתי בשנים האחרונות מול 40 חברות במשק ויחד עם הקולגות שלי מהתחום, חקרנו לעומק את נושא ה-HR על רקע התנודות בשוק ואת השינויים בהגדרת התפקידים במעמדם של נושאי התפקידים בארגון. ניתן לומר, ללא צל של ספק, כי החברות המובילות במשק השכילו לנצל את מחלקת משאבי האנוש כדי לחלץ את הארגון בעת המשבר ולהניע אותו לתחרותיות, רווחיות וצמיחה."

גלר מגדיר את השינוי בתפקידי משאבי אנוש בארגון כטרנספורמציה. לדבריו, מנהל משאבי אנוש כיום נדרש לפעול בצורה אפקטיבית ויעילה יותר, לפעול בצורה שניתנת למדידה ומובילה לתוצאות, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. כמו מומחים רבים בתחום, גם גלר מגדיר את התחום של ניהול משאבי אנוש כתחום ניהולי-אסטרטגי בעל השלכות חוצות ארגון.

לטענת גלר, המהפך בהגדרת תפקידו ומעמדו של מנהל משאבי אנוש בארגון  עדיין בהתהוות, ישנם ארגונים שכבר עברו אותו אבל ישנם ארגונים רבים שנמצאים לקראת התהליך או בשלבי הטמעתו. על כן ספר זה, בא להגדיר מחדש את תפקידו של מנהל משאבי אנוש בעולם הגלובאלי, תחת שינויים ארגוניים ואסטרטגיים, רכישות ומיזוג חברות, הפרטות חברות והפיכתם לרב לאומיות ועד לתפקידם הספציפי של מנהלי משאבי אנוש בארגון במציאות חדשה בה הם נדרשים למשוך כישרונות, לחשב סיכונים, להטמיע שינויים ארגוניים ולהנהיג תרבות ארגונית חדשה לגמרי.

 הטרנדים הבולטים ביותר בספר    

• מודלים ומדיניות של משאבי אנוש בשוק הגלובאלי Global HR
• משאבי אנוש והרשת החברתית, כולל פלטפורמות לאיסוף מידע מודיעין, ניתוח ומחקר משאבי אנוש ותוכנות ייעודיות למשאבי אנוש.
•  Talent Management ניהול ופיתוח כישרונות בארגון ומשיכת כישרונות לארגון
•  פיתוח ראיה עסקית, כלכלית ואסטרטגית בקרב אנשי מחלקת HR כנקודת מוצא. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה