שיתוף

גליה ענבר מונתה לתפקיד סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש בחברת טבע:

לגליה ענבר יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום משאבי אנוש ותפעול. בתפקידה כסמנכ"לית בכירה בתפעול משאבי אנוש גלובלי, מובילה ענבר את כל יחידות המטה של משאבי האנוש של טבע בעולם.

לפני שהצטרפה לטבע מילאה ענבר שורה ארוכה של תפקידים בכירים בתחום משאבי אנוש, בהם תפקיד בכיר במשאבי האנוש של חברת אמדוקס במשך יותר משבע שנים. לענבר תואר ראשון בהנדסת תעשייה מאוניברסיטת תל אביב.

דקלה אדליס מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של חברת ורביט:

בתפקידה הקודם כיהנה אדליס בתפקיד סמנכ"לית משאבי האנוש של חברת Panaya. אדליס אף ליוותה את חברת פאנאיה עוד משלבי החברה המוקדמים ועד למכירתה.

אדליס מביאה איתה לתפקיד יותר מ-15 שנות ניסיון בניהול פעילות משאבי אנוש וכמו כן ביעוץ ארגוני בחברות הייטק.

היא החלה את דרכה המקצועית במשאבי אנוש בחברת בבזק בינלאומי. אדליס היא בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומשאבי אנוש ובעלת תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית מאוניברסיטת חיפה.

יש לה ניסיון רב בניהול משאבי אנוש בחברות המוגדרות כחברות בצמיחה מואצת, ובנוסף, ניסיון רב ביישום שינויים ארגוניים.

יגאל אהרוני מונה למנכ"ל עמידר, לאחר שבתפקידו הקודם היה מנהל אגף משאבי אנוש בבנק אוצר החייל:

אהרוני הגיע אל בנק אוצר לאחר שש שנות שירות בצה"ל, בהן שירות קבע בתחום משאבי האנוש.

בבנק אוצר החייל הוא כיהן בכמה תפקידים בתחום משאבי האנוש, בהם מנהל הדרכה, ומנהל התכנון והפיתוח.

לאהרוני תואר ראשון במדעי החברה מהאוניברסיטה הפתוחה, ותואר שני במסלול למנהלים (Executive M.A בלימודי עבודה) מאוניברסיטת תל אביב.

חלי טל מונתה לתפקיד מנהלת משאבי אנוש של קופת חולים אוחדת במחוז ירושלים:

לחלי טל ניסיון ומוניטין של כ-25 שנה בניהול מערכות משאבי אנוש בחברות עסקיות גדולות ובשלטון המקומי.

במסגרת תפקידיה בשלטון המקומי כיהנה טל בתפקיד מנהלת אגף משאבי אנוש, הדרכה ושכר בעיריית מודיעין. לפני כן היתה מנהלת אגף משאבי אנוש בעיריית נס ציונה ובמועצה האזורית שומרון.

כמו-כן, שימשה טל כיועצת לקידום מעמד האישה וכממונה על מניעת הטרדות  מיניות בשלטון המקומי, ואף היתה המנכ"לית הארצית של איגוד מנהלי משאבי האנוש ברשויות.

במסגרת תפקידיה במגזר הפרטי כיהנה טל בתפקיד מנהלת אגף משאבי אנוש של חברת התקשורת פרטנר במשך שבע שנים. בתפקיד זה זכתה לאות הצטיינות בתחום ההון האנושי ולזכייה בפרסי שירות ומצוינות בניהול ושירות.

כמו כן כיהנה טל בתפקיד ניהול תחום משאבי האנוש של רשת מרפאות ארצית ועמדה בראש חברת השמה מאגרי אנוש, אשר לה סניפים במקומות רבים בארץ.

מירב שקד-קאשי מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי האנוש של חדשות 13:

שקד-קאשי נכנסתה לתפקידה לפני כשלושה חודשים. לפני כן ניהלה שקד-קאשי את תחום משאבי האנוש בקופת חולים מאוחדת. במסגרת תפקידה זה, היתה אחראית לקביעת מדיניות, בניית תהליכים וניהול תחומי הגיוס, קליטת עובדים, סיומי העסקה, קשרי קהילה ותהליכי פרט בארגון.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה