עובד יקר, לך לישון!

עובד יקר, לך לישון!

מחקר חדש מראה שהרעיונות הטובים ביותר צצים להם כשאנחנו שוכבים במיטה. לכן, מי שרוצה רעיונות מבריקים צריך לשלוח את העובדים שלו למיטה

שיתוף
פיתוח יצירתיות אצל עובדים

מחקר חדש שבו השתתפו למעלה מ-2,000 עובדים מלמד אותנו שלשלוח את העובדים שלנו לישון זו אחת ההשקעות הכדאיות ביותר. נכון, כבר שנים אנחנו נחשפים למחקרים שמראים לנו שעובדים שישנים טוב הם עובדים רעננים ופרודוקטיביים יותר הנוטים פחות לתאונות עבודה, פציעות ושחיקה במקום העבודה אך כיום יש לנו סיבה טובה לשלוח את העובדים החרוצים למיטה. מחקר חדש, שתוצאותיו פורסמו באתר משאבי אנוש HR Grapevine, מראה לנו כי הרעיונות הטובים ביותר, התובנות והיכולת להמציא, לפתח, לחדש ולראות דברים "אחרת" מתאפשרים בעיקר כאשר אנחנו מגיעים למיטה.

על פי המחקר, 27% מקרב העובדים נתקלים ברעיונות היצירתיים – הקשורים כמובן לעבודה – כשהם נכנסים למיטה. נתון זה הוא מרשים בפני עצמו אך הוא בעיקר גורם לנו לחשוב פעם נוספת על סביבת העבודה שאנו מספקים כיום לעובד לאור העובדה ש-27% מקרב העובדים נתקלים ברעיונות יצירתיים כשהם במיטות שלהם לעומת רק 18% שנתקלים ברעיונות יצירתיים במקום העבודה עצמו.

גם לשלוח את העובדים למקלחת זו השקעה עסקית כדאית!
מהמחקר עולה כי 7% מקרב העובדים חושבים על רעיונות יצירתיים, לטובת העבודה כמובן, כשהם עומדים במקלחת מתחת לזרם המים המרענן.

6% מקרב העובדים מסוגלים להתמודד עם הפקקים, הצפירות והשיגעון הסטנדרטי של הכביש בזמן נהיגה ובו בעת לחשוב על רעיונות יצירתיים לטובת העבודה.

העובדים הצעירים, בני 16 עד 24 הם, לוקחים את הרעיונות היצירתיים שלהם מהמיטה לעבודה, כך עולה מהמחקר, שכן 18% כבר החלו לקדם את הרעיונות שלהם לכדי יוזמות עסקיות.

מהיכן מגיעים הרעיונות הטובים באמת לעבודה?
30% מקרב העובדים טוענים שכשיש להם את הזמן לחשוב (במיטה, במקלחת ולפעמים ממש במקום העבודה), הרעיונות הטובים באים מתוך זיהוי צורך חדש שלהם שלא קיים במשק (מוצר או שירות שלא קיים או לא נותן מענה מושלם) ו-13% חושבים על רעיון חדש ומבריק מתוך תסכול משימוש במוצר קיים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה