מחלקת משאבי אנוש ברפאל מתמזערת

מחלקת משאבי אנוש ברפאל מתמזערת

חברת רפאל מערכות לחימה בחרה בשירותי אימג'סטור לסריקת חומר טכני ותיקי משאבי אנוש בהיקף משוער של כ- 6 מיליון עמודים

שיתוף
מחלקת משאבי אנוש

מחלקת משאבי אנוש

חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בחרה בשירותי אימג'סטור לסריקת חומר טכני ותיקי משאבי אנוש בהיקף משוער של כ- 6 מיליון עמודים. הפרויקט שיצא זה עתה לדרך צפוי להסתיים בתוך שישה חודשים. סמנכ"ל אימג'סטור שוחח עם מערכת HRus על מהות הפתרון של סריקה ומזעור מידע במחלקת משאבי אנוש בארגון המודרני.

פעילות הסריקה במחלקת משאבי אנוש בחברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות מתחילה בימים אלה וצפויה להסתיים בתוך כשישה חודשים. ראש יחידת מערכות מידע ברפאל מציין כי פרויקט זה של סריקת תיקי עובדים תחסוך שטח אחסון עצום ותייעל את תהליכי השמירה והאחזור של מידע לרבות מידע 'רגיש'.

שרון תורג'מן, סמנכ"ל אימג'סטור, אמר בריאיון למערכת HRus כי תהליך סריקה ומזעור המידע בארגון בכלל ובפרט בארגון גדול המכיל מסות של מידע וירטואלי ופיזי, הוא הליך נחוץ המייעל תהליכי עבודה וחוסך לארגון משאבים רבים.

תורג'מן: "בארגון מצטברות מסות של מידע ממקורות שונים כמו מיילים, קבצי word, דוחות אקסל, ניירת ועוד. ארגונים משקיעים משאבים אדירים בשינוע, תיוק, איתור ושימור הניירת וכן זמן רב באחסון ואיתור וירטואלי של מידע. אנחנו מספקים לארגון פתרון אופטימלי לניהול כל הידע בפלטפורמה אחת, בצורה שחוסכת נפח ושטחי אחסון, מאפשרת לעובדי החברה נגישות למידע בו זמנית, מאפשרת שימור ואבטחת המידע תוך מתן פתרונות ייעודיים לאבטחת המידע באמצעות חסימות מידע ומתן הרשאות לבעלי תפקידים רלוונטיים. כשהמידע מרוכז הוא הופך להיות זמין יותר והעובדים יכולים להתמקד במידע עצמו ולא בדרכים לאתר מידע, לשנע, לשמר, לאבטח…"

לדברי תורג'מן, פרויקט מסוג זה של סקירה ומזעור המידע בארגון הוא פרויקט חד פעמי שאורך מספר חודשים בלבד כאשר בו נאספת מאסת החומרים בארגון. במהלך הפרויקט, כחלק מהעבודה, מקבלים עובדי הארגון הדרכה על השימוש במערכת כך שאת פעולות הסריקה והמזעור העתידיות הם כבר מסוגלים לבצע לבד, תוך כדי עבודה שוטפת.

עם פרסום הידיעה על תחילת הפרויקט, מסרה הנהלת אימג'סטור כי היא מבקשת להודות לחברת רפאל שבחרה בה לערוך עבורה את עבודת הסריקה והמזעור בתנאי בקרת איכות ואבטחת מידע.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה