שיתוף

ביריד משאבי אנוש שיתקיים ב-24 ביוני במרכז הירידים בתל אביב ישא גיל רשתי, מנכ"לגיל רשתי חברת גיל רשתי אסטרטגיות תגמול, הרצאה על הדור הבא בחיזוק מחוברות עובדים.

בהרצאתו יציג רשתי פתרון חדשני לחיזוק תפיסת המעסיק וחיזוק המחוברות, באמצעות נוכחות והתייחסות הארגון לרגעים האישיים של העובדים.

אתה מתמחה ביעוץ בנושאי שכר ותגמול – מה הקשר לאירועים מרגשים בחיי העובד?

"כמי שמלווה עשרות רבות של ארגונים ומסייע להם בבניית אסטרטגיית התגמול, אני תמיד מסתכל על הצעת הערך לעובד – מהם הדברים שהארגון מציע לעובד, והעובד רואה בהם ערך", מסביר רשתי.

"זה מתחיל, כמובן, בשכר והטבות, וממשיך לתחומים נוספים כמו גם רווחה וחוויית עובד. כדי להשיג מחוברות גבוהה של העובדים, כאשר כולם מציעים פחות או יותר אותו דבר, הארגון צריך להציע משהו שונה וייחודי.

"מתוך ההבנה הזו פיתחנו לפני כשנה מוצר ייחודי בתחום התגמול: סרטון שכר והטבות, כאשר הסרטון בנוי באופן אישי לעובד.

"בעקבות זאת, עשרות אלפי עובדים למדו על חבילת השכר וההטבות האישית שלהם באופן דיגיטלי, חדשני וחווייתי.

"סרטונים רבים נשלחו לעובדים בתקופת הקורונה, בה נפגעה חוויית העובד כפי שהיינו רגילים לה. התגובות המצוינות לסרטון מצד עובדים ומנהלים, דווקא בתקופה זו, הובילו אותי לרעיון למוצר חדש בעולם של חוויית העובד.

"הבנו שהחלק הייחודי בהצעת הערך יושג אם נצליח להפתיע ולרגש את העובדים שלנו. כל אחד אוהב שמתייחסים אליו, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר באירועים משמעותיים ומרגשים בחייו ובחיי משפחתו".

אם כן, מה כוללת ההצעה שלכם למנהלות משאבי אנוש בתחום זה של להיות עם העובד ברגעיו האישיים?

"אנו מציעים פלטפורמה להפקת סרטונים פרסונליים לעובדים, כאשר הפנייה לעובד מבוצעת באמצעות טקסט ושמע".

על אילו סוגי אירועים אישיים מדובר?

"הכנו מגוון סרטונים עבור אירועים אישיים: יום הולדת, הולדת ילד, כיתה א', בר\בת מצווה, גיוס לצבא, חתונה וגם אירועים הקשורים לארגון כמו הוקרה וציון שנות ותק".

מהם היתרונות של השירות שאתם מציעים?

"בשורה התחתונה מדובר במוצר חדשני, חווייתי ובעיקר מרגש. הארגון מתייחס לעובד כאדם, נמצא עם העובד ברגעים האישיים שלו ומצליח להפתיע ולרגש אותו שוב ושוב. כל אלה תורמים לחיזוק המחוברות הארגונית.

"באמצעות השירות שלנו, הפקת הסרטון נעשית באופן עצמאי על ידי הארגון, תוך מספר שניות. הפקת הסרטונים הינה קלה, פשוטה ונוחה להפליא. אין צורך בהתקנת תוכנה.

"בנוסף, ניתן לשלוח את הסרטון באופן מיידי לעובד, באמצעות הפלטפורמה, בוואטסאפ או באימייל. ניתן גם לשלוח בהודעת SMS.

"כל הסרטונים ניתנים להתאמה (קאסטומיזציה) לארגון בכל הקשור ללוגו, טקסט וצבע. העובד מקבל קישור לסרטון ומוזמן לשתף אותו בלחיצת כפתור ברשתות החברתיות, כך שזה בהחלט תורם למיתוג המעסיק ומחזק אותו".

האם התקופה הנוכחית מגבירה את הצורך של ארגונים בסרטונים פרסונליים לאירועים אישיים?

"משבר הקורונה שינה את עולם העבודה והאיץ תהליכים דיגיטליים, כולל תקשורת דיגיטלית גם עם העובדים.

"המוצר החדש מעניק לצוותי משאבי אנוש בארגונים קפיצת מדרגה משמעותית בעולם של חוויית העובד, ומאפשר לארגון לרגש את העובדים ולהתרגש יחד איתם, באירועים האישיים שלהם".

לכתבה השנייה בסדרה: דרך חדשנית ומקורית לשיפור חווית המועמד.

 

תוכלו לפגוש את גיל רשתי, ולשמוע עוד על נושא הרצאתו ביריד משאבי אנוש שיתקיים ב-24 ביוני במרכז הירידים בתל אביב

אין תגובות

השאר תגובה