נפתחה ההרשמה לכנס מנהיגות בעידן החדשנות 2015

נפתחה ההרשמה לכנס מנהיגות בעידן החדשנות 2015

מה אפשר ללמוד על מנהיגות מעידן רייכל? איך הופכים להיות מקום שטוב לעבוד בו? מה צריך לעשות בשביל "להרים" את המנהלים בארגון?

שיתוף
כנס משאבי אנוש צפון

 

HRus מתכבדת להזמינך לכנס המנהיגות, שייערך ב-28 במאי במכללת הגליל המערבי בעכו

 לפרטים והרשמה לחץ כאן

"… אם תרצה להביא אנשים לבנות ספינה ולשוט עמה אל עבר האופק הרחוק, לא תוכל להסתפק בגיוס אנשים, בתכנון עבודתם, בהבאת עצים חומרים הדרושים לבניית הספינה, ובכפיית השטים לעבוד לבנייתה. לעולם לא ישוטו אל עבר האופק אל אם כן תדע לטעת בליבם את חלום האופק ואת השאיפה לחפשו ולכבשו…" (אנטואן דה סנט אכזופרי).

בעולם העסקי הדינמי של המאה העשרים ואחת, מנהיגות ואומץ ניהולי מהווים כלים הכרחיים להובלת ארגונים בבטחה באוקיינוס הסוער. מודל המנהיגות הקלאסי יכול לתת מענה רק לחלק מהמצבים הניהוליים ועל כן נדרשת מנהיגות שונה, יצירתית, לא קונבנציונאלית, חדשנית, ופורצת דרך.

כיצד רוכשים את הכלים הללו? כיצד עושים בהם שימוש? במה כרוך תהליך השינוי התפישתי וההתנהגותי של מנהיגים וכיצד מעבירים את התהליך הלאה בארגון?

הכנס יעסוק בהיבטים השונים של אתגרי ניהול/מנהיגות בעולם העבודה החדש, ויציע כלים מהאקדמיה ומהפרקטיקה, בעזרת פאנל מרצים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

הרצאות הכנס המגוונות יעסקו בסוגיות שונות, במטרה להעלות מודעות למגמות, אתגרים ופתרונות חדשים ויצירתיים, בהתייחס לנושאים כגון: יצירתיות וחדשנות – איך עושים זאת? ממה צריך להיזהר, מה צריך לשמר? איך מטפסים בסולם החברות שהכי טוב לעבוד בהן? האם ניתן להשיג יעדים ארגוניים באמצעות משחקי תאטרון? האם ניתן ללמוד מהזמר עידן רייכל איך להנהיג? מה הסוד לשיתופי פעולה בעולם כל כך מורכב? מה הסוד לניהול מו"מ וניהול קונפליקטים בצורה פשוטה? איך מקדמים את המנהלים בארגון לשלב הבא? ועוד.

בין המרצים הבכירים והמנהלים המובילים במשק, שנבחרו לשאת דברים בכנס, ניתן למנות את:
מרצה: פרופ' מרים ארז, כלת פרס ישראל, פרופסור מן המניין ומרצה בכירה בטכניון
עמרי גפן, מייסד ומנכ"ל קבוצת גבים
טל בן חיים, מנכ"ל טראקס
נילי גולדפיין, מנכ"ל נירם-גיתן
כרמלה אבנר, סמנ"ל תפעול גלובלי שטראוס מים
דפנה קליינר, סמנכ"ל משאבי אנוש ביטוח ישיר
ד"ר עוז גוטרמן, פסיכולוג ארגוני ומרצה באקדמיה
יהודית גריסריו, סמנכ"לית שירות לקוחות, אל-על
מנחה: ד"ר אתי פז, מרצה בתחום ניהול אסטרטגי של משאבי אנוש

למשתתפי הנכס מובטח יום מרתק של למידה ונטוורקינג, במסגרת האירוע שיכלול ארוחות בוקר, צהריים והפסקות קפה וכיבוד. כמו כן, ישנה הסעה מאורגנת מתחנת הרכבת בעכו למכללת הגליל המערבי וחזור.

 פרטים נוספים והרשמה לכנס בקישור זה 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה