כנס למידה ופיתוח ארגוני – סיכום

כנס למידה ופיתוח ארגוני – סיכום

בכנס הלמידה והפיתוח הארגוני השתתפו מעל 600 מנהלי משאבי אנוש ומנהלי הדרכה. היה כנס מיוחד

שיתוף
ארוע משאבי אנוש 2014

ארוע משאבי אנוש 2014

הכנס הגדול בישראל שהתקיים ביום רביעי האחרון במרכז וואהל, כלל מעל 800 מנהלי משאבי אנוש, גיוס והדרכה. הכנס נחלק לשני נושאים: פיתוח מקורות גיוס ולמידה ופיתוח ארגוני, וכאן נסכם את כנס הלמידה והפיתוח הארגוני.
חסויות כנס למידה ופיתוח ארגוני

פתח את הכנס אור ברנט, מייסד "משחק החיים", שפתח את הרצאתו הלא קונבנציונלית במשפט "די לשעמום! הבנו את המצגות ואת הגרפים המשעממים המוצגים לנו בהדרכות. הדרך הנכונה להעביר הרצאה היא לשחק". בהרצאתו הציג באופן אינטראקטיבי ומשעשע את עקרונות הלמידה באמצעות משחוק.

ערן נצר מנהל פיתוח ההדרכה בבנק הפועלים, ושירלי מאיר, שותפה ויועצת בכירה בלוטם, הציגו את פרויקט המנהיגות הצוותית בבנק הפועלים. את ההרצאה סיכם ערן במשפט הפתיחה שלו: האם קבוצת הכדורגל של ברצלונה מצליחה בזכות מסי? העובדה שבארגנטינה מסי לא מצליח כמו שבברצלונה, מוכיחה כי רק בזכות עבודת הצוות בברצלונה הוא מגיע לפסגה. 

אחריהם עלה לבמה עידו נמיר, ראש תחום ניהול ידע בארגו. נמיר נשא את ההרצאה גם בשמו של עמית שחם, מנהל תחום הדרכה והטמעה, שקולו נעלם ונאלץ להקשיב להרצאה בישיבה בשורה הראשונה. נמיר הרצה על החיבור בין הדרכה לניהול הידע. ניהול הידע הוא למידה מזיכרון, למידה מההמון, הנגשת המידע.
את ההרצאה הבאה נשאו ענבר גת שחם מ-improve IT ואיתמר אברמוביץ מבינת מערכות תוכנה. הרצאתה של גת שחם עסקה בשאלות כמו האם תפקידו של מנהל ההדרכה השתנה עם השנים? כיצד ניתן להנגיש את הלמידה? אברמוביץ הציג תוכנת share point המבוססת על הפורטל הפנים ארגוני, העונה על השאלות האלה ומביאה את הפתרון.

לאחר הפסקה טעימה, עלה לבמה ד"ר פנחס יחזקאלי, נשיא חברת TECI וחולי רז, מנכ"לית רז יועצים. הם הציגו את מערכת DNA-7 הממפה הארגון באמצעות רשת וממש כמו המלכה מהאגדה שלגיה – מציבה בפניו ראי. בהרצאה סיפרה רז כיצד מיפוי הארגון באמצעות המערכת מאבחן את הבעיות שבו.

קומיקזה בכנס למידה ופיתוח ארגוני 2014

לאחר מכן צפו משתתפי הכנס במופע בידור של תיאטרון בסלון בשם קומיקזה, בהשתתפותו של אבי גרייניק, רונן הרשקוביץ ואיציק לילך, על הקלידים ניגן יובל קידר. המופע התבסס על אלתור ובהשתתפות הקהל, שנהנה במיוחד לגלות דרך נעימה ומיוחדת להעביר מידע ומסרים לעובדים ולמנהלים בארגון.

לאחר הפסקת קפה ועוגה, הרצה ד"ר גדי רביד, סגן דיקן ביה"ס למנהל עסקים במכללת נתניה, על תפקידם הארגוני והחברתי של מנהלי ההדרכה. תפקידם של מנהלי ההדרכה השתנה עם השנים, כאשר כיום הם צריכים לדאוג שהעובדים יהיו ברי העסקה לטווח ארוך.

הכנס המוצלח בארוחת צהריים עשירה פרי יצירתו של השף קובי מזרחי.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה