חולמים על חופשה? חברות המציעות חבילות חופשה מדהימות לעובדים שלהן

חולמים על חופשה? חברות המציעות חבילות חופשה מדהימות לעובדים שלהן

חופשה עבור עובד היא הזדמנות מצוינת להתרענן משגרת העבודה, לחדש כוחות ולבלות בחיק המשפחה

שיתוף
חופשה לעובדים

חופשה לעובדים

האם אי פעם היית "חולה" רק כדי לקבל יום חופש? האם אתה סופר כעת כמה שעות או ימים נותרו עד לחופשה הבאה שלך? עובדים רבים מרגישים כך בכל יום.

חברות עם מדיניות חופשה מוגבלת לעובדים יכולות להיות מתסכלות, במיוחד לפני החגים. עבודה בחרה המעודדת חופשה ומתקצבת תקציב ייעודי לכך – נחשבת לחלומית.

בהתאם למיקום, חברות אלו מציעים מדיניות חופשה גמישה שהופכת את חופשת העובדים להרבה יותר מהנה וראלית:

Hubspot

במדיניות של חברת Hubspot ההטבות המרגשות כוללות חופשה ללא הגבלה, תוכנית התאמה לחיסכון לגיל פרישה, 5,000 דולר לשנה להשכלה מתמשכת, וביטוח מקיף בתחום הבריאות והשיניים.

לדברי העובדים בחברה: "זה מאפשר לאנשים להיות אוטונומיים ולבצע היטב את העבודה שלהם ועדיין ליישם את זמן החופשה לפסק זמן מהעבודה ומקבלת החלטות".

Dropbox

המדיניות של Dropbox מעודדת איזון בין עבודה לחיים שהוא היבט חשוב של הבריאות. זו הסיבה שהחברה מספקת לעובדיה נדיב לחופשה כל הזמן. בין אם מדובר בתינוק חדש (חופשת לידה), חופשה משפחתית (חופשה בתשלום) או חופשת מחלה, החברה מכסה את עלויות ימי החופש.

לדברי העובדים: "החופשה בתשלום ללא הגבלה היא מדיניות מדהימה. החברה סומכת על העובדים להיות סבירים ואחראים, וזה באמת מעצים אותנו".

Student Loan Hero

מדיניות חברת Student Loan Hero: חופשה ללא הגבלה; שעות גמישות: עבודה רק כאשר אתה פרודוקטיבי ביותר; עבודה מרחוק: עבודה מכל מקום שתרצה בעולם.

לדברי עובד בחברה: "הייתי ספקן לגבי המדיניות של החברה. חשבתי שזה טוב מדי להיות אמיתי – לקבל שכר שהוא מעל משכורות השוק, 100% עבודה מרחוק, עם ביטוח בריאות והטבות אחרות. אבל מהר מאוד גיליתי שזה לגיטימי לחלוטין. אני כבר כאן במשך שנה, וזו סביבת עבודה חיובית עם אנשים פנטסטיים ומוכשרים".

GitHub

מדיניות GitHub: "אנו מעודדים את העובדים לבנות דברים מדהימים עם רמה גבוהה של אוטונומיה וכיוון עצמי. איזון עבודה והחיים חשוב לנו, ולכן אנו מציעים לוחות זמנים גמישים בעבודה וחופשה לעובדים בלתי מוגבלת. אנחנו מאמינים שאם העבודה מאפשרת זאת, אנשים צריכים לעבוד בכל מקום שבו הם הכי מאושרים".

לדברי עובד בחברה: "ביטוח הבריאות הוא הטוב ביותר שהיה לי אי פעם. לא רק ש- GitHub סופגת את העלויות, החברה גם תורמת לחשבון HSA בשמי. היא מתאימה לי ביטוח בהתאם לצורך ומספקת זמן חופשה בלתי מוגבל לכל סוג חופשה שהוא (כולל חופשת מחלה). העובדים מרחוק זוכים להקמת משרד ביתי על חשבון החברה ומחשב נייד חדש בכל שנתיים. הם מספקים טלפון לעובדים והמדיניות ליברלית מאוד".

Honeywell

פרטי מדיניות Honeywell: "אנחנו מספקים תוכניות הטבות תחרותיות בכל אזור שבו אנו עושים עסקים. בעוד שתוכניות ההטבות שלנו משתנות בזמינות במיקומים השונים שלנו, אנו מציעים מגוון רחב של הטבות שהן חלק מהערך שהעובד מקבל".

מה העובדים אומרים: "החופשה היא בלתי מוגבלת. כלומר, "קח כמה ימי חופשה שאתה מעז". לא נראה שיש בעיה עם סידור החופשה. עם זאת, אני חושב שהייתי מעדיף ימי חופשה באחריותי".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה