מכללת HRus – קורסים במשאבי אנוש

מכללת HRus – קורסים במשאבי אנוש

חברת HRus פותחת את המכללה המקצועית במסלולים: משאבי אנוש, פנסיה, דיני עבודה וקורס דירקטורים

שיתוף
קורסים במשאבי אנוש

חברת HRus, אשר בבעלותה מערכת הפורטל והניוזלטר המקצועי, המיועד לקהילת העוסקים במקצועות משאבי אנוש, משיקה כעת את המכללה המקצועית*.

החברה, שמארגנת כינוסים, ימי עיון, הרצאות והדרכות בתחום של משאבי אנוש, שכר, פנסיה, יחסי עבודה, ייעוץ ארגוני והדרכה – מתרחבת כעת לפורמט של מכללה מקצועית המתמקדת ב-4 מסלולים עיקריים:

יורם שולטהייס, מנכ"ל HRus: "הקמת גוף מקצועי ייעודי ללימודי משאבי אנוש ותחומים משיקים, היו בבסיס המטרה לשמה הקמתי את החברה. לאחר  חודשים ארוכים של מחקר, דיונים ואפילו פיילוטים, גיבשנו את הפורמט, שלדעתי מתאים יותר מכול לאנשים שרוצים להתברג לתפקידים באחד התחומים הנלמדים וכן לאנשים שכבר באים מהשטח, אבל רוצים להעמיק ולהרחיב את הידע המקצועי".

עוד אומר שולטהייס כי "שוק העבודה הוא דינאמי, מי שנכנס לתחום מסוים לפני כמה שנים יכול אמנם לטפוח לעצמו על השכם על שלמד, הסתגל והתמיד בתפקיד, אבל התפקיד כיום דורש יכולות וכישורים חדשים לגמרי. כדי להצליח בתפקיד, צריך להיות עם היד על הדופק בכל המובנים. שינויים רגולטוריים נכנסים לתוקף חדשות לבקרים וכמו כן מודלים תיאורטיים ומעשיים מתעדכנים ומתחדשים בצורה דינאמית. כדי להתמקצע בתפקיד, נדרש כל עובד, ועל אחת כמה מנהל בארגון, להכיר את כללי המשחק ולשלוט בהם".

יורם שולטהייס מציין שמכללת HRus בחרה את מיטב המרצים, כל אחד בתחומו, ללמד ולהוביל את המשתתפים בכל אחד מהמסלולים, תוך הקניית מכלול הכלים החדשים ביותר בתחום, כדי לסייע לכל אחד ואחת מהמשתתפים לפתח את הקריירה לשלב הבא. כלל התוכניות בנויות על בסיס פלטפורמה המשלבת ידע תיאורטי עם התנסות מעשית, ניתוח Case Study תוך התייחסות למקרים מהעת האחרונה, הן מהמשק המקומי והן מהשוק הגלובאלי. "תכניות הלימוד שלנו הן כה ייחודיות ואפקטיביות כי הן מוכוונת שוק".

תכנית הלימודים ומסגרת הלימודים הותאמו במיוחד עבור ציבור אנשים שעובדים ואף נושאים במשרות בכירות במשק. הקורסים מתחלקים ליום או שני ימי לימודים בשבוע (מספר השבועות תלוי בסוג הקורס ובהיקף שעות הלימודים בו).

הקורסים מועברים על ידי מיטב המרצים בשוק, בחדרי דיונים במלונות הטובים ביותר בארץ, באווירה עסקית מכובדת ומפנקת הכוללת ארוחות גורמה, הסדרי חניה ואפילו אפשרות לקורס בתנאי לינה מסובסדת לקבוצות.

 *שימו לב! כל נרשם לקורס יקבל כניסה חינם לכנס HR2012 שיתקיים ב-6 בפברואר.

לפירוט על הקורסים השונים – קורסי משאבי אנוש – מכללת HRus 

* השימוש במונח "מכללה" הוא לצרכים שיווקים בלבד. החברה לא מתיימרת להיות גוף חינוכי המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה  

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה