דרושים במשאבי אנוש – בית החולים אסותא אשדוד

דרושים במשאבי אנוש – בית החולים אסותא אשדוד

בית החולים באשדוד מהווה מנוע צמיחה משמעותי לעיר, שכן הוא מהווה פוטנציאל למאות משרות חדשות לתושבי העיר והסביבה, ומקור עידוד לאוכלוסייה המקומית ללימוד מקצועות הרפואה

שיתוף
דרושים אסותא אשדוד

בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, הינו בית החולים הציבורי החדש הראשון שנבנה בישראל בארבעה העשורים האחרונים. זהו בית החולים הציבורי היחיד בישראל הממוגן בהיקף נרחב.

בית חולים הציבורי נפתח לקהל הרחב בחודש יוני 2017 ונועד לשרת כחצי מיליון איש, תושבי העיר אשדוד והסביבה, חברי כל קופות החולים. בית החולים עובד בשיתוף פעולה מלא עם עיריית אשדוד וגורמי הרווחה.

בית החולים אסותא אשדוד מגבש מודל חדש ומתקדם של רפואה ציבורית. בית החולים הציבורי באשדוד מעניק שירות למטופל הבוחן בראייה כוללנית את כל צרכיו הרפואיים, הסוציאליים ואחרים, ויפעל באינטגרציה מלאה עם כל גורמי הקהילה הרלוונטיים. בבית החולים מאמינים, כי באופן זה ניתן להעניק רפואה טובה ונכונה יותר.

קמפוס אסותא אשדוד מתפרס על פני 70 דונם, מתוכם שטח בנוי של כ-70 אלף מ"ר. בית החולים הציבורי אסותא אשדוד הינו בית חולים מודרני ומתקדם שפועל על פי סטנדרטים בינלאומיים של איכות רפואית ובטיחות למטופלים, בני משפחותיהם, הצוות וכל הבאים בשעריו. שמירה על כבוד האדם ופרטיותו לצד מצוינות רפואית מהווים ערך מוסף משמעותי למטופלים ולבני משפחותיהם.

אסותא אשדוד הינו בית חולים ירוק על פי סטנדרטים ותקנים בינלאומיים. התהליכים התפעוליים המגוונים בו מתאפיינים באחריות סביבתית ובניצול יעיל של המשאבים, משלב התכנון והבנייה ועד לתפעול הבניין ואחזקתו. מופעלת בו שיטת מיזוג אוויר החוסכת במים חמים בחורף, שימוש בזכוכית עם בידוד תרמי למען חיסכון באנרגית החימום והקירור, מערכות תאורה מבוקרות ועוד. אסותא אשדוד עומד בתקן ישראלי 5281 המחמיר, הכולל הגדרה ספציפית של תקנים עבור בית חולים ירוק.

כבית חולים שחרט על דיגלו להיות בית חולים דיגיטלי, נהנים מטופליו ממערך של יישומים דיגיטליים מתקדמים במרבית הממשקים עם בית החולים. באופן זה ניתן לזרז ולשפר תהליכים, לחסוך זמן יקר ולבצע פעולות רבות מכל מקום ובכל שעה.

הקמת בית החולים בעיר אשדוד מהווה מנוע צמיחה משמעותי לעיר החמישית בגודלה בישראל. בין היתר, בית החולים מהווה פוטנציאל למאות משרות חדשות לתושבי העיר והסביבה ומהווה מקור עידוד לאוכלוסייה המקומית ללימוד מקצועות הרפואה.


להגשת מועמדות לכל המשרות (ועוד) וכן למידע נוסף ודרישות התפקידים יש לגשת לדף הדרושים של אסותא אשדוד בקישור זה!


לאסותא אשדוד דרוש\ה מנהל\ת הדרכה ופיתוח ארגוני       

לאגף משאבי אנוש בבית החולים הציבורי, אסותא אשדוד ע"ש סמסון, דרוש\ה מנהל\ת הדרכה ופיתוח ארגוני.

תיאור המשרה:

  • אחריות על פיתוח תהליכי הדרכה ולמידה של עובדים ומנהלים.
  • הובלה והטמעה של תהליכי פיתוח ארגוני.
  • עיצוב פתרונות ובניית מענה לפערי הידע ולצרכי בית החולים.

תחומי אחריות הכלולים במשרה:

  • איתור שוטף של צרכי הדרכה.
  • הטמעתם של צרכי ההדרכה בתוכנית הדרכה השנתית של בית החולים.
  • פיתוח ותיקוף תכנים בהתאם לצורך.
  • ייזום ותפעול פעילויות הדרכה תקופתיות לרבות פעילויות הדרכה ארגוניות, פרטניות או מקצועיות לטובת שיפור ביצועי המנהלים והעובדים.
  • ניהול מערך ההדרכות וההסמכות בתוך בית החולים ומחוצה לו, לרבות היבטים אדמיניסטרטיביים ולוגיסטיים כגון: זימונים להדרכות, רישום לומדים, הנפקת תעודות, טיפול בחשבוניות וכו'.
  • מעקב והנפקת אישורים במסגרת ועדת השתלמויות לכלל אישורי היציאה לקורסים\ימי עיון\כנסים בהתאם לקבוע בנוהל וכיוצ"ב.
  • תחזוקה שוטפת וניהול תוכן של מערכת הלמידה הממוחשבת (LMS).
  • איפיון, הובלה, הטמעה וניהול תהליכים חוצי חברה הנוגעים לפיתוח עובדים ומנהלים (הערכות ביצועים, סקרים ארגוני, תהליכי חניכה בכניסה לתפקיד, חדר כושר ניהולי וכיוצ"ב).
  • בניית תקציב ההדרכה השנתי ומעקב אחר ביצועו.
  • עבודה בשותפות עם מנהלת משאבי אנוש, מומחי תוכן בתוך הארגון, עובדים, מנהלים וספקים חיצוניים.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון – חובה.
  • תואר שני – יתרון.
  • 2-3 שנים בתפקידי אחראי\ת הדרכה \ פיתוח ארגוני, בארגונים גדולים, יועצ\ת ארגונית בחברות ייעוץ מובילות.
  • ניסיון בהובלת פרוייקטי הדרכה ופיתוח ארגוני – החל משלבי איתור הצרכים ופערי הידע דרך בניית תכנית למידה כוללת ועד להטמעתה בשטח – חובה.
  • ניסיון קודם בפיתוח מערכי הדרכה ובעבודה עם מערכות LMS.
  • שליטה מצויינת במערכות מחושבות בדגש על אקסל ו-power point.

אנא שימו לב: רק פניות מתאימות ייענו.

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד!

אזור   אשדוד- ביה"ח הציבורי.

כנס גיוס איתור ומשיכה של טאלנטים - יריד משאבי אנוש HRexpo2020

אין תגובות

השאר תגובה