חמישה כלים לבניית מותג החברה שלך ברשת

חמישה כלים לבניית מותג החברה שלך ברשת

כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים את החברה שלך ברשת, האם הם חשים באמון ובביטחון ופונים אליך או מתרחקים מהאתר? האם המותג שלך באינטרנט צובר לך לקוחות?

שיתוף

חברות גדולות בעולם כבר הבינו, שהלקוחות אינם מעוניינים אך ורק בעסק שלהן. הלקוחות רוצים להכיר את האנשים הפועלים בחברה, לחוש באמון שהגורם האנושי משדר ולהכיר אותו ככל האפשר. בהתאם לכך ישנה חשיבות למיתוג נכון ואמין של החברה שלך, ברשת.

מיתוג אישי לא צריך להיות עבודה במשרה מלאה. להלן 5 כלים שיקלו על פיתוח ושיפור מותג החברה שלך ברשת:

התראות Google

כמנהל חברה, אתה לא יכול להרשות לעצמו להחמיץ שיחות בנושא המותג שלך. ניטור פרואקטיבי של שיחות בנושא החברה שלך ברשת, יאפשר לך ללמוד על מה אנשים מדברים, כשהם מזכירים את החברה, והוא גם יכול לעשות את ההבדל בין טיפול יעיל וממוקד במשבר לבין להניח לו להתגלגל כמו כדור שלג.
בשורה התחתונה – אתה צריך להיות הראשון לדעת כשמזכירים את שם החברה שלך ברשת. לצורך כך ניתן להשתמש בכלי ניטור שונים, ביניהם התראות Google שמאפשרת לך לבחור באיזו תדירות לקבל התראות על תכתובות ברשת, בהן החברה שלך מוזכרת.

תוכנת מצגות

העלאת מצגת מצוינת לרשת שתספר על החברה שלך, היא כלי מצוין למיתוג החברה. חשוב לבחור בתוכנת מצגות טובה בה ניתן ליצור את המצגת האיכותית ביותר שתמתג את החברה. תוכנת מצגות טובה מכילה תבניות מובנות מראש וכלים שיפשטו את יצירת המצגת ככל האפשר.
ברגע שאתה מרוצה מהמצגת שהכנת, תוכל להשתמש בה שוב ושוב ובמקומות שונים ברשת, כדי לספק תוכן ויזואלי לקהל הלקוחות שלך. חשוב ליצור מצגת מעניינת וויזואלית במיוחד, שתמשוך כניסות ותמתג את החברה בצורה הטובה ביותר.

קידום בגוגל

כיום לא מספיק ליצור אתר אינטרנט אופטימלי לחברה שלך, חשוב לקדם אותו בגוגל ככל האפשר. קידום אורגני בגוגל (SEO) וקידום ממומן (Google Edwards), הם שני כלים חיוניים לתהליך. חשוב לקדם את האתר שלך כל הזמן ולהיכנס באופן קבוע לראות באיזה מקום הוא מקודם בחיפושי גוגל. באמצעות Google analytics תוכלו לראות כמה כניסות יש לאתר ולטייב אותן בהתאם לצורך.

LinkedIn Facebook

הרשתות החברתיות LinkedIn ו- Facebook הן רשתות רבות עוצמה המספקות הזדמנויות ענק להגיע לקהל האורגני הגדול ביותר ולזכות בצפיות נוספות ורבות בתכנים הממותגים שלך. אל תתנו להזדמנויות הללו לחמוק מידיכם. חשוב לקחת מספר דקות בכל יום, ולעקוב אחר ההודעות והשיח בתחומי העיסוק הרלוונטיים לחברה שלך, ברשתות החברתיות. באמצעות הרשתות החברתיות ניתן להגיב במהירות לשאלות של לקוחות ושל לקוחות פוטנציאליים, להעלות תכנים מעניינים עם קישורים לאתר החברה שימשכו אנשים לקרוא, להודות לאנשים על שיתוף התכנים שלהם ולבצע מעקב על פניות פוטנציאליות.

התראות תגובה

בין אם אתה מפרסם תוכן בנושא החברה שלך בבלוג, באתר האינטרנט של החברה וברשתות חברתיות, אתה צריך לעקוב אחר התגובות לתוכן שפרסמת. סביר שאנשים ישאלו אותך שאלות, יעירו הערות ויתנו משוב לגביי התוכן, אך לא תוכל לדעת זאת אם לא תקבל התראות על התגובות שלהם. מגיב ברשת שמקבל יחס לתגובה שלו, ירצה להגיב לתכנים שלך גם בעתיד. לכן חשוב שלא להתעלם מהמגיבים ולראות בהם מעין לקוחות פוטנציאלים.  יש כלים רבים ברשת לביצוע התראות ומעקב אחר תגובות ברשת. חשוב להתקין את אחד מהכלים הללו, שיספקו התראות באשר לכל תגובה חדשה שעולה, על מנת שתוכל להיכנס לקרוא אותה ברגע שתוכל ולהגיב עליה תגובה רלוונטית.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה