בית המשקאות של נפתלי

בית המשקאות של נפתלי

מארזי שי לעובדים (לחגים, לערבי חברה, וכמתנה אישית, ובהתאמה מלאה לתקציב הארגון), אספקת משקאות לאירועי חברה והדרכות יין - בית המשקאות של נפתלי - איכות ושירות!

שיתוף
אריזות שי לחג

אריזות שי לעובדים

 

אריזות שי לעובדים ואספקת משקאות לאירועי חברה

 

בבית המשקאות של נפתלי תמצאו מגוון רחב של מארזי שי לעובדים, המתאימים לחגים, לערבי חברה, וכמתנה אישית, ובהתאמה מלאה לתקציב הארגון. מעבר למשקאות מארזי השי כוללים גם אביזרי מתנה ייחודיים ומוצרים נוספים. אנו גם נותנים שירות של אספקת משקאות לאירועים, ועורכים הדרכות יין למטרות גיבוש, העשרה והנאה.

 

מארזי שי –

 

בית המשקאות של נפתלי מתמחה בסידור ועיצוב חבילות שי יפהפיות והכל בהתאם לתקציב ולדרישות הלקוח. בין היתר ניתן לבחור חבילות באריזות עם 2-3 בקבוקים או סידור אחר עם שוקולדים, מעדני גורמה, אביזרים מעניינים כגון סכיני גבינות, שמפניירות, קוביות קרח רב פעמיות צבעוניות ועוד.

 

המגוון הרחב של של המשקאות, לצד האביזרים הייחודיים והמעדנים, הופכים את מארזי השי של בית המשקאות של נפתלי, למתנה מרשימה ובלתי נשכחת. המארזים מתאימים כמתנה לחג, כתשורה לחלוקה באירועי חברה, או כמתנה אישית הנשלחת לבית העובד לרגל יום הולדתו, קידום בעבודה, פרישה או כל אירוע אחר.

 

אספקת משקאות לאירועים –

 

קליק אחד והמשקאות בדרך אלייך: יין, שמפניה, משקאות קלים, מים ועוד… מתקשרים או מבצעים הזמנה באתר והמשקאות בדרך אלייך ביום ובשעה הנוחה לך. אם אחרי האירוע נשארו בקבוקים, אין בעיה, לוקחים חזרות ומחזירים כסף.

 

הדרכות יין –

 

בין אם ליום גיבוש או לצורך העשרת הידע, בבית המשקאות של נפתלי, צוות מקצועי של מדריכי יין אשר מתמחה בניהול סדנאות מהנות וכייפיות. היין משחרר אנשים ומעורר את כל החושים – דרך נהדרת לגבש תוך כדי טעימה וחוויה.

 

משלוחים –

 

משלוחים לכל מקום בארץ ולחו"ל.

 


 

פרטי התקשרות

znaftali@zahav.net.il
03-7316022 / 03-6831819
www.goodwines.co.il

 


 

חברת בית המשקאות של נפתלי קיימת מאז 1974 ומוכרת ללקוחות הקמעוניים כרשת המונה ארבע חנויות יין ומשקאות איכותיים במיוחד וכן ללקוחות סיטונאיים: מסעדות, ברים, בתי מלון ואולמות אירועים אשר מקבלים אספקה יומיומית הישר מהמחסנים.

 

אחד מתחומי העיסוק וההתמחות של בית המשקאות של נפתלי הוא ארגון מתנות וחבילות שי. בין הלקוחות ניתן למצוא חברות הייטק, עורכי דין, רואי חשבון, חברות ביטוח ועוד אשר משתמשים בשירותי החברה להעניק חבילות שי ומתנות לעובדים, לעמיתים או לאירועים פרטיים.

 

 

בזכות המקצועיות הרבה בתחום המתנות וכן ההתמחות במתן ייעוץ בבחירת המתנות הלקוחות מלווים את החברה שנים רבות.

 

המגוון הרחב וההתמקדות במוצרים איכותיים מעולם היין, המשקאות החריפים ומוצרי גורמה כמו גם איכות השירות והאמינות, בהם ידועה חברת בית המשקאות של נפתלי, במהלך כל השנים הפכו את החנויות למרכזי ידע מקצועיים בתחום.

 

היכולת להתאים אישית את הצורך של הלקוח על פי תקציב ולשביעות רצונו מתוך מגוון גדול של מוצרים מייחד את בית המשקאות של נפתלי ואת רמת השירות הגבוהה ממנה נהנה הלקוח.

 

המוטו של בית המשקאות של נפתלי: הגינות ואמינות מביאים עוד לקוח מרוצה.

 

מתנת חג לעובדים

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה