שיתוף

כדי לגייס בהצלחה שותף מייעץ לחברה, חשוב לראיין כמה יועצים שותפים פוטנציאליים ולאחר מכן לבחור את האחד הנכון ביותר לתפקיד. גיוס שותף מייעץ לא נכון עלול לעלות לחברה הרבה כסף על טעויות עסקיות שעשויות להיווצר בשל ייעוץ שגוי, לכן ישנה חשיבות רבה לתהליך הגיוס.

בטרם אתם מראיינים שותפים מייעצים לחברה, יש לסכם לעצמכם את הדברים הבאים:

להבין את מטרות הפרויקט ועלויות.

לעצב דרישות מוגדרות היטב או לעדכן את הקיימות.

לוודא שתיאורים מדויקים נשלחו למועמדים לתפקיד.

להגיע להסכמה על הערכים הנדרשים והתאמה לתרבות החברה.

ההכנה תספק בהירות לגבי המטרות ארגוניות והקשר שלהן במהלך הראיונות.

כאשר אתה חושב שאתה מוכן לראיין שותפים מייעצים פוטנציאליים, בחן את שלושת האסטרטגיות הראיון הללו:

1. בקש 2-3 דוגמאות להצלחה המייעץ הקשורים להישגים ועדויות, בהתייחסות לפרויקטים כמו שלך. לדוגמה, אתה יכול לשאול, "למה אתה חושב שהפרויקט האחרון שלך עם בנק XXXX היה מוצלח?" האם המילים שלו בראיון תואמות למעשיו? או האם אתה מוצא חוסר עקביות במקומות מסוימים? אתה תרצה תשובות לשאלות שיספקו לך הערכה עצמית מדויקת. האם אתה מבחין בנטייה של חשיבות עצמית מופרזת שלא תשתלב טוב עם התרבות של החברה שלכם? עליך לחפש קווי אופי ולא רק כישורים מקצועיים. המועמדים צריכים להיות מסוגלים לקשור את המיומנויות שלהם להישגיהם, להוכיח לוגיקה, בהירות ועקביות. תיאורים של פרויקטים שונים צריכים להיות ייחודיים ומפורטים לגבי כל פרויקט. היועץ צריך לגרום לך לחשוב, שכדאי מאוד שתעבדו יחד.

2. יש להציע הנחיות מבוססות רחבות הקשורות לנושאים שהם צריכים לדעת באופן אישי. לדוגמה, "תאר את חוויית הייעוץ האחרונה שלך וכיצד ניהלת את הציפיות בביצוע תוך הפחתת הסיכונים". האם המועמד מבין את הגורמים במשחק? האם הוא מראה נטייה לשים את הצרכים של הלקוח במקום הראשון? חפש שותף מייעץ שמבין את תחומי הייעוץ של תחום התעשייה שלכם ועסק בכך במהלך ההתמחות שלו. חוויות ייעוץ קודמות יעזרו לו להביע ניואנסים חשובים שיכולים לעזור לך להעריך אותו.

3. בקש השוואות מורכבות כדי ללמוד יותר על איך הוא חושב. לדוגמה: "השווה את האופן שבו פתרת בעיות עבור יצרנים עם הפרויקטים שלך בחברות שירות". תפישותיו של המועמד נוטות לגלות כיצד הוא חושב. האם הוא מדבר באדישות ריקה, או שמא הוא מדברים בגילוי-לב, ובהתלהבות?

אם אתה יכול להגדיל את הסבירות של גיוס שותף מייעץ "נכון" עבור החברה שלך, תוכלו להפחית באופן משמעותי את עלויות החברה ולהמשיך לנוע מהר לקראת השגת מטרות. קרא בין השורות, צפה רמזים התנהגותיים, והגן על המועמד שלך מפני הטיות שלך כמראיין.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה