קול קורא: כנס דיני עבודה

קול קורא: כנס דיני עבודה

אנו מזמינים אתכם להציע הרצאות מעניינות לכנס דיני עבודה שיערך בחודש מאי

שיתוף
דיני עבודה

דיני עבודה

כנס דיני עבודה יערך בחודש מאי, ואנו קוראים לכם, עורכי דין העוסקים בדיני עבודה, מנהלי משאבי אנוש וסמנכ"לים המעוניינים להציג את אופן היערכותם והתמודדותם עם חוקי העבודה – להגיש הצעות להרצאות בנושא.

עמידה בחוקי עבודה הנה הכרחית לא רק לפי חוק ולא נועדה רק להגן על הארגון מפני תביעות עובדים. שמירה על חוקי העבודה היא גם כלי לשימור העובדים. ארגון העומד בחוק ומגן על עובדיו, משמר אותם ומעלה גם את המוטיבציה שלהם. ארגון השומר על חוקי העבודה ודואג לעמוד בהם מטפח מיתוג מעסיק. בעוד חברות הנודעות כלא שומרות על החוק מרחיקה עובדים ומכתימה את שם החברה.

בעשור האחרון, עם התפתחות האינטרנט והרשתות החברתיות, ניכרת עליה במודעות האוכלוסייה כולה אודות חוקי העבודה. יותר ויותר עובדים דורשים לממש את זכויותיהם החוקיות, ותביעות שונות העמידו את שופטי בתי הדין לעבודה בפני סוגיות לא פשוטות, שהביאו לשינויים בחוקים לעתים קרובות. ללא ספק, הפסיקות השונות מהוות אתגר בפני מעסיקים קטנים וגדולים, המתקשים לעקוב אחר השינויים הדינאמיים. עובדים שחוו על בשרם מעסיקים שעברו על חוקי העבודה, יותר ויותר מדברים על הנושא וחושפים את המעסיקים עוברי החוק, ופחות חוששים להגיש תביעות כנגדם. על כן המציאות מחייבת כל מעסיק וכל ארגון להיות עם אצבע על הדופק ולהתעדכן על החוקים והתקנות המסועפים.

אנו מחפשים מרצים רהוטים שיציגו נושאים מעניינים, בין היתר גם את הנושאים הבאים:

  • חידושים בדיני עבודה.
  • פסיקות עדכניות של בתי הדין לעבודה.
  • רגולציה.
  • הערכות הארגון בנושא חוקי העבודה הדינאמיים.
  • מניעת אפליה בעבודה: מה מותר ומה אסור לשאול מועמדים בראיון עבודה? כיצד נגייס עובדים מצוינים הדומים לעובדים הקיימים בארגון וגם נדאג לגיוון תעסוקתי (דיוורסיטי)? 

לבירורים על חסויות והשתתפות בתערוכה ניתן ליצור קשר בטלפון: 0722-555-225 או במייל: sales@hrus.co.il.
הצעות להרצאות יש להגיש בכתב למייל: yoram@hrus.co.il או לפקס: 0722-555-252.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה