מקור גיוס מהסרטים!

מקור גיוס מהסרטים!

סרטוני גיוס ביו-טיוב עובדים בשביל הארגונים החזקים ביותר בעולם. כך הם יעבדו גם בשבילך

שיתוף
יו טיוב כמקור גיוס חדשני

יו טיוב כמקור גיוס חדשני

מה הופך דירת 4 חדרים ברמת אביב ג' להרבה (אבל הרבה!) יותר יקרה מדירת 4 חדרים באשקלון? המיקום שעליו נבנית הדירה. אם חושבים על אתרי אינטרנט כעל נדל"ן, מגלים שיו-טיוב היא מדינה שבה הקרקע היא אחת היקרות ביותר בעולם. אתר האינטרנט Recruiter Box מסביר מדוע כדאי לכם לבסס את אסטרטגיית הגיוס שלכם על הקרקע היקרה הזו. התשובה: משום שפרסום סרטון גיוס ביו-טיוב מבטיח לכם:

– שטח פרסום בחינם.
– באתר השלישי בגודלו בעולם.
– בפלטפורמה שבה מתנקזים מעל 800 מיליון גולשים בכל חודש.
– בכלי גיוס ייחודי שמאפשר לכם להעביר מסרים שלא ניתן להעביר בשום דרך אחרת.

אם עדיין לא השתכנעתם שסרטון גיוס עובדים ביו-טיוב הוא אחד הערוצים הכדאיים ביותר עבורכם, הנה כמה דוגמאות לסרטוני גיוס שהצליחו ובגדול.

הנה כמה דגשים חשובים ההופכים את הסרטונים הללו לסיפור הצלחה:

סרטון הגיוס של גוגל: שקיפות היא שם המשחק!

מנוע החיפוש החזק ביותר בעולם – גוגל – הופך את העולם שלנו לשקוף יותר, קטן יותר, ברור יותר, ומאפשר לנו ללמוד ולהתפתח בכל זמן נתון. המסר של גוגל למועמדים הוא: אצלנו עושים דברים מרתקים, לומדים ומתפתחים בקהילה שיתופית ותומכת. את המסר הזה הם מעבירה החברה בסרטון קצר שבו אשת פיתוח יוצאת למסדרונות החברה לראיין את עמיתיה.

הסרטון מאפשר הצצה לחיי היום יום של המתכנתים בגוגל לרבות תחנות כגון: סביבת עבודה, ישיבות ופגישות צוות, הדרכה ואינטראקציה בלתי פורמאלית בין העובדים בשטחי החברה. כמו כן, גוגל השומרת על המקום הראשון ברשימת מקומות העבודה הטובים ביותר בעולם! לא מחמיצה הזדמנות להוכיח שהיא יודעת לפנק עובדים. הסרטון הקצרצר מאפשר לנו הצצה לפינוקים הייחודיים של גוגל: חצר רחבה בה ניתן לקיים פגישות נטוורק, להתאוורר ואפילו לעבוד, חדר אוכל המציע מגוון פינוקים לאורך כל היום, חדר כושר ועוד.

סרטון קצר זה מצליח להראות לצופים איך נראה יום בחייו של איש צוות הפיתוח בדגש על האנשים שאיתם הוא יעבוד, האווירה המחלקתית, תנאי ההעסקה הייחודיים לגוגל עם מגוון הפינוקים והדגש העצום שחברה זו שמה על עבודת צוות ושיתוף.

סרטון הגיוס של מיקרוסופט: גאווה מקצועית היא שם המשחק!

הסרטון שהפיקה מייקרוסופט שונה מזה שהפיקה גוגל במובנים שונים אך הוא אפקטיבי בדיוק באותה מידה. מהם היתרונות הבולטים של סרטון זה?

מיקוד במסר אחד: זהו סרטון קצר וקולע השם דגש על מסר אחד והוא גאוות העובד והסיפוק האישי והמקצועי הטמון בחובו. אנשי מייקרוסופט גאים להיות חלק מהעשייה שמשנה את העולם והופכת אותו למקום טוב יותר, מקום שבו יש לאדם חופש לחשוב, להמציא, ליזום, לשאוף.
התמקדות בעובד: הסרטון של מייקרוסופט לא נועד "למכור" לנו שירות או מוצר או למתג את החברה לציבור הרחב. הדגש הוא על העובד – החברה היא העובד. מגוון עובדים בתפקידים שונים, בטווח גילאים שונים, אנשים מרקע אתני שונה, מתייצבים מול המצלמה ואומרים שהם גאים להיות חלק מהחברה שנותנת להם כנפיים ואור ירוק לעוף.

סרטון הגיוס של אפל: מצוינות ללא פשרות היא שם המשחק!

סרטון הגיוס של אפר קרוב יותר למודל הסרטון של מיקרוסופט. גם הוא מתמקד בעובדים של אפל אולם כאן יש תמונה פנורמית יותר לחיי השגרה של אפל. אינטראקציה בין אנשים ומחלקות ותמונות יום יומיות משגרת העבודה. הסרטון הזה נותן לנו טעימה אותנטית של האווירה הארגונית עם דגש על מסר אחד שנבחר על ידי מחלקת הגיוס והוא – מצוינות.

את המסר האחד והחשוב הזה מעבירים העובדים והמנהלים שמתארים את עצמם כפרפקציוניסטים שדורשים מעצמם לא את הכי טוב אלא רק את מושלם. העובדים מגדירים את עצמם כמקצוענים השואפים לשלמות ומצוינות בתוך ארגון שלא מסתפק בפחות משלמות ומצוינות. מקור החיבור של העובדים לאפל הוא אותה מצוינות שהם דורשים מעצמם, שהחברה דורשת מהם ושאנשים בה דורשים אחד מהשני. זו השאיפה שמעבידה אותם קשה והיא זו שמביאה אותם לסיפוק.

סרטון הגיוס של היומנה: לצמוח בחממה זה שם המשחק!

היומנה הינה חברה המספקת חבילות ביטוח. בניסיון לגייס נציגי מכירות, הסרטון שם דגש על האווירה המיוחדת שהחברה יצרה עבור עובדיה הכוללת: מערך קליטת עובדים, הכשרתם והליווי המקצועי שלהם כך שהם יוכלו להתפתח ולהתקדם בחברה.
ישנם מספר יתרונות בסרטון זה, אולם הבולט מביניהם הוא העובדה שמי שמנחה את הסרטון הוא מנהל הצוות שהצטרף לחברה רק לפני 3 שנים וחצי. המסר שלו הוא ברור: "אני התחלתי כאן כנציג מכירות והיום אני מנהל. גם אתם יכולים לצמוח ולהתקדם!".

היתרונות הנוספים של סרטון זה הם: אנשים במרכז: דגש על סביבת עבודה איכותית, נעימה, סביבה ששמה דגש על הפן האנושי. קריאה לפעולה: סרטון זה לא סתם נגמר כשהוא משאיר בקרב הצופים חשק או שאיפה לעבוד בחברה אלא הוא ממש קורא לפעולה: אם אתם רואים את עצמכם משתלבים במסלול המיוחד שאנחנו מציעים, בקרו באתר הבית שלנו, שם תוכלו לקבל מידע נוסף ולהגיש מועמדות.

 ניתן יהיה ללמוד עוד על נושא זה ועל שימוש במדיה חברתית לצרכיי גיוס עובדים בכנס פיתוח מקורות הגיוס אשר יתקיים ב-5.3.14. לחצו כאן לפרטים נוספים

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה