המזון מהיר ההכשרה דווקא אטית

המזון מהיר ההכשרה דווקא אטית

חדש: רשת המזון המהיר KFC באנגליה משקיעה 600,000 יורו בתוכנית הכשרת מנהלים הכוללת לימודי תואר ראשון במנהל עסקים

שיתוף
פיתוח עובדים
פיתוח עובדים

רשת המזון המהיר Kentucky Fried Chicken באנגליה יזמה שיתוף פעולה חדש עם אוניברסיטת דה-מונפורט, במטרה לבנות מסלול ניהול ייעודי לעובדיה. תכנית זו הופכת את KFC לרשת המזון המהיר הראשונה באנגליה שמשקיעה בשכבת המנהלים, בתכנית הכשרה ייעודית שכוללת מימון תואר ראשון.

מסלול ההכשרה של העתודה הניהולית ברשת KFC יצא לפועל בתחילת 2013 והוא ישלב לימודי תואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטה ומסלול הכשרה פנימי של הרשת. מסלול ההכשרה האקדמי מיועד עבור עובדים ומנהלים בדרג ביניים אשר מעוניינים להמשיך לעבוד כך שהם בעצם ישלבו עבודה ברשת (במשרה גמישה) תוך כדי לימודים אקדמיים והכשרה מעשית ברשת.

ההשקעה במסלולי לימודים והכשרה מעשית נראה כצעד נבון עבוד רשת שמאמינה בקידום עובדים מבית. על פי מאמר שהתפרסם באתר משאבי אנוש HR Magazine כ-64% ממנהלי המסעדות כו-61% מהמנהלים האזוריים קודמו מתוך הארגון.

במהלך חמש השנים הבאות צפויה הרשת להוציא 60 מנהלים מטעמה ללימודים גבוהים, בעלות כוללת של 600,000 לירה שטרלינג.

ג'יימס וואטס, סמנכ"ל ברשת KFC באירלנד: "הרשת מחויבת להשקעה בעובדיה תוך יצירת מסלולי קידום מקצועיים. אנחנו מחויבים לספק לעובדים שלנו את התשתית ואת הכלים לפיתוח אישי ומקצועי לא רק כדי לקדם את הרשת אלא כדי לסייע להם לפתח קריירה מקצועית ולממש את הכישורים שלהם. מסלול הכשרה זה יספק לנו הזדמנות נפלאה לתגמל את העובדים הטובים ביותר שתורמים לרשת, שלחלקם לא הזדמן ללמוד באוניברסיטה, ואלה שבעזרת השכלה וההכשרה הנכונה – יכולים להיות מנהלים מצוינים."

KFC הינה רשת מזון מהיר אמריקאית ולה סניפים ברחבי העולם. היא מעסיקה כיום 23,000 עובדים, כשהתוכנית להקים עוד 35 סניפים חדשים מבטיחה לייצר עוד 1,600 משרות חדשות בשנים הקרובות. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה