כנס קהילת הגיוס 2019
חווית מועמד ב-֯ 360

4.2.2019 – מרכז הירידים, ביתן 10 –

רישום ללא עלות! 

במסגרת יריד משאבי אנוש שייערך בגני התערוכה אנו מתכננים לקיים 5 כנסים במקביל – גיוס, משאבי אנוש, רווחה, חשיפת מרצים, והדרכה ופיתוח ארגוני. 

קישור מהיר לכנס רווחה

קישור מהיר לכנס משאבי אנוש

קישור מהיר לכנס הדרכה ופיתוח ארגוני

84% מהמועמדים אומרים שחוויה שלילית בראיון יכולה לשנות את דעתם לגבי תפקיד או חברה. כמעט באותה מידה, 87% אומרים שחווייה טובה בראיון יכולה לשנות את דעתם לגבי חברה שהיו להם ספקות לגביה. כל עובד הוא משפיע פוטנציאלי על חוויה חיובית של המועמד. חוויה זאת, מחזקת את מותג המעסיק ומשווקת אותו החוצה למועמדים נוספים.

הגיוס הוא תחום שעובר כבר מספר שנים טרנספורמציות מהירות. הכנס יעסוק בחוויית המועמד, תהליך אשר חוצה את כל שלבי הגיוס, מיצירת תקשורת ראשונית עם מועמדים, דרך מיתוג מעסיק ושלבי האבחון השונים שהמועמד חווה, ועד קליטה מוצלחת בארגון. הכנס יעסוק בחשיבות של חוויה זו וכיצד ניתן לייצר חווית מועמד בכל מסגרת תקציבית תוך מתן דוגמאות של ארגונים שונים. בין הארגונים: WeWork, פרנטר, ורינט. 

המנהלת האקדמית של הכנס: מרב באבאי, מנכ"לית חברת Pro-Man ויזמית סטרטאפ linkatch.

ההשתתפות בכנס ללא עלות!
נדרש רישום וקבלת אישור השתתפות מהמארגנים

* הכנס מיועד למנהלי משאבי אנוש ומנהלי גיוס בארגונים בלבד. לא תתאפשר כניסת ספקים שאינם נותני חסות בכנס!

לו"ז הכנס

09:10 – 09:00

יורם שולטהייס

דברי פתיחה וסדר יום

יורם שולטהייס

09:45 – 09:10

חווית המועמד ב-֯ 360

מרב באבאי

ההרצאה תעסוק בתמורות שחלו בתהליכי הגיוס בשנים האחרונות בדגש על חוויית המועמדים. אנו נדרשים להדק את שלבי הגיוס בעידן של חכמת ההמונים, רשתות חברתיות, וקהילות סגורות, אשר יכולות למנף או להכשיל עבורנו את תהליך הגיוס. חוויית המועמדים מצריכה כיום התבוננות מחודשת על תהליך הגיוס והקליטה מזוויות שונות: איך אנחנו נתפסים בתוך הארגון, כיצד אנו נתפסים מחוץ לארגון, ניהול קשר עם מועמדים, ניהול כלל תהליך הגיוס תוך שימוש בכלים תומכים המבדלים אותנו כארגון, ליווי תהליך קליטת העובד להידוק תהליך הגיוס והשלמתו. כל זה כשיש לפנינו מטרת על: לייצר גיוס מוצלח בסביבה המשתנה.
.
מרב באבאי – מנכ"לית Pro-Man מנהלת חברת סורסינג ודיגיטל, יועצת בכירה בתחומי הגיוס החדשים ויזמית סטאטראפ Linkatch.

10:20 – 09:45

ליטל פריינה

 גיוס מודל 2019

ליטל פריינה 

ההרצאה עוסקת בחוויית המועמד בשלבי הגיוס השונים.
ליטל פריינה תציג כיצד הארגון נערך לשנת 2019, ואילו מתודולוגיות עבודה מוכוונות למועמדים יצרה חברת פרטנר, בשילוב כלים טכנולוגיים, במטרה למקסם את שימורם לאורך תהליך הגיוס.

ליטל פריינה – מנהלת גיוס בחברת פרטנר. ליטל מנהלת גיוס בפרטנר מזה שמונה שנים. בעבר היתה בתפקידי גיוס ב-012.

10:55 – 10:20

חווית מועמד מנצחת ב-Startup Nation

רינת ביאלר-חיון

בשוק כל כך תחרותי בו הדרישה לטלנט טכנולוגי היא גבוהה מההיצע, מועמדים לא יזכרו רבות ממה שאמרתם להם, הם במתח, הם רוצים להתקבל למשרת החלומות שלהם, הם גם מתראיינים במקומות אחרים. אבל… (וזה אבל גדול!) הם בהחלט יזכרו איך גרמתם להם להרגיש. ואנחנו רוצים שהם ירגישו טוב, כי אנחנו רוצים אותם איתנו! אז…איך עושים את זה?
ההרצאה תעסוק בחווית מועמד בStartup Nation, אנחנו ננתח מדוע הנושא הזה הפך לאסטרטגי בתוך תהליך הגיוס, נקבל כלים פרקטיים כיצד להפוך את חווית המועמד מטובה למנצחת וכזו שמייצרת מחוברות מועמדים גבוהה, שלב אחר שלב לאורך המסע, תוך שילוב הערכים של הארגון בתוך חווית המועמד.

רינת ביאלר-חיון – מנהלת הגיוס של מרכז הפיתוח של WEWORK, בעלת ניסיון רב בתחום הגיוס בחברות הייטק מגוונות כגון: מיקרוסופט, HP, קלטורה ופלאריום. מרצה בארץ ובחו״ל בתחומי משאבי אנוש וגיוס.

11:30 – 10:55

הפסקת קפה, כיבוד עשיר, וביקור בתערוכת ספקים

12:05 – 11:30

אמיל רוזנבלט

מועמד כשגריר גיוס

אמיל רוזנבלט

שיטת NLP בראיונות עבודה שמשפיע על התת מודע של המרואיין ומייצרת כימיה עם המראיין.
גם אם אין כימיה אפשר לייצר אותה.
איך? שילוב בין הבנת סגנונות תקשורת לבין כלי NLP תהפוך את המנהלים שלכם למאסטרים לראיונות עבודה.
תוכלו להגיד "לא" למועמדים והם עדיין ימליצו עליכם.

אמיל רוזנבלט – מנטור ומוביל דעה בהד-האנטניג וסורסינג עם 10 שנות ניסיון בעולמות מש"א, גיוס, קריירה, נטוורקינג ו-15 שנות ניסיון בעולמות הקאוצ'ינג, NLP והתפחות אישית.
מגייס HandsOn בעצמו לתפקידים בכירים ו/או טכנולוגיים המורכבים ביותר. 

12:40 – 12:05

ורד ברק

Onboarding כחלק מגיוס מוצלח

ורד ברק

חווית המועמד ממשיכה לימי הקליטה של העובד בתוך הארגון. ורד תחשוף כיצד ורינט לקחה את הנושא הזה כתהליך המשך וישיר לתהליך הגיוס, במטרה לייצר המשכיות מיטבית לשימור המועמד שהופך לעובד וליצירת חווית מועמד-עובד חיובית ואפקטיבית.

ורד ברק – בתפקידה הנוכחי ומזה כשנתיים וחצי כמנהלת הגיוס הגלובאלי של חברת -Verint . בעלת ניסיון של למעלה מ 16 שנה בגיוס ומשאבי אנוש בתעשיית ההיי-טק (RealCommerce Motorola, Comverse)ומתוכם כ-6 שנים במכון ויצמן למדע .

13:15 – 12:40

נטלי חזאי

להיות בנעליים של המועמד

   נטלי חזאי

חווית מועמד היא הרבה מעבר למודעת דרושים מגניבה או הפגישה עם המגייס/ת. ישנן הרבה נקודות מגע במסע המועמד שכולן יחד יוצרות את אותה חווית מועמד שמשפיעה על החלטת המועמד להגיש מועמדות ובטח להמשיך בתהליך הגיוס. בהרצאה נטלי תסביר את העקרונות והשלבים לבניית חווית מועמד מעולה שמושכת מועמדים.

נטלי חזאי – אשת תוכן, שיווק וגיוס ובעלת חברת TalenTeam – חדשנות בגיוס עובדים.

14:15 – 13:15

ארוחת צהריים (בופה בשרי)

14:50 – 14:15

איריס אמית

חוויית מועמד- השפעה ועיצוב בכלים ישומיים  

איריס אמית

ההרצאה מחברת בין תפיסות מעולם ה-NLP ויישומן לנושא חוויית מועמד: באופן כללי, הדרך שבה אנחנו אוגרים מידע, אוספים זיכרונות וחוויות היא דרך החושים – כל זיכרון שלנו מחובר למשהו ראייתי, שמיעתי או תחושתי. מתוך ההבנה הזו אפשר להשפיע ולעצב את חוויית המועמד, כך שתשפיע על האופן בו חוויית המועמדות והארגון ייתפס אצל המועמד. בין אם התקבל ובין אם לאו, כאשר החווייה שנצרבה תהייה חיוביות – המועמד ישמח לשגרר ולספר על החוויה שעבר. ההרצאה תדון בדרכים ליצירת חוויית מועמד שפונה לכל הנושאים האלו – ראייה, שמיעה ותחושה.

איריס אמית – יועצת לשיפור תהליכים וייעוץ קריירה.

15:20 – 14:50

אילאיל דוידוב

לשירות התעסוקה יש מה להציע לכם

אילאיל דוידוב

שירות התעסוקה עבר בשנים האחרונות מהפיכה של ממש.
ההרצאה תעסוק במגמות האבטלה בישראל, בתפקיד שירות התעסוקה בישראל והשותפות עם חברות וארגונים. ההרצאה תעסוק בתמורות של שירות התעסוקה וכיצד ארגונים יכולים להיעזר בפלטפורמות החדשות שלשירות התעסוקה יש להציע.

אילאיל דוידוב – מנהלת תחום בכיר פתרונות למעסיקים בשירות התעסוקה. משמשת בתפקידה הנוכחי מעל 5 שנים. בעברה ניהלה לקוחות אסטרטגיים בקבוצת מנפאואר.

16:30 – 15:20

הופעת סטנדאפ באולם המליאה – פרטי המופע יפורסמו בקרוב

הכנס ללא עלות ומיועד למנהלי משאבי אנוש ומנהלי גיוס בארגונים בלבד.
לא תתאפשר כניסת ספקים שאינם נותני חסות בכנס!

הכנס ייערך בגני התערוכה, מרכז הירידים, ביתן 10.