כנס בריאות עובדים וסביבת עבודה – יריד משאבי אנוש HRexpo

כנס בריאות עובדים וסביבת עבודה – יריד משאבי אנוש HRexpo

כנס בריאות וסביבת עבודה

*** כנס בריאות עובדים וסביבת עבודה הינו כנס ללא עלות למנהלי משאבי אנוש מארגונים ***
*** אך מחייב רישום וקבלת אישור מראש! ***
*** למידע על הרישום ניתן לפנות אלינו במייל: info@hrus.co.il ***

כנס בריאות עובדים וסביבת עבודה הינו אחד מבין 11 כנסי משאבי אנוש
אשר יערכו במסגרת יריד HRexpo בכפר המכבייה ב- 15.12

מטרת הכנס: 
הכנס יעסוק ביצירת סביבת עבודה תומכת לעובדים במטרה לשפר בריאותם, דבר אשר משפיע באופן ישיר על מדדי הארגון השונים. בכנס ילמדו המשתתפים על בניית, שילוב והטמעת תוכנית בריאות, על היתרונות אותם ניתן להציג להנהלה ועל הדרכים לשפר את סביבת העבודה וכפועל יוצא את בריאות העובדים במטרה להפחית ימי מחלה, מחלות מקצוע ואף בריאות כללית בבית העובד.

קהל יעד:

הכנס מיועד לאנשי משאבי אנוש אשר רוצים להצעיד את הארגון קדימה ולקיים תוכנית בריאות עובדים בארגון כחלק ממתודולוגיית שיפור חיי העובד וסביבת עבודה תומכת – קונספט אשר מוביל את החברות הגדולות והמצליחות בעולם ואשר ניתן לקיים בכל ארגון!

לרישום לכנס בריאות עובדים וסביבת עבודה: יש לבחור בו מתוך הרשימה של הכנסים שבמחזור הראשון (ראה קישורים לפרטים על כלל הכנסים בחלק האחרון של דף זה).

רישום לאירוע למנהלי משאבי אנושתאריך האירוע למנהלי משאבי אנוש
                   [adrotate banner="186"]
 לו"ז ומרצים כנס בריאות עובדים וסביבת עבודה: 
 

בין הדוברים בכנס:

ערן אליאס
ערן אליאס | Bwell
ד"ר אלי רוזנברג
ד"ר אלי רוזנברג
אור אדלמן | Netoergo
אור אדלמן | Netoergo
גיל ורדי | סוכנות לביטוח
גיל ורדי | סוכנות לביטוח
זהר שרם | אקסדרון
זהר שרם | אקסדרון
אורנה בת דוד | לחיות מצוין בגוף מאוזן
אורנה בת דוד | לחיות מצוין בגוף מאוזן
 
 

לו"ז כנס בריאות עובדים וסביבת עבודה בכנס:

08:00-09:00

התכנסות וביקור ביריד

 
09:00-09:30

"תזיזו את החברה שלי"

במסגרת ההרצאה נסקור מגמות חדשות בתחום הבריאות בחברות ובארגונים,  שיטות להעלאת המודעות לאורח חיים בריא בקרב העובדים תוך שיתוף מקסימלי של קבוצות עובדים בתוך הארגון.

מרצה: ערן אליאס – מנהל תחום בריאות בארגונים Bwell
ערן הינו איש היי-טק בעברו שכיהן בתפקידי ניהול מוצר בכירים. בעקבות ניהול חברת בת של הולמספלייס שעסקה בחיבור בין טכנולוגיה ועידוד לפעילות גופנית "נדבק" בתחום אורח חיים בריא. בשנים האחרונות הוא מתמחה בניהול תוכניות אורח חיים עבור חברות מובילות במשק, בין לקוחותיו ניתן למנות את יונייליור, כלל, שטראוס, משטרת ישראל, אומריקס, ועוד'

 
09:30-10:00

עיצוב סביבת עבודה – ארגונומיה במשרד

מרבית הארגונים מקדישים זמן רב בניהול ובקרה על יחסי עובד מעביד, ניהול זמן ובחינת תפוקות במטרה לשפר תוצאות ולהעלות פרודוקטיביות. אך במכלול הפעולות ארגונים רבים שוכחים כי עיצוב והטעמה של סביבת העבודה לעובד יכולה לתרום רבות בהיבטים אלו ואף לשפר את בריאותו של העובד ובכך להרוויח פעמים.

בעוד ארגונים משקיעים משאבים רבים ביצירת סביבת העבודה (הוצאה שנייה רק לשכר העובדים) – מעטים מדי משקיעים מחשבה בשימוש בארגונומיה לבניית משרד בריא ויעיל.

בהרצאתו, אור אדלמן יסביר כיצד עושים שימוש נכון בעקרונות הארגונומיה ליצירת סביבת עבודה תומכת ביצועים ואלו יתרונות נוספים ניתן לקבל משימוש בעקרונות אלו. 

כיצד נצמצם ימי היעדרות של עובדים, וכיצד נשפר את תפוקת העבודה שלהם? כיצד ניתן להקטין משמעותית את החשיפה מפני תביעות משפטיות בתחום בריאות העובדים? התשובה היא באמצעות הדרכת עובדים והתאמת סביבת עבודה ארגונומית לכל אחד מהם.

מרצה: אור אדלמן, מחברת Netoergo

אור אדלמן, יועץ ארגונומי ובעליה של חברת NETOERGO, בעל תואר שני בבריאות תעסוקתית מהפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, ותואר ראשון במסלול לטיפוח יציבה וארגונומיה בסמינר הקיבוצים. אור הנו יועץ ארגונומי מטעם המוסד לבטיחות ולגיהות בפרויקט "בריאות בחקלאות", מרצה ומלמד בכל הארץ בקורסי נאמני בטיחות ובריאות.

 
10:00-10:30

ארגונומיה בתעשייה – הלכה למעשה

השימוש בארגונומיה אינו מוגבל לעבודה מול מחשב במשרד, דווקא בתהליכים תעשייתים, עבודה עם מכונות ועבודה בפעולות רוטיניות השימוש בתהליכי עבודה נכונים ויצירת סביבת עבודה ארגונומית תומכת יכולה לתרום רבות, הן לעובד והן למעסיק.

סקירת תמונת מצב תחום הארגונומיה בישראל: בהרצאתה תסקור זוהר עשת שרם את גורמי הסיכון אליהם חשופים העובדים ביום יום, את מחויבות המעסיקים לשמירה על אורח חיים ארגונומי במקום העבודה והרווח של הארגון על ההשקעה בארגונומיה. כמו כן תשיב על השאלה כיצד ניתן ליישם ולהטמיע תוכנית ארגונומיה בארגון?  

מרצה: זוהר שרם, מחברת אקסדרון
זוהר עשת שרם הנה יועצת ארגונומית, מרפאה בעיסוק במקצועה, מרצה בכירה מטעם "אקסדרון" המקיימת קורסי נאמני ארגונומיה. עשת שימשה נציגת משרד הבריאות בוועדת מומחים לאימוץ תקנים בנושא ארגונומיה.

 
10:30-11:00

הפסקה

 
11:00-11:30

קידום הבריאות במקום עבודה

הצגת תחום הרפואה התעסוקתית ותוכנית קידום הבריאות במקומות עבודה מטעם משרד הבריאות. מה קורה בשטח: בריאות העובד הישראלי לעומת עמיתיו במדינות מפותחות, המלצות נתמכות-מדע, סיפורי הצלחה בינלאומיות, אסטרטגיה יישומית להגיע למצויינות בישראל.

מרצה: ד"ר אלי רוזנברג, משרד הבריאות
ד"ר אלי רוזנברג מנהל את המחלקה לבריאות העובד במשרד הבריאות  והינו ממונה ארצי על היוזמה "לעתיד בריא 2020", העוסקת בגיבוש תכנית אב בקידום בריאות ומניעה במגוון תחומים (כול בבריאות העובד) למדינת ישראל. ד"ר רוזנברג הוא מומחה מוכר בישראל ובחו"ל ומשמש כיום גם נציג בינ"ל של הקולג' האמריקני לרפואה מונעת.

 
 11:30-12:00

ביטוח בריאות לעובדים- ערך מוסף גדול לעובד ולארגון

מעסיקים רבים רואים בביטוחי הבריאות הטבה לעובדים ומתקשרים את ביטוחי הבריאות כהטבה – אך שימוש נכון בביטוחי הבריאות אינו רק הטבה לעובדים אלה כלי בידי מנהל משאבי האנוש לשיפור בריאות העובדים בארגון.

בהרצאה נלמד אלו סוגי ביטוחי בריאות יש, מה היתרונות בהם, וכיצד הארגון יכול לעשות שימוש בביטוחי הבריאות לשיפור בריאותם של העובדים מחד ולצימצום ימי המחלה ולהעלאת התפוקה של העובדים מהצד השני.

מרצה: גיל ורדי, סוכנות לביטוח
גיל ורדי, המכונה על ידי עמיתיו בתחום "מר בריאות", נמנה על מקימי הביטוח הרפואי בישראל, ותרם חידושים רבים לתחום זה.

 
12:00-12:30

להתגבר על כאבים ופגיעות בפתרונות של דקות

הרצאה חווייתית לעובדים בישיבה עם כלים מעשיים,כיף, מידע ומחקרים. נלמד על הנזקים שגורמת העבודה היושבנית, נבין מה גורם לנזקים האלה ואיך אפשר להתגבר עליהם, ונקבל כלים שעוזרים להתגבר על כאבים ופגיעות אלה ולמנוע אותם – בעזרת פתרונות קלים, זמינים אפקטיביים ופשוטים.

מרצה: אורנה בת דוד, מומחית לבריאות העובדים
בעלת תואר מטפלת ומדריכה בכירה לאינטגרציה מבנית- "רולפינג" מזה כ- 18 שנים, ומורה לתנועה בשיטת המודעות המבנית מזה כ- 16 שנים.

 
12:30-13:00

יציאה להפסקת צהריים והשתתפות ביריד HRexpo

 
 
    
רישום לאירוע למנהלי משאבי אנושתאריך האירוע למנהלי משאבי אנוש
                   [adrotate banner="186"]

כנסי יריד משאבי אנוש
כנסי משאבי אנוש
כנס מנהלי גיוספורום סמנכלי משאבי אנושכרטיסי VIP ליריד משאבי אנוש
HRexpo בחירה בין כנסי משאבי אנוש
מחזור בוקר של כנסי משאבי אנוש
כנס משאבי אנוש HR360כנס תוכנות משאבי אנושכנס ניהול גלובלי של ההון האנושי
כנס משאבי אנוש לניהול מערך מכירותכנס שכר והטבותכנס בריאות וסביבת עבודה
מחזור צהריים של כנסי משאבי אנוש
כנס פיתוח הדרכהכנס חשיפת מרצים למנהלי משאבי אנושכנס פרישה פיטורים ותנאים סוציאליים
כנס ניהול כשרונותכנס דיני עבודה 
 
רישום לאירוע למנהלי משאבי אנושתאריך האירוע למנהלי משאבי אנוש
                   [adrotate banner="186"]