עובדי "כללית שירותי הנדסה" מחריפים את מאבקם נגד הנהלת הקופה

עובדי "כללית שירותי הנדסה" מחריפים את מאבקם נגד הנהלת הקופה

שלושה חודשים מאז הכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה לעובדים הטכניים של קופת חולים כללית, יקיימו מחר העובדים אסיפת הסברה

שיתוף

230 עובדי חטיבת ההנדסה של קופת חולים כללית ("כללית שירותי הנדסה") יקיימו מחר אסיפת עובדים וישבשו במקביל את תיקוני המכשירים בקופות החולים ובבתי החולים של הקופה.

האסיפה תתקיים מחר בכניסה למשרדי החברה באור יהודה החל מהשעה תשע בבוקר.

לפני כעשרה חודשים התאגדו עובדי ההנדסה בהסתדרות, והוקם ועד פעולה. מאז החלו ההנהלה וההסתדרות לנהל משא ומתן, אלא שזה נקלע לסחבת ולמבוי סתום.

לטענת ההסתדרות, בעת ובעונה אחת החלה ההנהלה לבצע שיחות שימוע לעובדים שעיקרן הרעת תנאי ההעסקה שלהם, לרבות שינוי דרגות ופגיעה בשעות הנוספות.

לפיכך הכריז הארגון על סכסוך עבודה לפני כשלושה חודשים, ומאז לא הושג דבר ששכנע את העובדים להימנע מצעדים מעשיים.

מדובר, כאמור, בכ-230 עובדים המועסקים כטכנאים ומנהלי מחשוב של קופת חולים כללית. הם מתחזקים את כלל המכשירים והמחשבים של הקופה ברחבי הארץ.

את המו"מ מייצגת מטעם ההסתדרות, ראש חטיבת מוסדות הבריאות בהסתדרות, עדה קרמרסקי יחד עם מזכירת האיגוד המקצועי במרחב ההסתדרות בגבעתיים, עו"ד ירדן קוטלר ועו"ד ענת גוטמן מהלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי בשיתוף האגף להתאגדות עובדים. 

ראש חטיבת מוסדות הבריאות בהסתדרות, עדה קרמרסקי: לצערי, ההנהלה הציעה הסכם קיבוצי מרוקן מכל תוכן ודחתה כל הצעה שהוצעה מטעם ההסתדרות והעובדים זאת למרות שההסתדרות הלכה לקראת ההנהלה בכל דרך אפשרית".

חבר ועד הפעולה, אלון גולדפרב: "מדובר בעובדים ותיקים במערכת אשר בסה"כ רוצים להסדיר את זכויותיהם וביטחונם התעסוקתי במסגרת הסכם קיבוצי. אני קורא להנהלה למצות אתנו את המו"מ ולהגיע להסכם קיבוצי שיסדיר את תנאי עבודתנו ולבטל באופן מידי את הצעדים החד צדדיים שהיא נוקטת כלפינו".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה