האם המגייסים מרוצים מתנאי השכר שלהם?

האם המגייסים מרוצים מתנאי השכר שלהם?

51% מקרב המגייסים מרוצים משכרם, 24% אינם מרוצים אך אינם מאוכזבים ואילו 24% מקרב המגייסים מאוכזבים משכרם

שיתוף
שכר

הם אלו שאומרים למועמדים המצוינים "כדאי לכם לעבוד אצלנו! כאן תקבלו הזדמנות מצוינת להתפתח, לעבוד עם אנשים מעניינים ותומכים וכן כאן תזכו בתנאי השכר הטובים ביותר!". קצת קשה לעשות זאת אם הם עצמם [מנהלי הגיוס] לא מרוצים משכרם לא?

מנהלי הגיוס הם אלו שצריכים להביא אליכם את הטובים שבטובים ומהר מהר… הם אלו שצריכים לבצע את ההתאמה המושלמת בין מה שהארגון רוצה ומה שהוא יכול לתת לבין הטובים שבטובים ורצוי שזה יהיה עוד אתמול. אז עצרו רגע וחשבו, האם הם מרוצים מתפקידם. האם הם מרוצים מהשכר שהארגון מעניק להם בסופו של חודש עבודה ארוך, מאתגר ומתיש??

סקר שכר חדש מראה לנו שהמגייסים, שניצבים בחוד החנית אל מול המועמדים, לאו דווקא מרוצים כולם מהשכר שאתם מציעים להם. על פי סקר ה-Recruitment and Employment Confederation, שתוצאותיו פורסמו באתר משאבי אנוש Recruitment Buzz:
51% מקרב המגייסים מרוצים משכרם
24% מקרב המגייסים אינם מרוצים אך אינם מאוכזבים משכרם
24% מקרב המגייסים מאוכזבים משכרם
52% מקרב המגייסים זכו להעלאת שכר בין השנים 2014 ל-2015

ארגונים אכן מתחילים להכיר בערכם של אנשי הגיוס על רקע עלייה בביקוש לטאלנטים ותנודות במשק המובילות לעזיבות של העובדים. ארגונים מקצים משאבים גדולים יותר למחלקת הגיוס (תוכנות גיוס לדוגמא) אך גם אנשי הגיוס לוקחים הביתה יותר. על פי הסקר שלפנינו שכר המגייסים עלה השנה בשיעור של 4.9% וזאת לעומת עלייה בשיעור של 3.7% בלבד בין 2013 ל-2014.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה