סמנכ"ל משאבי אנוש חדש באל על: חנן מטסרו

סמנכ"ל משאבי אנוש חדש באל על: חנן מטסרו

מטסרו מחליף את ראובן וירובניק, שכיהן בתפקיד משנת 1999 והחליט לפרוש לאחר 44 שנים

שיתוף
חנן מטסרו

חנן מטסרו

חנן מטסרו מונה לסמנכ"ל משאבי אנוש ומינהל באל על. כך הודיע היום מנכ"ל החברה, דוד מימון, שנכנס היום לתפקידו לאחר התפטרותו של אליעזר שקדי. מטסרו מונה לתפקיד במקומו של ראובן וירובניק, שהודיע לפני כחודש כי הוא פורש מתפקידו.

חנן מטסרו מילא עד היום את תפקיד ראש אגף תחנת ישראל באל על, מזה כארבע שנים. לפני כן מילא תפקידי משאבי אנוש ומינהל מגוונים. הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה וסוציולוגיה מאוניברסיטת בר אילן, ותואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה. מטסרו פרש מצ"ל בדרגת אלוףך משנה. תפקידו הצבאי האחרון היה ראש מחלקת משאבי אנוש בחיל הים. 

לפני כחודש הודיע ראובן וירובניק על החלטתו לפרוש מתפקידו כסמנכ"ל משאבי אנוש ומינהל, לאחר שכיהן בתפקיד משנת 1999. וירובניק החליט לפרוש מהחברה לאחר ותק של 44 שנים. הוא הגיע לחברה ומילא תפקידים מגוונים בתחום התחזוקה, ולאחר מכן המשיך לתפקידי הדרכה. בהמשך שימש כמנהל שירותי רווחה, לאחר מכן מונה למנהל מינהל משאבי אנוש וראש אגף משאבי אנוש. לאחר כהונתו כראש אגף מינהל, מונה לסמנכ"ל משאבי אנוש ומינהל.

הרווח של אל על בשנת 2013 עמד על כ-25 מיליון דולר. זאת לאחר לאחר הפסד של 18 מיליון דולר ב-2012. השבוע פורסם באתר החדשות הבינלאומי Bussiness Insider כי אל על היא חברת התעופה הבטוחה ביותר, בזכות מערכת נגד טילים שהותקנה בכל מטוסי החברה, ודלתות  תא הטייס העשויות פלדה. בכתבה זו צוין כי גם בתוכנית "60 דקות" של רשת CBS נאמר שהחברה הישראלית היא הבטוחה ביותר. 

במכתב שכתב הבוקר המנכ"ל הנכנס דוד מימון לעובדים, התייחס למשברים ביחסי העבודה ששררו בחברה בתקופה האחרונה, וציין כי הוא נחוש לקיים שיחות עם נציגי ועד העובדים, במטרה להגיע ליחסי עבודה טובים ולחתימה על הסכם קיבוצי חדש. חנן מטסרו ינהל את המשא ומתן מול העובדים וההסתדרות. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה