נבחנת אפשרות לקליטת עובדים חדשים בנמל אשדוד

נבחנת אפשרות לקליטת עובדים חדשים בנמל אשדוד

128 עובדים נקלטו במחצית השנה האחרונה. בעוד מספר שבועות תתבצע הערכה בנוגע לצורך בהרחבת כוח האדם על רקע הגידול בפעילות העסקית של הנמל

שיתוף
גיוס עובדים Photo by jscreationzs

עסקים בתנופה Photo by renjith krishnanחברת נמל אשדוד בוחנת אפשרות לגיוס עובדים חדשים בשל הגידול בביקושים שיצר מחסור בעובדים ומשפיע על תפקוד הנמל – כך על פי Port2Port.

64 סווארים נקלטו במהלך השבועות האחרונים, נוסף על 64 סווארים שגייסה החברה לפני חצי שנה, כלומר 128 עובדים המהווים כ-20% מכלל עובדי סקטור התפעול.

קליטת העובדים החדשים, שבימים אלה עוברים קורסים בני מספר שבועות לצורך הכשרתם לתפקיד, הביאה לניוד של הוותיקים למשרות הדורשות רמת מקצועיות גבוהה יותר.

על פי Port2Port, בכוונת החברה לבחון בעוד מספר שבועות את מידת ההצלחה של קליטת העובדים החדשים והניוד של הוותיקים, ובמידה שהגידול בביקושים יימשך תיערך הערכה לגבי הצורך בגיוס עובדים נוספים שתועבר לאישור דירקטוריון החברה.

נזכיר כי ביוני אשתקד הליכי המכרז לקליטת 60 סווארים בנמל אשדוד נעצרו לאחר שהתברר כי שניים מנציגי ועדת הקליטה לא דיווחו על ניגוד עניינים שיש להם בשל קרבת משפחה עם שלושה מהמועמדים. המהלך אף הביא להשבתת הנמל, וביה"ד האזורי לעבודה בבאר שבע אישר לבסוף להנהלת הנמל להמשיך בניהול המכרז בשל המחסור החמור בכוח אדם ועל רקע הגידול בביקושים.

טרם התקבלה התייחסות נמל אשדוד לדברים.

מנהלי משאבי אנוש, הצטרפו גם אתם לסמינר חווייתי על אוניית פאר בנמל אשדוד שייערך ללא תשלום ב-22 באוקטובר 2015. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה